Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-11, 09:45   #1
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Jeg har så lyst til å gi en purse organizer i julegave til svigerinnen min, men tør ikke ta sjansen på å bestille på nett såpass sent.
I går var jeg på Oslo city og Byporten, men ingen av veskebutikkene der hadde noe liknende.
Derfor tyr jeg nå til det O store FP-oraklet. Er det noen som vet om butikker i Oslo-området som selger noen fine slike? Jeg ser at Et enklere liv har en type, men den synes jeg ikke var så fin. De fineste jeg har sett på nett ser slik ut:


Noen?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:18   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Jeg har den nederste. Har kun sett den på nett (og i Brussel).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:27   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Den nederste har jeg sett på den reisetilbehørs-butikken på Byporten. Husker ikke hva den heter, men de har alt i fra bagasje-tager til reisehåndbøker der.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:27   #4
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har den nederste. Har kun sett den på nett (og i Brussel).

Det var innlegget ditt i shoppetråden som inspirerte meg. Nå er jeg helt opphengt i å skaffe en slik.
Er du fornøyd med din?

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 10:28   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Den nederste har jeg sett på den reisetilbehørs-butikken på Byporten. Husker ikke hva den heter, men de har alt i fra bagasje-tager til reisehåndbøker der.

Hvis det er Handysize du tenker på, har jeg dessverre alt vært der. De hadde ikke noe slikt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 11:16   #6
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har den nederste. Har kun sett den på nett (og i Brussel).

Hvor finner man den på nett? Ser utrolig handy ut for oss med vesker som har uttømmelig bunn.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 12:35   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Det var innlegget ditt i shoppetråden som inspirerte meg. Nå er jeg helt opphengt i å skaffe en slik.
Er du fornøyd med din?

Har ikke fått tatt den i bruk ennå

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 12:42   #8
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Jeg mener at jeg så det da jeg var på Ting: http://www.ting.no/oslo

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 12:51   #9
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg mener at jeg så det da jeg var på Ting: http://www.ting.no/oslo

Takk for tips! Jeg fikk ikke noen treff på nettsiden, men kanskje jeg må ta meg en tur innom butikken.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 12:53   #10
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hvor finner man den på nett? Ser utrolig handy ut for oss med vesker som har uttømmelig bunn.

Søk på Tintamar, så finner du flere nettbutikker som selger den nederste.
Den øverste er en Pouchee. Den selges f.eks via Amazon.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 13:01   #11
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Prøv å ringe dem, de som jobber der har oversikt over hvor man får tak i en slik vil jeg tro.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:59   #12
Lottamor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 10
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Purse/bag organizer i butikk i Oslo?

Jeg har denne fra Adax. Elsker den! Blitt helt uunværlig! Får plass til alt i den....penger, kort, mobil, leppestift...etc.....

Lottamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no