Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Trump-land?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-17, 09:44   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kan det forsvares etisk? Absolutt ikke. Kan dere ha lyst nok til at dere gjør det likevel? Absolutt.


Ja, det oppsummerte det fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 10:00   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, det oppsummerte det fint.



Når det er sagt - jeg hadde gjort det hvis vi hadde lyst. Vi har ikke vært der, og jeg er ikke så prinsippfast på sånt hvis det er noe jeg virkelig har lyst til. Sånne prinsipper er mye enklere å håndtere hvis man er litt likegyldig til prosjektet i utgangspunktet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 11:25   #43
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Når det er sagt - jeg hadde gjort det hvis vi hadde lyst. Vi har ikke vært der, og jeg er ikke så prinsippfast på sånt hvis det er noe jeg virkelig har lyst til. Sånne prinsipper er mye enklere å håndtere hvis man er litt likegyldig til prosjektet i utgangspunktet.

Jeg og mannen dropper USA i år (mens barna drar). Det er en kombinasjon av mange ting (Trump er en av de) som gjør at vi har valgt det.

Jeg er enig med Katta - tror for så vidt ikke det er noen feriereiser som kan "forsvares" etisk og miljømessig.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 11:37   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Vi hadde aldri hatt råd til noe sånt, om jeg hadde råd hadde jeg ikke hatt noen hemninger.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 13:43   #45
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Jeg har ingen betenkeligheter med å reise til USA, men jeg hadde ikke reist dit "bare" for å kjøre karuseller på Universal/IOA.

Det finnes faktisk ganske mange bra parker i Nederland også - har du sjekket opp disse?
Jeg mener det lå en Six Flag der som ble solgt, men videreutviklet av nye eiere..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 13:57   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.


Det finnes faktisk ganske mange bra parker i Nederland også - har du sjekket opp disse?

Vi skal til park i Nederland i sommer også, men det er det flere ting han ikke er stor nok til å ta.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 15:48   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg og mannen dropper USA i år (mens barna drar). Det er en kombinasjon av mange ting (Trump er en av de) som gjør at vi har valgt det.

Jeg er enig med Katta - tror for så vidt ikke det er noen feriereiser som kan "forsvares" etisk og miljømessig.

Nei men det er definitivt forskjell på å ta en ferietur til Sverige og å reise på tre ferieturer med fly, derav en veldig langt.

Tjorven kan gjøre det fordi hun har mye penger. Hadde folk flest hatt den økonomien og gjort det samme hadde det vært katastrofalt.

Jeg tenker at med god økonomi så har man større muligheter til å sette store CO2-avtrykk enn andre. Det er definitivt ikke bra for kloden vi bor på.

De fleste av oss her til lands har mye på samvittigheten der, men det er skummelt for miljøet med "har du råd har du lov"-tankegang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 16:08   #48
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Ja jeg ville dratt . Nå er jeg litt inhabil siden vi allerede har bestilt billetter til Florida i høstferien. Vi skal riktignok ikke i noen parker, men nyte strandlivet .

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 16:16   #49
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Jeg må si meg enig med Guava. At en har råd til tre eller flybaserte ferier i året betyr ikke at en må, og hvis alle som har råd til det skal gjøre det blir det ganske store konsekvenser fort. Jeg skjønner at dere vil (i teorien, jeg kan ikke fordra berg- og dalbaner), men når miljø er en av grunnene til at dere vurderer å ikke dra tenker jeg at det er det som trekker mest i nei-retning. Mer enn Trump, til og med. Vil han ikke like slike parker neste høstferie, for eksempel? Så kan dere ha færre flyreiser tidligere det året?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 16:18   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Jeg kan ikke fordra Trump, men vil veldig gjerne til USA for en onceinalifetimeferie.

.... men en ørtengangerinalifetimeferie som dette kunne jeg ikke forsvart i et miljøperspektiv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-17, 16:37   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.744
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Vi vurderer onceinalifetime sammen med barna til USA neste år. Da er guttevalpene 16 og 13.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 13:08   #52
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Hm... Jeg tenker at det kan være greit å oppleve at det er noen ting man gleder seg til som man må vente på, f.eks å bli høy nok til å kjøre de tøffeste berg-og-dalbanene.

