Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du stolt av hjemmet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-22, 12:49   #21
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Nei.
Jeg er stolt av uterommene våre, men innendørs føler jeg at jeg slåss i motvind med å holde det nogenlunde greit. Upraktisk å ha familie som ikke bryr seg om litt/mye rot.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 12:53   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Nei, absolutt ikke. Men jeg har lært meg å leve med det og inviterer likevel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 13:02   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Stolt, tja. Skjemmes ikke over å bo her, selv om enkelte folk fra digre eneboliger sikkert syns det er trangt og smått.
Det er definitivt min leilighet, mitt interiør, ting som alltid har vært med meg. Det er ikke flott og fancy her, men koselig ihvertfall. Tar imot besøk når som helst. Har det absolutt ikke strigla.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 13:15   #24
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Ja, jeg er stolt av hjemmet vårt og jeg viser det gjerne fram, selv om listene fortsatt er umalt. Jeg har vel i grunnen alltid vært fornøyd med og stolt av hjemmene jeg har hatt. Om noen av dem hadde vinni priser ville jeg blitt overrasket, men trivelige vil jeg påstå de alle har vært. Jeg er glad i besøk, men kan finne på å rydde først.

Vårt nåværende hjem har mange elementer fra tidligere bosteder og er veldig vår smak og stil.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 13:19   #25
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Det jeg eier?
Ja

Den leiligheten jeg må bo i via kommunen?

NEI
Kjøkkenet er stygt (og verre ble det etter jeg måtte sette inn et par skuffe seksjoner bare for å få plass til tørrvarer osv.. søppelsortering + ser stygt ut. Kjøkkenet er upraktisk laget opp.
Gulvet er stygt i alle rom. (Blå linoleum på kjøkkenet som aldri blir rent.. lineolum som er oransje på bad).

Badet er 2,5x større en kjøkkenet.. kunne hatt motsatt.

Men har fått det til greit møbel messig utenom kjøkkenet (og jeg elsker å lage mat… )

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 13:52   #26
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Eg synes eg har det fint, sjølv om eg veit at moten er annleis enn det han er hos meg, mtp fargar, interiør, lamper osv. men eg er stolt av at eg får til å bu her, glad i huset og Hagen som er full av minner i form av planter og tre som eg har fått av folk og stolt av beliggenhet og at eg har økonomisk evne til å bu her etter ei skilsmisse.
Så får det heller vere om interiøret er utdatert i forhold til dagens motebilde innen interiør.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 14:34   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Ja, egentlig, selv om vi står overfor en oppussingsfase hvor vi skal male alle rom. Ble sist gjort for 12 år siden, og ønsker nå mer farger enn det vi har i dag. Men føler jeg det er umoderne? Nei, ikke sånn at det ikke er pent synes jeg. Jeg er egentlig ganske flink til å legge opp til ganske tidløst design, men det gjør igjen at det sjelden virkelig står frem liksom. Når det er sagt, så kjenner jeg at jeg ikke er kompetent nok til å ta fargevalgene selv nå, og tenker å få proff hjelp til det. Litt også fordi vi muligens skal selge.
Mannen har ikke så stort behov for at vi pusser opp huset, men han er heldigvis med på planene. Jeg er nok kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av å ha det fint rundt meg. Kanskje fordi jeg må tilbringe mye av tiden min hjemme pga sykdom? Uteområdet skal også få seg en liten spruce up, og til å være rekkehusene, så er det veldig fint, men terrasser over hele som gir sol fra den står opp og og til den går ned.

Det jeg ikke er så stolt over er at vi har mer enn vi trenger i huset. Det er kanskje ikke slik at gjestene ser det, men bak skapdører og skuffer er det komplett kaos, samt på toppen av noen bokhyller. Det synes heldigvis ikke noe særlig, men det er neste prosjekt, å rydde de fri. Samt rydde ut av skap, skuffer og loft.
Vi kan ta i mot besøk når som helst, selv om det kan bli ganske rotete hvis det sklir ut her. Resten av familien har ikke like stort fokus på at det faktisk må ryddes hver dag, når det ryddes av etter middag så MÅ man se over både to og tre ganger om man har gjort seg helt ferdig, at trapp må støvsuges 2 ganger i uken og at vask og toalett bør vaskes, om enn kjapt, 2 ganger i uken. Min bedre halvdel har en tendens til å tenke at så lenge han kjører robotstøvsugeren jevnlig samt lar den vaske, så er alt i skjønneste orden

