Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Rød paprika som lukter møkk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 18:38   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød paprika som lukter møkk

I dag kjøpte jeg to røde paprika, hver og en innpakket i unødvendig plast. Da jeg kom hjem og tok av plasten kom en ekkel stank i mot meg, en ubestemt kjemikalielukt. Jeg var en tur i en annen butikk litt senere, og dro med meg en pakke rød paprika fra 1st price siden jeg ikke kunne bruke den andre paprikaen. Tror du ikke den luktet akkurat det samme?!

Hva er denne lukten, er det noen som har vært borti det samme? Den gikk ikke bort selv om jeg vasket den i Zalo. Urk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 18:44   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Har opplevd det på firstprice-paprika. (slike doble pakker) - maktet ikke å gjøre noe som helst utenom å kaste den.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 18:48   #3
Thalia
Nysgjerrig
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 75
Thalia er litt kulThalia er litt kul
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Ja, det høres veldig kjent ut. Vi kjøper kun økologisk paprika og det hender at jeg ikke får brukt den når den har denne lukten. Jeg synes i midlertid at det smaker rart også.

Jeg er, av denne grunn, lett å få øye på i grønnsakdisken. Jeg står alltid og nilukter på paprikaen.

__________________
Tvang er frihetens forstandige fetter.
Thalia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 19:11   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Rød paprika som lukter møkk

Jøss, merkelig, jeg hadde sikkert kastet den. Øko-paprika uten plast er fint.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 19:39   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Kaste kaste!! :skal starte å nilukte!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 20:26   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

De hadde ikke økopaprika. Og jeg kjente ingen lukt gjennom plasten. Skikkelig fortærende, men jeg akter å gå tilbake med paprikaen og ta av plasten i butikken neste gang. Her skal det luktes!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 20:28   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Her er all økopaprika pakket i plast. Har kjent den lukten ved et par anledninger, bare.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 22:14   #8
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Gammel paprika lukter phy.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 22:41   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rød paprika som lukter møkk

Opplevd slik lukt fra paprika flere ganger, og de smaker som regel jævlig også hvis de har denne lukten :-\

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no