Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til bolero/jakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-06, 18:58   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger tips til bolero/jakke

Jeg skal ha en mørkbllå stroppeløs kjole nyttåraften, men vil gjerne ha en bolero/jakke som passer til. Jeg skal ha lyse sko og strømper til.

Jeg trenger noen gode råd. Jeg er ikke så vant til den fargen, lurer på hva som kan passe? Vil helst ikke ha svart, kanskje sølv?

Noen som har sett noe passende på sine runder i butikker, eller kan anbefale en spesiell butikk? Helst ikke så dyrt heller.

Her er kjolen:


Detalj:


Skoene:


Alle tips mottas med takk, har ikke så god tid til å lete rundt i butikkene.


Sist redigert av Kaz : 27-12-06 kl 19:01. Årsak: Bildekrøll!
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 19:09   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke.

I og med at skoene er beige, så hadde det kanskje vært fint med en bolero i noenlunde samme farge? Kjolen så helt nydelig ut!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 19:33   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke.

Takk! Den var et funn på salg i sommer 50 kr.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 20:25   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke.

Jeg ville droppet bolero/jakke. Jeg synes at saann kjole er mye finere uten, og skal det vaere, saa skal det vaere!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:12   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke.

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg ville droppet bolero/jakke. Jeg synes at saann kjole er mye finere uten, og skal det vaere, saa skal det vaere!

Jeg vet, og det er planen egentlig. Men er usikker på hva de andre har, så vil ha en liten backup, i tilfelle jeg føler meg litt utilpass!.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 18:42   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke

Hva med et sjal i samme farge som skoene?

Syntes ikke sølv blir pent til de skoene...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 20:03   #7
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger tips til bolero/jakke

Nei, det har jeg funnet ut allerede. (Men det var jo en fin unnskyldning til å kjøpe seg et par nye sko i sølv! )

Uansett: I dag har jeg vært rundt i butikkene, og har ikke funnet noe. Gidder ikke bruke mer tid på det, så da går jeg heller "bar".

Takk for tips!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no