Men jeg er stolt av rekkehuset vårt, og veldig stolt av hytta vår. Men den er nybygget for 3 år siden, så der er kanskje ikke så rart.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 14:45   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er stolt over å ha et hjem som viser hvem jeg og vi er. Noe er på stell, noe er kaos, noe er et snev av trendy, noe er helt ute. En kollega var her på besøk en gang utbrøt spontant "Dette er et hjem". Det komplimentet syntes jeg at var veldig fint.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 14:58   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Tja. Stolt er jeg vel ikke. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg har et (rekke)hus som er mitt eget, og jeg trives veldig godt. Fin utsikt og praktisk og passe stort for mine behov. Så glad i hjemmet mitt og fornøyd med plassen jeg bor på. Der er tusen ting jeg burde ha gjort, men jeg kan sitte i stuen min, se ut over og tenke at jeg er skikkelig heldig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 15:11   #30
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Stolt er vel å ta i, ingenting å skyte av, et enkelt hjem til å være i dette nabolaget. Hjemmet viser ikke penger eller påkostninger. Men jeg liker det, har bodd her i 17 år, tingene våre har historie, og alle flatene er hele, pene og rene. Hagen begynner å bli nydelig og snakkis i nabolaget, kun egeninnsats og litt beplanting.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 15:14   #31
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er veldig glad i huset mitt både når jeg er alene og når jeg får besøk.
Jeg er stolt over klare meg fint som alene (voksen), og er veldig fornøyd med de småtingene jeg har gjort for at det skal passe til meg og til barna. Jeg har ikke en spesiell stil eller noe.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 15:34   #32
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Har aldri vært stolt av noen av hjemmene jeg har hatt. Det blir jo aldri perfekt, og det er alltid noen som har det finere. Men jeg er ganske fornøyd med huset jeg bor i nå. Det er fargerik, litt retro og litt moderne, og mesteparten av møbler og interiørstæsj har jeg kjøpt brukt eller fått.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 15:58   #33
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg tror ikke jeg har tenkt tanken på at jeg skulle være stolt over hjemmet vårt, det er i alle fall ikke et ord jeg ville brukt, men jeg er veldig fornøyd med hvordan det ser ut. Jeg synes det er veldig fint og at det gjenspeiler oss og tar gjerne i mot besøk når som helst.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 16:21   #34
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg har aldri klart å få begrepet stolt helt på plass, så jeg bruker det ytterst sjelden. Leiligheten min er jeg veldig glad i, den er enkelt innredet med blanding av Ikea, brukt retro, gammelt oppusset og noe nytt design. Bøker i bokhylla, stringhylle dedikert til strikkestæsj og mye gatekunst på veggene, ispedd aluplater av Dylan og Piaf i sort/hvitt. Innredningen er nok ikke for alle, men jeg viser gjester rundt med stor glede.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 19:27   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Hehe, nei.

Nå har jeg de siste årene bodd i alt fra stor enebolig, leieleilighet uten uteplass, borettslagsleilighet og nå snart rekkehus. Jeg liker alltid hjemmene mine, men jeg er ikke så stolt. Det jeg liker er det personlige, jeg er opptatt av å putte litt personlighet i interiøret.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 19:47   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Tror heller ikke stolt er det jeg hadde tenkt, men jeg liker det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 20:31   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Nei.
Jeg er stolt av uterommene våre, men innendørs føler jeg at jeg slåss i motvind med å holde det nogenlunde greit. Upraktisk å ha familie som ikke bryr seg om litt/mye rot.

Men dere har sikkert et fint hus inne også. Jeg var i alle fall veldig fornøyd med mitt hus litt lenger ned i gata når vi bodde der. Men vi flyttet jo inn i et kliss nytt hus, og hadde selv bestemt hvordan det skulle se ut.

Vi hadde sikkert hatt like mye greier der som vi har her nå, med andre ord like rotete.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 20:59   #38
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Ja, jeg er stolt. Dette fordi jeg har innredet selv med personlig stil, blandet mange stiler og både gammelt og nytt med et resultat som er ganske annerledes enn «vanlig norsk» (hvis det er noe). Har hatt hjemmet mitt i tre interiørblader også, så jeg har fått min dose skryt selv om det kanskje var både fint og litt for invaderende eller hva jeg skal si. Jeg ville gjerne vise frem stilen og fortelle om innredningen, men skulle helst sett at det var anonymt siden jeg ikke har noe behov for å være i fokus rent personlig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 21:10   #39
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er stolt av hjemmet mitt. Det har jeg innredet slik jeg liker det og trives veldig godt med hvordan jeg bor. Ungene tar gjerne med seg venner hjem, så de trives også godt. Har en blanding av arva gamle møbler og nytt. Liker at det ser pent ut rundt meg og at det er funksjonelt.

Jeg likte meg ikke like godt i huset jeg bodde i før. Der ble det mye kompromiss og krangel om ryddighet/husarbeid. Her kan jeg bestemme mer selv.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 23:27   #40
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.403
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du stolt av hjemmet ditt?

Jeg er ganske stolt over at vi har fått det så koselig og personlig. Det er en del IKEA, noe retro, noe design og ting vi liker. Det er ikke striglet, men nesten alle ting har en fast plass så det ser noenlunde ryddig ut. Det er et godt hjem, leiligheten vår.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no