Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du stolt av hjemmet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-22, 10:20   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Er du stolt av hjemmet ditt?

Hvordan føler du deg når folk kommer inn i huset ditt for første gang? Viser du det frem med stolthet eller gremmer du deg over noe som ikke er som du skulle ønske? Er det noe du er spesielt fornøyd med i hjemmet ditt, som gjør det unikt? Og er det noe du skulle ønske var annerledes?

(Våkna kvart over fem og binger repriser av Sinnasnekker'n, og der var det ei som sa at hun ville være stolt av hjemmet sitt. Fikk meg til å tenke litt.)

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:25   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Stolt? Nei. Jeg bor i et helt greit rekkehus som trenger oppgradering. Hovedårsaken til at vi ikke pusser opp er at ingen av oss takler å ta kontakt med firmaer som driver med sånt. Og så er det alltid rotete.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:29   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Nei. Har bad fra 1972 som bærer sterkt preg av dårlig vedlikehold gjennom årene. Det gjør faktisk at jeg ikke orker å invitere feks kolleger hjem. Det er trist. Da vi kjøpte ble vi forespeilet at borettslaget skulle pusse opp snarlig, men det viste seg å ikke stemme. Hadde ikke kjøpt her om jeg visste det jeg vet i dag og har lært at å ikke stole på megler med sånne påstander. Men nå har alle de andre borettslagene pusset opp sine bad, så vi får heller ikke solgt.

Sånn ellers er jeg nøytral. Er alt for lite interiørinteressert til å kunne bli stolt, tror jeg, men det er heller ikke et mål for meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:31   #4
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.229
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Når jeg utfører the grand tour av toromsleiligheten min er det den fantastiske utsikten fra arbeidsplassen på kjøkkenet jeg fremhever. Er begeistret og fornøyd, men muligens ikke stolt.
Det måtte i så fall være fordi jeg var så flink til å se muligheten for akkurat den løsningen.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:46   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er veldig glad i hjemmet mitt, og fornøyd med det. Men jeg vet at det er interiørmessig helt ute, og tildels veldig rotete. Jeg bryr men ikke om det, men samtidig vet jeg jo at mange mener furu og bondemøbler er latterlig og ufyselig stygt. Det legger ingen demper på min kjærlighet til mitt hjem, men jeg ser ann publikum om vi skal «gå runden» ja.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 10:46   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Nei jeg er ikke stolt i det hele tatt. Altså, jeg trives veldig godt i huset mitt, men vi vil helst ikke ha besøk. Ikke bare fordi vi ikke er stolte av huset vårt altså, vi er ikke så glad i å ha besøk.

Vi er skrotnisser med alt for mye på for lite plass. Det er alltid rotete her føler jeg. Og så har vi verdens styggeste bad i hovedetasjen som vi ikke vil at folk skal se. Heldigvis er badet i sokkelen veldig fint.

Jeg er veldig stolt av drivhuset vi har laget, og inviterer gjerne folk dit inn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:04   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er fornøyd i eget hjem. Stolt vet jeg ikke om blir riktig. Jeg bor i et område med 70 identiske eneboliger bygget på 80-tallet. Jeg skammer meg om noen bare kommer innom, rett og slett fordi vi ofte har det rotete. Har vi det ryddig er jeg såre fornøyd.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:05   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Ja, jeg er stolt av og glad i hjemmet mitt.
Vi flyttet inn i nytt hus i 2013 og fikk det akkurat slik vi ville ha det. Ingen flott utsikt, ingen designermøbler, ingen instagramhjem, ikke stort og fancy, men mye hvitt og grått (som mange misliker) og praktisk til oss som bor her. Og vi har det alltid ryddig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:20   #9
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er ikke stolt akkurat, kanskje litt av kjøkkenet vårt, men ellers ikke nei. Det er fra 2001, badene har ikke vært modernisert siden da, og vi har fortsatt furu i trappa opp i andre etasje. Ikke er hagen vår noen pryd heller, vi er ikke flinke med hagearbeid, og det blir dessverre endel ugress her og der.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:23   #10
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er stolt av, og glad i våre to hus😃
Spesielt min fars barndomshjem som vi bruker som hytte.
Her er vi hver helg, samt stort sett alt av ferier.
Vi har restaurert alt i huset og satt opp (og innredet) nytt naust.
Hjemme er vi snart i mål med oppussing, har litt igjen.
Vi gjør mye selv, det gjør at jeg setter enda mer pris på det.
Slitsomt når vi står på, men kjekt med fint resultat.
Har mann som jobber i Nordsjøen, dermed mye fritid.
Heldigvis er han handy, og jeg er med på det jeg kan.
Jeg fikser ikke rot (hos oss, bryr meg ikke om det er rot hos andre), så hos oss er det alltid ryddig og rent.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:25   #11
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Huset jeg bodde i med eksmannen var jeg rett og slett flau over, og jeg trivdes aldri der. Nå derimot er jeg skikkelig stolt over min lille treroms leilighet, og liker å få besøk og vise den frem. Dessverre får jeg nesten aldri besøk.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:27   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg vil ikke si at jeg er stolt, men jeg skjemmes heller ikke. Foruten om at vi kunne ha hatt det ryddigere! Vi bor i en 25 år gammel tomannsbolig, så en del av løsningene er upraktiske og det ene badet er opprinnelig (vi laget bad nr to i en loftsbod) og generelt er huset litt lite til 4 snart voksne og alt stæsjet vi har. Men jeg orker ikke å flytte og nå har jeg brukt opp alle pengene på en leilighet på fjellet, så da må vi bare bli.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:35   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Ja, jeg er stolt av hjemmet vårt. Det er stort og komfortabelt, med en ganske grei planløsning etter ombygging. Det er nyoppusset i stua og der er det blitt akkurat som jeg ville ha det, de eldste delene ble pusset opp for 14 år siden, men er ikke preget av tidens tann synes jeg. Vi har fantastisk utsikt og god plass til masse gjester. Det er alltid ryddig og reint her, så vi kan ta i mot folk på fem minutters varsel. Huset har livsløpsstandard. Her blir vi.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 11:37   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Absolutt. Bor i en helt ny 90kvm leilighet med nydelig utsikt. Fine rolige farger og er glad i det meste av interiør.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:04   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Absolutt. Bor i en helt ny 90kvm leilighet med nydelig utsikt. Fine rolige farger og er glad i det meste av interiør.

