Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinne, 50+

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-23, 20:59   #201
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg har lest for mange av dem. Men kanskje jeg hadde likt de andre bedre om jeg hadde lest dem først. Det er jo noe med mengden den type bøker som er ganske overveldende og da temmelig uinteressant etterhvert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 21:29   #202
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg synes den Russlandsturen bikket over i det parodiske. Jeg likte den ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 21:54   #203
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg er midt i Russland turen, og syntes den er teit. Og særlig "Pene Putin" med det som skjer idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 22:44   #204
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Pene Putin husker jeg ikke. Men seff, det blir jo annerledes i dag. Det kunne hun jo i rettferdighetens navn ikke vite da boka ble skrevet da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 23:06   #205
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Selvsagt ikke, så derfor er det surrealistisk idag. Og jeg tror virkelig ikke hun ville skrevet det idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:20   #206
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Selvsagt ikke, så derfor er det surrealistisk idag. Og jeg tror virkelig ikke hun ville skrevet det idag.

Sikkert ikke, men jeg opplevde boka som absurd også da den var ny.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:49   #207
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Det er jo lettbeint underholdning, intet mindre. Jeg kan lese sånt når hodet er fullt av mye annet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 10:41   #208
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er jo lettbeint underholdning, intet mindre. Jeg kan lese sånt når hodet er fullt av mye annet.

Ja, lettbeint underholdning er bra å ha. Selv foretrekker jeg ting som er litt fjernere fra virkeligheten til sånt bruk, sånn at det ikke blir så tydelig at det er tåpelig. Bmrk drager og dolkekastende banditter.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 10:45   #209
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ja, lettbeint underholdning er bra å ha. Selv foretrekker jeg ting som er litt fjernere fra virkeligheten til sånt bruk, sånn at det ikke blir så tydelig at det er tåpelig. Bmrk drager og dolkekastende banditter.

Mens jeg syns sånn blir ekstra tåpelig og holder ikke ut å lese dragefantasy. Jeg kan godta noe av det på film, men bare til en viss grad. Det verste er scifi-fantasy. Når noe foregår i en slags fremtidsvirkelighet, hvor de elsker middelalderen.

Men liker romskip-scifi, da.

For å være ærlig, jeg tror mye av grunnen til at jeg liker Winter-bøkene (eller, den første. De andre var jeg ikke like begeistret for) er at jeg liker forfatteren så godt. Også har hun skrevet en bok fra Japan. Og da er jeg solgt. Men hovedpersonen får et nervøst sammenbrudd der også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 13:52   #210
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pene Putin husker jeg ikke. Men seff, det blir jo annerledes i dag. Det kunne hun jo i rettferdighetens navn ikke vite da boka ble skrevet da.

Jeg husker Pene Putin som et egennavn og ikke en beskrivelse, i alle fall i mitt hode. Jeg husker ikke om det egentlig ble skrevet Peneputin eller Pene Putin. Edit: Forresten hørte jeg den som lydbok og er ganske sikker på det var Peneputin/Pene-Putin i tonefallet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 14:23   #211
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Det var noe hun kalte han ene russeren. På det tidspunktet var det jo tross alt bare Krim som var annektert og Georgia delvis invadert, men det matcher hovedpersonens selvsentrering at slike detaljer ikke spilte inn for valg av kallenavn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 17:41   #212
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det var noe hun kalte han ene russeren. På det tidspunktet var det jo tross alt bare Krim som var annektert og Georgia delvis invadert, men det matcher hovedpersonens selvsentrering at slike detaljer ikke spilte inn for valg av kallenavn.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-23, 15:43   #213
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er jo et tegn i tiden. Voksne unger henger jo sammen foreldrene sine hele tiden. Jeg klarer bare å sammenligne med min egen tid som ung voksen, og synes denne symbiosen er veldig rar.

Ja, jeg synes også det. Jeg flyttet ut før jeg var 19 og hadde bare kontakt med foreldre en og annen helg og i ferier i årene der jeg var student. At det jevnt over er hyppigere kontakt mellom generasjonene nå, henger nok litt sammen med at det er lettere å "følge" hverandre og å kommunisere om planer, hva man tenker og hvor man er enn det var på nittitallet. Jeg ser ikke for meg at jeg ville ha reist på ferie med foreldrene mine som tjueåring, da. Mine barn var med på ferie siste gang da de var 17-18 år, tror jeg, men vi har ikke nektet dem å være med siden den gang, bare ikke tilrettelagt så veldig.

Begge har flyttet ut, den ene er litt av og på, og innom ofte, den andre ser vi sjeldnere, og pr. i dag står rommene slik de var. Vi har ikke hatt behov for plassen, men er åpne for å ta rommene i bruk selv om behovet for et treningsrom skulle dukke opp. Ellers er det greit å pushe 50. Jeg har nok å henge fingrene i, og er lite på internettet utenom jobb, det gjelder også FP. Antar at dere har savnet meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-23, 18:33   #214
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg har savnet deg!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no