Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Gode uteklær"

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 18:50   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Gode uteklær"

Vi har fått en mail fra barnehagen som oppfordrer oss til å utstyre barna våre med "gode uteklær".

"Vi er veldig avhengig av at barna har gode ute klær/sko som tåler regn, vind, snø og kulde. Det kan blåse kraftig her, det vet vi og da er det nødvendig å ha skikkelig utstyr som er i orden for at barna skal ha en god dag."

Bakgrunnen er at barna skal være på utegruppe annenhver uke fra høsten av. Dette er selvsagt fordi man tar inn flere barn enn arealet tilsier...

Jeg er usikker på om jeg liker dette med utegruppe annehver uke, men vi har ikke noe valg.

Så, hva er gode uteklær da? (eller ute klær som de skriver ).
Alle barn er jo utstyrt med dress/regntøy osv.
Jeg skjønner at dette er et generelt skriv som skal ut til alle. Vi har klærene i orden mener jeg, ungene har både dresser og ulltøy, samt votter og luer.

Der vi kanskje har noe å hente er på skotøyfronten?
Jeg har ikke hevet meg på kamikbølgen og dens like, men kanskje det er nødvendig i år?

Kom gjerne med tips (og utsalgssted) for gode vintersko og støvler for barn.
Gjerne annet utetøy også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 02-08-07 kl 19:30.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:00   #2
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: "Gode uteklær"

mailen er sikkert myntet mest på de som f.eks ikke har ulltøy. Mange som ikke bruker det på barna sine altså... (har jobbet i barnehage og sett mye rart)

Høres ut som du har orden i sysakene

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:18   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Karamell, mine har hatt Viking Goretex og eg anbefale dei på det sterkaste. Supre sko!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:19   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Sjekk tråden min om utstyr for barn i friluftsbhg her inne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:25   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

FOrøvrig tror jeg ikke denne var myntet på deg.

Selv gleder jeg meg til prinsen går over til "storunge-gruppe" da er de ute annenhver uke - med lunsj etc i grillhytte når det er stygt vær.

Forøvrig synes jeg Kamik-skoene er for stive til småunger (om det er til minsten da) - Jeg kjøpte til prinsen i fjor, men han ble jo stiv som en stokk med dem)

Forresten: Noen som vet hvordan Super-fit sine gore-texsko er? De er nemlig kjempelette!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:33   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Bauche: Nei, det er bare 5-åringen som skal være på utegruppe.

Haugtussa: Viking Goretex, de selges i vanlige skobutikker? Guttene har hatt litt forskjellig av sko, alt fra Friends fra Obs til Goretex fra Skofus eller ponny eller noe... Og Cherrox. Men har jo lært at Cherrox er djevelens verk

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:46   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Hvilken type(r) Kamiksko trenger en 5-åring fra Trondheim da? Her er både regn og - 20 i løpet av vinteren.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:52   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

mailen er sikkert myntet mest på de som f.eks ikke har ulltøy. Mange som ikke bruker det på barna sine altså... (har jobbet i barnehage og sett mye rart)

Høres ut som du har orden i sysakene

Enig med teamor. Det er veldig mange som ikke bruker ull og som sender med masse "rart" som mellomlag. Jeg har tittet litt på noe av de et par av de andre ungene i barnehagen har... (hun ene fikk halvparten "returnert" hjem av barnehagen fordi det var ubrukelig).

Du har sikkert helt bra utstyr! Det er jo ikke snakk om å være ute hver dag heller. Høres fint ut forresten, synes jeg!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:53   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forresten: Noen som vet hvordan Super-fit sine gore-texsko er? De er nemlig kjempelette!

Var det ikke Zol som kjøpte dem i fjor og anbefalte dem på det sterkeste? Jeg har ikke testet dem selv, men vurderer nå til vinteren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:57   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Enig med teamor. Det er veldig mange som ikke bruker ull og som sender med masse "rart" som mellomlag. Jeg har tittet litt på noe av de et par av de andre ungene i barnehagen har... (hun ene fikk halvparten "returnert" hjem av barnehagen fordi det var ubrukelig).

Du har sikkert helt bra utstyr! Det er jo ikke snakk om å være ute hver dag heller. Høres fint ut forresten, synes jeg!

Hver dag annenhver uke.

Ja, ulltøyet har vi orden på. Siden ingen strikker så har det blitt ullfleece fra Nøstebarn sponset av mormor Innvendig bruker vi ullundertøy fra Sparkjøp (Janus eller Tom og Trine).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:04   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hver dag annenhver uke.

Ja, ulltøyet har vi orden på. Siden ingen strikker så har det blitt ullfleece fra Nøstebarn sponset av mormor Innvendig bruker vi ullundertøy fra Sparkjøp (Janus eller Tom og Trine).

Åh sånn ja. Ok, men uansett. Dere høres nå veldig bra utstyrt ut. Ang sko har jeg også hørt veldig mye bra om Superfit.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:05   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig synes jeg Kamik-skoene er for stive til småunger (om det er til minsten da) - Jeg kjøpte til prinsen i fjor, men han ble jo stiv som en stokk med dem)

!

Vi hadde de til turbo da han var 2 år, han ble kald på fotene, våte og ull-lesten i skoen tørket saaakte og de var smal. Så vi klaget på de så mange ganger på 1 mnd at vi fikk nye og byttet til viking ett eller annet.



Eller er vel ull innerst og sikkelige ullklær til vinter og regnværs bruk.

Turbo har storberg undertøy og ull undertøy og ullgenser og ullbukse og dress på seg og de er nå ute i -10 til -15 grader og han har aldri blitt kald

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:30   #13
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Haugtussa: Viking Goretex, de selges i vanlige skobutikker? Guttene har hatt litt forskjellig av sko, alt fra Friends fra Obs til Goretex fra Skofus eller ponny eller noe... Og Cherrox. Men har jo lært at Cherrox er djevelens verk

Selgast på vanlige butikkar ja. Kan ikkje sammenlignast med Skofusvarianten som er ELENDIG i forhold.

StoreL har Cherrox også. Et must i Sunnmørsk vinter.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:33   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Er det dyrt da S?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:34   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det dyrt da S?

599. Men verdt kvar krone. Eg stille som garantist overfor E.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:35   #16
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Viking Cherrox er fantastiske. 400 kr kostet de i fjor.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:37   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Viking Cherrox er fantastiske. 400 kr kostet de i fjor.

Ja, dei er mjuke og gode!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:38   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Og lette, ikke minst, superlette.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:42   #19
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Enig med teamor. Det er veldig mange som ikke bruker ull og som sender med masse "rart" som mellomlag. Jeg har tittet litt på noe av de et par av de andre ungene i barnehagen har... (hun ene fikk halvparten "returnert" hjem av barnehagen fordi det var ubrukelig).

Du har sikkert helt bra utstyr! Det er jo ikke snakk om å være ute hver dag heller. Høres fint ut forresten, synes jeg!

Og "noen" har barn som overhodet ikke tåler ull mot huden.
Hilsen en som må sende med mye rart til mine to, men heldigvis har fått full forståelse for dette fra barnehagepersonalet. Sikkert mange som sender med for dårlig tøy, men jeg kjenner jeg bare må svare når noen skuler på "andres unger" og tar sluttninger raskt utfra det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 20:47   #20
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Gode uteklær"

Jeg tror at slike beskjeder mest er ment som en vekker til foreldre som ikke forstår hva det å være ute mer en 10 minutter av gangen innebærer av påkledning.

Som f.eks. når foreldrene er mer opptatt av at vinterstøvlene er prinsesseaktige med strass på enn at de holder barnets føtter varme.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no