Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nå trenger jeg gode råd! Ang. badedrakt/bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-06, 21:38   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå trenger jeg gode råd! Ang. badedrakt/bikini

I midten av januar reiser vi til Egypt.
Jeg satser selvsagt på soling og bading, men bekymrer meg stort for hva jeg skal bade I!

Magen min egner seg nemlig ikke til vanlig bikini. Jeg har jo en svart Speedo badedrakt, men hvor kult er det, da? Har tenkt litt på todelt med lang overdel, men hvor finner jeg det nå?

Så alle badenymfer og kloke damer, fortell meg hva jeg skal ha på meg på stranden!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 21:55   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Det du er på utkikk etter en en "tankini" - og det er mange å velge mellom...
Her finner du mange


Den sorte er jo veldig "trygg" da....(og billig, koster 199 tror jeg det var)

Denne synes jeg var kul...men den krever sin rumpe da

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 21:58   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Tankini, ja
Var ikke sikker på om det kun var en amerikansk benevnelse, men da heter det det her hjemme også, altså.

Tusen takk for link, skal kikke litt.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 21:59   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Der var det jo MASSE!
Du er en knupp, Bauche!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:00   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Hvor bor du da? Er det noen velassorterte undertøysforretninger der, så roter de nok frem noen sånne fra lageret sånn at du kan få prøvd dem på om du vil det.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:05   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Hvor bor du da? Er det noen velassorterte undertøysforretninger der, så roter de nok frem noen sånne fra lageret sånn at du kan få prøvd dem på om du vil det.

Jeg bor i Sandefjord, og det er kun én ren undertøysforretning her. Den er helt nyåpnet så jeg har ikke fått vært der enda.
Kan jo hende de begynner å få inn litt vårnytt, da... :håper:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:33   #7
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Du skal ikke se helt bort fra det... de pleier å være nesten utsolgt i mai

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:40   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Takk for tips, Bauche - det ser ut til at det er noe slikt jeg kunne finne på å trenge også!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 22:41   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

http://www.scampi.se/nykund/admin/an...=4&namn=NORWAY

Scampi har mye forskjellig. Du kjøper bukse og topp etter hva som passer deg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 00:28   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg bor i Sandefjord, og det er kun én ren undertøysforretning her. Den er helt nyåpnet så jeg har ikke fått vært der enda.
Kan jo hende de begynner å få inn litt vårnytt, da... :håper:

Du har jo Dokken i Sandefjord også. De mener jeg har badetøy hele året. Eller så kan du ta en tur til nabobyen Tønsberg. Her er det et par butikker som har spesialisert seg på badetøy/undertøy. Og det er i alle fall en til som også har badetøy hele året. En må nesten prøve hvordan det sitter, ellers så er det jo mye å få kjøpt på postordre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 07:21   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang badedrakt/bikini

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du har jo Dokken i Sandefjord også. De mener jeg har badetøy hele året. Eller så kan du ta en tur til nabobyen Tønsberg. Her er det et par butikker som har spesialisert seg på badetøy/undertøy. Og det er i alle fall en til som også har badetøy hele året. En må nesten prøve hvordan det sitter, ellers så er det jo mye å få kjøpt på postordre.

Tønsberg kan jeg dra til!
Dokken har ikke så bra utvalg, så jeg tviler på at jeg finner noe der.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 09:01   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang. badedrakt/bikini

Ellers fant jeg helt OK badetøy på Lindex (!) da jeg var i Bergen nettopp og skulle på Badeland og hadde glemt igjen badetøy hjemme. Gadd ikke betale noen formue for erstatningsdrakt, men jammen hadde de ikke helt greitt utvalg i desember også gitt.

Dvs det var stort sett ganske nøytrale og kjedelig mønster, men mix & match og mye tilbehør som skjørt og skjerf og diverse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 11:25   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå trenger jeg gode råd! Ang. badedrakt/bikini

Finnes masssse fine badedrakter da....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no