Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjorter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvordan bruker dere skjorter?
Oppi bukse/jeans uten belte? 1 9,09%
Oppi bukse/jeans med belte? 4 36,36%
Utenpå bukse/jeans uten belte? 8 72,73%
Utenpå bukse/jeans med belte? 4 36,36%
Under genser, da oppi bukse/jeans med belte? 2 18,18%
Under genser, da oppi bukse/jeans uten belte? 2 18,18%
Under genser, da utenpå bukse/jeans uten belte? 3 27,27%
Under genser, da utenpå bukse/jeans med belte? 1 9,09%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 11. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 14:53   #1
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skjorte.

Jeg rett og slett elsker skjorter. Bruker det til gensere, cardigan, blazere osv osv. Har de helst nedi buksen + belte men kan også en sjelden gang ha på utsiden også. Hvordan er det med dere? Hvordan har dere skjortene?


Sist redigert av lise01 : 09-12-11 kl 15:03.
lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 17:16   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjorter

Jeg har dem i skapet. Unnskyldningen er foreløpig ammepupper, men vil nok snart bli byttet ut med at jeg er for lat til å stryke. Jeg liker ideen om skjorter, men i praksis funker det heller dårlig.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 17:39   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorter

Om eg har bukse med høgt liv, nedi, med vanlig liv, uttapå. Eg er også glad i skjorter, og leitar fortida etter den perfekte kvitskjorta.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:13   #4
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Skjorter

Jeg elsker skjorter, og har dem i alle varianter - både til jobb og privat.
Men nå om dagen har jeg lagt bort alle sammen fordi magen er i veien. Må vel kjøpe noen gravidskjorter snart.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 20:21   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorter

Nja. Jeg har ekstremt kort overkropp i forhold til bein, så hvis jeg stapper skjorta nedi buksa, så ser den enda kortere ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:09   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skjorter

Nei, liker ikke skjorte-kragene så godt.... Har noen skjorter i skapet, men dem bare henger der til pynt egentlig...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:10   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjorter

Jeg hater skjorter, har knapt en eneste en i skapet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 14:04   #8
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skjorte og genser

Hvordan har dere skjortene under v-hals gensere? Oppi eller på utsiden? Kravene inni eller utenpå? Hvor mye viser dere skjortearmene? Post gjerne bilder.

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 16:29   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skjorte og genser

*bruker ikke skjorter, og heller ikke skjorter i v-gensere.*
Ta en kikk på ellos.no eller hm.com så får du sikkert noen tips.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:24   #10
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skjorte og genser

Da så.

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:42   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjorte og genser

Har ikke du nettopp startet en nesten helt lik tråd om hvordan man har skjortene? Fetisj?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 15:45   #12
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skjorte og genser

Nei, bare lurer.

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:30   #13
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Klær på julaften

Jeg er ikke noe kjolemenneske og lurer derfor på hva som er lov og ikke lov å ha for de da som ikke bruker kjole. Kan jeg f.eks. ha skjorte og hvis ja hvordan skal/bør den være og hvordan bør jeg bruke den? Post gjerne bilder på hvordan dere event hadde hatt skjorta.

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:35   #14
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klær på julaften.

Hva med skjørt og bluse, eller bukse og bluse? Noen kule smykker utenpå så er du jo mer enn pyntet.
Eventuelt tights og en søt tunika?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:38   #15
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær på julaften.

Lov?

Hos oss er det ikke kjoletvang. Alle er pent kledde, det er jo ikke vanskelig å få til uten å ha på seg kjole?

Når jeg tenker meg om, så er det stort sett bare småjentene som har hatt kjoler. De voksne har stilt i både bukse, skjørt, tunika osv.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 14:57   #16
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Klær på julaften.

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hva med skjørt og bluse, eller bukse og bluse? Noen kule smykker utenpå så er du jo mer enn pyntet.
Eventuelt tights og en søt tunika?

Ja, bluse og bukse går jo. Med belte??

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:04   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær på julaften

Hva som er "lov", eller kanskje heller "vanlig", kommer jo helt an på familien. Noen familier stivpynter seg på julaften, andre har en veldig laidback stil. Noen har bunad på hele gjengen, for eksempel. En pen topp eller bluse og en pen bukse er rikelig "pyntet" nok for meg (og for min familie).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:05   #18
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Klær på julaften

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva som er "lov", eller kanskje heller "vanlig", kommer jo helt an på familien. Noen familier stivpynter seg på julaften, andre har en veldig laidback stil. Noen har bunad på hele gjengen, for eksempel. En pen topp eller bluse og en pen bukse er rikelig "pyntet" nok for meg (og for min familie).

Ok.

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:11   #19
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær på julaften

Bunad?

Hos oss er vi middels pyntet. Det hadde ikke passet seg helt om vi var stivpyntet. Jenta mi på sju sverger til buksedress når hun skal pynte seg. Sønnen min på fire får smal velourbukse med skjorte som skal henge utenfor.

Gjør det du føler passer familien best.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 15:18   #20
lise01
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 16
lise01 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Klær på julaften

Jeg er sånn at jeg bruker skjortene/blusene bare så vitt på innsiden linningen. På julaften bør jeg kanskje ha stramt?

lise01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no