På vårt bittelille omreisende tivoli som kommer tre uker i året var det maksgrense 130 cm selv på de mest hårreisende opp-ned-i-lufta-installasjonene...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 13:23   #53
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei men det er definitivt forskjell på å ta en ferietur til Sverige og å reise på tre ferieturer med fly, derav en veldig langt.

Ja, men det er bare graden av hvor ille det er. Minner meg om historien om han som spurte en dame om hun ville ha sex med ham for 1.000.000, hun lo og sa ja. Deretter tok han frem 100 kroner og spurte om hun ville ha sex med ham. Da damen fortørnet utbrøt: "Hva tar du meg for!" var svaret: "Det har jo jeg jo allerede konstantert, nå diskuterer jeg pris"

Hmmm ... Ble litt kryptisk kanskje?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 21-06-17 kl 13:34.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 13:36   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Hm... Jeg tenker at det kan være greit å oppleve at det er noen ting man gleder seg til som man må vente på, f.eks å bli høy nok til å kjøre de tøffeste berg-og-dalbanene.

Jeg er litt usikker på hva du forsøker å si her.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 13:58   #55
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er litt usikker på hva du forsøker å si her.

Det var bare en refleksjon rundt behovet for å få gleden av å kjøre de tøffeste berg-og-dalbaneturene (eller noe annet man er for liten til og gleder seg til) i år versus å vente til neste år. Helt greit og forståelig at man ønsker å gi gleden i år, og jeg kunnet nok helt fint funnet på å gjøre det samme i en tilsvarende kontekst med noe som er viktig for mine unger, men sånn sett litt utenfra kan det også ha en verdi å ikke gjøre det men heller la dem vente.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 14:01   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det var bare en refleksjon rundt behovet for å få gleden av å kjøre de tøffeste berg-og-dalbaneturene (eller noe annet man er for liten til og gleder seg til) i år versus å vente til neste år. Helt greit og forståelig at man ønsker å gi gleden i år, og jeg kunnet nok helt fint funnet på å gjøre det samme i en tilsvarende kontekst med noe som er viktig for mine unger, men sånn sett litt utenfra kan det også ha en verdi å ikke gjøre det men heller la dem vente.

Ja, det er litt det vi har tenkt også. Han har jo ventet i noen år allerede.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 14:04   #57
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det var bare en refleksjon rundt behovet for å få gleden av å kjøre de tøffeste berg-og-dalbaneturene (eller noe annet man er for liten til og gleder seg til) i år versus å vente til neste år. Helt greit og forståelig at man ønsker å gi gleden i år, og jeg kunnet nok helt fint funnet på å gjøre det samme i en tilsvarende kontekst med noe som er viktig for mine unger, men sånn sett litt utenfra kan det også ha en verdi å ikke gjøre det men heller la dem vente.

Jeg kan ikke helt se den store egenverdien i ventingen. At det er mange fornuftige grunner til å ikke ta en ekstra ferietur, det er greit nok, men spesielt lutrende eller karakterbyggende tviler jeg på det er. Jeg fikk faktisk (på forum, selvsagt) høre noe av det samme da vi dro en del til syden med eldstemann som baby: At det ville gjøre gleden over sydenturer mindre når han ble eldre. Samme da vi var i Disney World for første gang da barna var 1,5 og 6 år. Da "brukte vi det opp" for tidlig. For noe tullball.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 14:07   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Det er helt snålt i å ikke se verdien av å måtte vente på å tilfredstille "ønsker". For meg er det helt ufattelig at det går an å ikke se det. Hadde det ikke vært for at vi alle sammen har en sykelig greie for å få oppfylt alle ønsker nå, hadde vi jo ikke hatt dette absurde overforbrukssamfunnet vi har nå,

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 14:10   #59
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Poenget mitt var at jeg ikke tror det er forskjell på å vente 3 år eller 4. Han har jo ventet, jeg tror ikke verdien for ham øker ved å vente et år til. At miljøet kan ha godt av at vi venter, det blir jo en annen diskusjon

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 14:13   #60
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Klart det har noe for seg. Å lære at selv om man kan, bør/må/skal man la være fordi det finnes ting i verden som er viktigere enn en selv. F.eks. at man flyr mindre, forbruker mindre osv. Det er jo helt soleklart "karakterbyggende".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no