Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-22, 22:20   #21
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

After Life S. 3. Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 14-01-22, 22:20   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg så 1.episode i går, og det var litt skuffende. Det er greit at det nødvendigvis må bli likt når det er en bok, men de har castet skuespillere som er veldig like de gamle. Bortsett fra at de har puttet inn en «token» melaninrik mann i en sentral rolle. Det ble litt for enkelt for meg.

Ja, så først episode og spesielt Ma var jo veldig lik. Mariette også egentlig.

Men den nye dyrlegen har jo også identisk historie, men den har ikke jeg sett originalen på. Mannen har.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-01-22, 15:25   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Tell me who I am, Netflix. Dokumentar om tvillingbrødre hvor den ene har fått hukommelsestap. Sterk historie.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 15:13   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Emily in Paris.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 16:17   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

A very british scandal kom jeg over på svt1 igår. Reprise kl 01 natt til tirsdag, så sett på opptak dere som har te-we.
Denne er ny, hadde premiere i romjula 2021. Miniserie på tre episoder.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 21:30   #26
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sett Larkins nå i helgen (nyinnspillingen). Jeg har ikke noe forhold til de fra tidligere, men jeg blir sliten av sånne serier hvor alt er så flott hele tiden.
Nå ser jeg Annika på NRK etter tips herinne, vet ikke hva det er, mrn fenger ikke helt. Mulig rollen Nicola Walker spiller

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 22:10   #27
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Dopesick. Disney+. Fått anbefalt, nettopp begynt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 22:14   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Afterlife s.3.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 22:27   #29
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Mørke sjeler var bra, men dystert. Ser Annika nå - bra nok, og litt hysterisk morsomt når Walkers snakker liksom-norsk. Lupin sesong to er også på lista, men den sparer jeg litt på.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 22:28   #30
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Afterlife s.3.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-01-22, 23:10   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Sett ferdig sesong 3 av Shtisel

Vet noen om det skal lages flere?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 00:33   #32
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Så After Life (Netflix) ses 1-3 i går. Morsom og trist på samme tid. Utrolig mange fine raringer i serien.

Begynte på Folk med angst (Netflix) i dag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 00:41   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Fortsatt på Marvel kjøret. I helgen Civil War, Dr Strange og Black Panther.

S3E2 A Discovery of Witches

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 08:11   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så After Life (Netflix) ses 1-3 i går. Morsom og trist på samme tid. Utrolig mange fine raringer i serien.

Begynte på Folk med angst (Netflix) i dag.

De to seriene er noen av de beste jeg har sett.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 09:49   #35
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Vi ser flere serier for tiden:
Witcher - litt meh, må innrømme at jeg ikke helt skjønner populariteten
After Life - liker den, men karakteren til Ricky Gervais begynner å gå meg litt på nervene
The dawns here are quiet (Prime) - av alle ting en russisk serie om en tropp kvinnelige soldater under andre verdenskrig; var ikke forberedt på at jeg skulle like denne godt, veldig bra!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 10:57   #36
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har akkurat avsluttet Beforeigners, og gleder oss til neste sesong. Og regner fælt på hvordan det kan være arvemateriale fra Alfhildr i Ingrids mage

Vi så et par episoder med folk med angst og gleder oss til fortsettelsen.

Jeg tolker det slik at det er Alfhildr i som er i magen. Ref. "Den som ikke er født, kan ikke dø" som ble spådommen i den alternative virkeligheten og at Lars er bestefar til Alfhildr slik jeg forstod at det var 25 % gener felles.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 15:30   #37
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De to seriene er noen av de beste jeg har sett.

Da ser jeg frem til å se ferdig Folk med angst

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 15:47   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ser på Annika på NRK. Morsomt. Med Nicola Walker!

Ja, den binger jeg om dagen også. Kårni med de ganske snåle norske referansene.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Arcane! Fransk animasjon basert på League of Legends. Vakkert.

Ja, den er så nydelig!

Ellers har nettopp sett (noe alene, noe med Høvdingen og noe med både Høvding og Hiawata)
Jorden rundt å 80 dager, den ble bedre underveis.
Expanse: siste sesong. Og jeg grå-hå-håt!
... and just like that: Det er egentlig helt grufullt å se på, men må liksom allikevel.
Yellowstone: ELSKER den!
Black list: Bare på trass for å bli ferdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 15:48   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg tolker det slik at det er Alfhildr i som er i magen. Ref. "Den som ikke er født, kan ikke dø" som ble spådommen i den alternative virkeligheten og at Lars er bestefar til Alfhildr slik jeg forstod at det var 25 % gener felles.

Ja, sånn tolket jeg det også. Hun kom jo til vikingtida i en moderne redningsvest, og fikk navnet Engelsdottir som hittebarn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 15:51   #40
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, den binger jeg om dagen også. Kårni med de ganske snåle norske referansene.



Ja, den er så nydelig!

Ellers har nettopp sett (noe alene, noe med Høvdingen og noe med både Høvding og Hiawata)
Jorden rundt å 80 dager, den ble bedre underveis.
Expanse: siste sesong. Og jeg grå-hå-håt!
... and just like that: Det er egentlig helt grufullt å se på, men må liksom allikevel.
Yellowstone: ELSKER den!
Black list: Bare på trass for å bli ferdig.


OMG, nei, jeg vil bare ikke... Vilikkevilikkevilikke!!! Vi har to ep igjen (utsatt med vilje), og lurer på om jeg skal pulle en LotR (Grey Havens) og Fringe - rett og slett bare ikke se slutten, for det kommer åpenbart til å gjøre såååå vondt

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no