Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 20:56   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Kul

Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Trenger litt inspirasjon

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:04   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Jeg får ikke lagt inn bilde nå, men jeg kan beskrive. Jeg har to antrekk. Det ene består av en sort enkel kjole i velur, gullbolero og noen utrolig vakre gullpumps. Det andre består av en gylden omslagskjole med bolero og sko i bronsje. Jeg er skikkelig fornøyd!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:21   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Jeg tenkte å gå i joggedress.
:gidderikke:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:54   #4
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tenkte å gå i joggedress.
:gidderikke:


*styrter inn i hundremeterskogen for å fange Ru og kle henne anstendig!*

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 16:06   #5
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Halterneck sort kjole med påsydd bredt belte under puppa.
Naken rygg og veldig utringning.
Må gå uten bh i denne, og DET var ikke bare bare. (hadde den på da jeg var på julebord om lørdagen.)

Til denne hadde jeg gull bolero. Kjøpte dette på Vero Moda, da hadde jeg vært innom alle butikker på Farmand og bare rasket med meg uten å kikke så nøye etter, så lenge det passet. Men har fått mye skryt da

Kjøpte og sorte støvletter til kjolen, samt sorte og hvite høyhelte sko med veldig spiss tupp. (ikke meg i det hele tatt, men det eneste jeg fikk de klumpete tærna oppi.)

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 16:11   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tenkte å gå i joggedress.
:gidderikke:


åh det hørtes deilig ut

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 16:37   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Til julaften har jeg en enkel svar kjole med stropper samt et sølvfarget sjal og svarte sko med sølvpynt. Til mindre pyntede anledninger har jeg svart skjørt, svart topp og rød dressjakke (fløyel)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 18:45   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Vet ikke helt enda.
Har en blå kjole og et sort skjørt med en rød topp til.
Vet ikke hva det blir, får se når det nærmer seg.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 18:48   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

En rød silkekjole med gull/bronse farget bolero over skuldrene. Fargen i boleroen taes opp i skoene som har kilehæl og rem rundt ankelen og på midten av foten ned mot tærne. Smykket har samme farge som skoene og består av ganske kraftige "steiner" i ulik størrelse satt usymmetrisk sammen.

Ser ut som det er mye gull, bronsje og bolero på dette forumet

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:17   #10
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?



Jeg skal ha denne røde kjolen på julaften og er på leting etter en pen underkjole i disse dager.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:02   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Tror jeg skal ha et sort langt kjørt med en fin topp/bluse til. Er ikke helt sikker enda.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:24   #12
Svirre
Fullverdig medlem
 
Svirre sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 32
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?



Svirre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:25   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tenkte å gå i joggedress.
:gidderikke:

Jeg slenger meg på den. *har ikke klær å gå i likevel*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:35   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.



Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:36   #15
Svirre
Fullverdig medlem
 
Svirre sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 32
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Med den ville det muligens blitt en minneverdig jul.

Svirre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:37   #16
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.

Med den ville det muligens blitt en minneverdig jul.

Ikke sant?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:39   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.




Åh sånn må jeg ha. Får jo plass til magen i den "kjolen"
Men tror jeg dropper trusa

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:43   #18
Svirre
Fullverdig medlem
 
Svirre sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 32
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Men tror jeg dropper trusa

Ja, det er jo så påpulært om dagen.

Svirre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:52   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.



Signerer Marianne, her har jeg plass til magen. Pluss godmagen, som ikke er babymage, men som ligger over, og ser ut som babymage. Legg til blåflekker, skummetmelkhvite bein og pupper med tydelige blodårer, så er dere sikre på at det ikke blir noe på meg til jul

Denne kroppen egner seg best som pent påkledd. Satser på sort skjørt og hvit bluse, skjerf i halsen kanskje, og pene sko (som må vike for et par crocs utpå kvelden)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 20:53   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se din julekjole/antrekk?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


*styrter inn i hundremeterskogen for å fange Ru og kle henne anstendig!*

No need.
Jeg hadde ikke fått pinnekjøtt hadde jeg kommet på julemiddag hos mine foreldre ikledd joggedress.

Men hva jeg skal gå med? Får vel lete litt bakerst i skapet til Ole Brumm tenker jeg!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no