Kunne vært skrevet av meg bortsett fra at min leilighet er på 120 kvadrat. Deilig med nytt. Har det nokså ryddig siden vi kvittet oss med mye før og etter flyttingen. Har flott utsikt over sjøen og flotte fellesområder ute.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:09   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg vet ikke om stolt er ordet, men jeg har alltid vært veldig komfortabel med leilighetene våre (alle fire vi har hatt i tur og orden), og tar gladelig imot gjester. De har alle vært koselige og veldig bebodde og reflekterer veldig tydelig hvem vi er.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 19-06-22 kl 12:27.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:25   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Stolt og stolt, vet ikke om det er riktig ord, og det gjelder definitivt ikke alltid. Men jeg er glad i huset, synes vi har det trivelig og fint, og inviterer gjerne hjem både venner, kollegaer og venner av ungene. Det er i perioder litt mye rot, men generelt sett mye bedre enn det var for noen år siden. Det er sjelden jeg skjemmes hvis det hadde stått plutselig besøk på døra. Tidligere var det bare flaut hvis jeg ikke hadde fått noe forvarsel og mulighet til å hive unna det verste.

Noe av det jeg er veldig fornøyd med er at vi har nok plass til at alle føler at de har space. Det høres jo nesten litt trist ut, men vi kan sitte på hvert vårt rom og gjøre hver våre ting, noe alle her føler behov for.

Det vi får skryt for er fargevalg på veggene i stua, de er gråblå og veldig behagelige. Vi har også en kjempeflott løsning i hagen som gjør at det er nydelig location for sommerfester og utendørs bursdagsfeiringer. Det jeg er minst fornøyd med er verdens største peis (håper å bli kvitt den i løpet av sommeren) og en veranda som man ikke kan gå på uten sko, for det er så mye flis, den burde vært fullstendig byttet ut. Kanskje det blir gjort neste år eller neste år der igjen. Han jeg deler lommebok med venter på at prisen på materialer skal gå ned.

Av og til kan jeg føle på at vi har litt vel mye IKEA og ikke dyrere saker, men det avhenger av typen folk som er på besøk.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:27   #18
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er meget fornøyd med hjemmet vårt. Vi har gjort 2 større prosjekter siden vi flyttet inn. Veldig fornøyd med nytt bad og ny planløsning i 2 etasje. I hovedetasjen har vi også gjort endringer jeg er fornøyd med, vi flyttet kjøkkenet til den store stua og har fått kjøkkenallrom med stor øy. Meget glad for det valget. Vi la også fiskebeinsparkett samtidig, som løftet rommene mye i mineøyne.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:29   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg vet ikke om stolt er ordet, men jeg har alltid vært veldig komfortabel med leilighetene våre (alle fire vi har hatt i tur og orden), og tar gladelig imot gjester. De har alle vært koselige og veldig bebodde og reflekterer veldig tydelig hvem vi er.

Det var forresten ganske rart å bo i en ferdig møblert leid leilighet det året vi bodde utenlands, med nesten bare ting vi ikke ville valgt selv. Det blir ikke helt hjemme da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:45   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Stolt? Nei, det vil jeg ikke si.

Men det er funksjonelt og egnet for vår bruk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no