Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rydding i klesskap/kasting av klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 21:38   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydding i klesskap/kasting av klær

Jeg har vanvittig mye klær jeg aldri bruker. Dårlig på skaprydding, men jeg klarer jo ikke å kvitte meg med det heller. Har gått så mye opp og ned i vekt de siste årene og i tillegg har jeg en hel haug med klær som sikkert er 10 år gamle minst. De er jo som nye, men bruker jeg dem? NEI. Må bli mye bedre på skaprydding. Jeg blir sprø av alt som er rundt omkring. Burde hatt noen andre til å rydde for meg. Da hadde jeg sikkert ikke savnet det som ble borte. Leverer en søppelsekk til Fretex i ny og ne og synes jeg har vært kjempeflink. Da flytter det bare andre klær inn i skapet istedet (har klesskap to steder og overflytter fra skapet jeg har på soverommet vårt) sånn at nye ting kan flytte inn. Det er ikke så lenge siden jeg ga fra meg BALL-genseren fra 80-tallet. Når den ikke var brukt på 15 år så trengte jeg den igrunn ikke lenger. Hadde tatt vare på den for den kunne være kjekk å bruke som en tynn genser under en ullgenser eller noe på påsketur.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 08:49   #42
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rydding i klesskap/kasting av klær

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det er viktig å rydde i bokhyllene. Gi bort det du ikke har bruk for, så kommer skattene bedre fram.

GI BORT bøker??!? *grøsse langt inn i sjela* My precious........

Men klesskapet burde definitivt ha vært gjennom en opprydning


Sist redigert av Jenna : 21-12-06 kl 08:49. Årsak: overivrig punktum-bruk
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 09:58   #43
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydding i klesskap/kasting av klær

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg rydder i skapene av og til. Bestemmer meg for å kaste/gi bort det jeg aldri bruker. Problemet er bare at "å- den hadde jeg sannelig glemt av", eller "å, DEN er det lenge siden jeg har brukt". Så legger jeg tilbake, bruker EN gang, før den atter en gang havner bakerst i skapet og tar opp plass.



Jeg har til og med mast meg til større klesskap, den gjenstår imidlertid å finne et godt system som funker.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no