Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 14:21   #21
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jammen... Da ser jeg jo ikke FP!

Du får nøye deg med et lite hull da og scrolle som en gal. Man må jo være pragmatisk og fornuftig oppe i det hele.

Eller driter du i helsen din, du som har barn og alltingen? Hæ? Hæ?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:23   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Hun bruker nok TV som barnevakt, tenker jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:24   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hun bruker nok TV som barnevakt, tenker jeg.

Åff kårse. Men det er bare på kveldstid. På dagtid har jeg barnehagen. Da slipper jeg å tenke på oppdragelse. Det er fint.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:39   #24
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Men tenk så bittert for den kyniske regjeringen som planla dette (må vel ha vært Bondevik I ?) og overså at de ville bli byttet ut av opptil flere nye før Katastrofen kom!
Det skulle de ha tenkt på før!

Eller at de puster i samme luft som alle de andre som forgiftes av Chemtrails.

Det er ikke lett å være Ond Regjering. Det er så mye å tenke på.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:50   #25
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Jeg er bekymret. Datamaskinen min ville ikke åpne lenken i første innlegg og krasjet fullstendig. Og jeg jobber nær makteliten. Så nå gir jeg meg - dette er en konspirasjon fra en Ond Regjering. Som dens undersåtter tydeligvis ikke skal bli informert om.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:50   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Men jeg blir engstelig når det er ting jeg ikke forstår. Hvorfor er den artikkelen inne på et sted som ser ut til å handle om mere ordinære IT-ting? Skal jeg da anta at det er noen ved ITPro som har en god porsjon humor? Og sans for alternativ markedsføring? Jeg velger å se det slik, tror jeg.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:53   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Jeg tror det er helt reellt. Men jeg tror jeg ble vaksinert av romvesener da jeg var liten. I det livet da jeg var Jannicke. Og det gjelder barna mine også - de jeg har klekket ut av grønne egg.

Det jeg er redd for er at noen skal sprøyte med motgift til vaksinen min.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:58   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Oh. My. God.

:hamstrer hermetikk og aluminiumsfolie:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:00   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Oh. My. God.

:hamstrer hermetikk og aluminiumsfolie:

Jegtru'kke det hjelper deg. Jeg trur du skulle hatt Jannicke i den lista di over norske kvinnelige artister du liker. Du bør editere og satse på sen vaksinering til deg og gutta.

Men du kan tømme alufolie-lageret i nærbutikken til Han Fyren hvis du vil.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:05   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jegtru'kke det hjelper deg. Jeg trur du skulle hatt Jannicke i den lista di over norske kvinnelige artister du liker. Du bør editere og satse på sen vaksinering til deg og gutta.

Men du kan tømme alufolie-lageret i nærbutikken til Han Fyren hvis du vil.

Åhnei. Heller stråledøden.

...og

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:14   #31
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var siden sin ja. De nevner til og med planet X, Niburu. Er det noen fler enn meg som husker D.S. fra Usenet sine spådommer om Niburu? Som skulle komme og forårsake jordens undergang i juni (?husker ikke helt) 2003. Dette skulle være det samme året som mayaenes 2012 hvor jorden skulle gå under.

Ahahaha, ja. Zetatalk. Det var tider, det.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:26   #32
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Nå var det et minutt her, hvor FP var helt blankt hos meg. Bare en hvit side.

Kanskje vi burde gi oss nå?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:31   #33
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!



Big Brother is watching you.....

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:34   #34
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Eller big sister?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:43   #35
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Eller big sister?

Eller kanskje han er emo?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:45   #36
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Dette er virkelig fornøyelig!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 15:49   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Å holy macarony for et kontor!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 16:11   #38
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men jeg blir engstelig når det er ting jeg ikke forstår. Hvorfor er den artikkelen inne på et sted som ser ut til å handle om mere ordinære IT-ting? Skal jeg da anta at det er noen ved ITPro som har en god porsjon humor? Og sans for alternativ markedsføring? Jeg velger å se det slik, tror jeg.

Nope. Det er redaktøren av ITPro som har en noe alternativ virkelighetsoppfatning.
Se ellers bloggen på sidene til organisasjonen Skepsis (som jeg må holde meg unna da jeg glatt kan kaste bort en arbeidsdag på artiklene der) eller bloggeren Hastur om samme tema.

Men det er klart, de har jo glemt foliehatten, så de er jo bare talerør for den uhyggelig allmektige norske politiske MaktElitens tankekontroll. Man trenger ikke mange landsmøtemiddager sammen med Djupis & co før man skjønner hvilken djevelsk utspekulerthet de har som klarer å skjule sine overmenneskelige konspirasjons-organisatoriske talenter så innihelvete godt!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 16:23   #39
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Jeg er overbevist om at dette må stemme. :løper for å hamstre aluminiumsfolie: Er det noen som vet hvor mange ruller som trengs for å dekke et middels rekkehus? Og hvilken fradragspost bruker jeg når jeg skal trekke fra utgiftene på skatten?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 16:47   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Steike! Nå ligger vi DÅRLIG an!

Gaia - det med skatten ja - der har vi det igjen.
Vi sier skatten om noe vi er glade i, ungen vår eller noe. Også må vi plutselig betale skatten. Skummelt? Definitivt!

  Svar med sitat
Svar

Emneord
aluminiumsfolie, steike


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no