Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Podcast for nybegynnere

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-22, 08:59   #41
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Jeg hører mest på fjonk og fjas jeg ser jeg nå.
T&T hørte jeg på før de gikk bak betalingsmur.
198 land er både morsom og informativ.
Lindmo og co.
Åpen journal, både morsom og lærerik.
Også har jeg hørt litt på JT og Einar blir venner. Men jeg datt av for lenge siden.
Bevissthetspodden detter jeg innom innimellom også.
Ellers har jeg hørt litt på Jøss, sånn er du og g-punktet.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-22, 10:01   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Jeg hører for det meste på ulike hage/plantepodder nå om dagen. Men det er kanskje ikke helt der du er.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-22, 22:50   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Tips ang Podme til dere som savner f eks Tusvik og Tønne - hvis man har Aftenposten eller vg pluss (og kanskje andre Schibsted aviser?) så er det gratis Podme ut sommeren eller noe. Bare logg inn med Schibstedkontoen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-22, 13:14   #44
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Jeg putter en ekstra stjerne på "This American life". Ny episode hver mandag, med betraktninger om livet med fokus på forskjellige tema, eller synsvinkler.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 16:47   #45
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Tips ang Podme til dere som savner f eks Tusvik og Tønne - hvis man har Aftenposten eller vg pluss (og kanskje andre Schibsted aviser?) så er det gratis Podme ut sommeren eller noe. Bare logg inn med Schibstedkontoen.

Hva er Podme? Har Aftenposten, nemlig.

Jeg hører visst bare Relasjonspodden fast nå.
Hører innimellom på Lørdagsrådet.
Pleide å følge Jan Thomas og Einar blir venner og Synnøve og Vanessa, men har gått lei.
Har hørt en del på Sånn er du, Forklart og 198 land.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-22, 07:09   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcast for nybegynnere

Jeg gikk også lei av Einar og Jan Thomas for en stund siden. Jeg orker ikke å høre på JT som later som han er dummere enn han er.

Brenners nye diktpodkast, Brenner deler dikt, er nydelig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no