|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Lang lunsj med venninne på en fin café helt nede i vannkanten i nydelig vær!
![]() |
#123 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Middag og prat hos Broder'n og fruen. Det var kjempegodt og en veldig hyggelig kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Viktig.
![]() |
#125 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Mestret plumpeøvelse fra isen bedre enn for et år siden. Klarte å komme meg opp på isen igjen uten hjelp denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor ofte skal man sjekke seg?
![]() |
#127 |
Rockesøster
|
I linken fra Kreftforeningen foreslår de annenhver måned, men jeg gjør det hver måned, kanskje oftere. Det er greit å gjøre det ca til samme tid i syklusen siden brystene forandrer seg i takt med den.
![]() |
#128 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har klart å gå 3,5 mil på ski!!! Tenk at denne kroppen klarer det!
![]() |
#130 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Egentlig ikke bare i dag, men hele uken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Hvilken greie er det du har i dusjen, nextlife?
![]() |
#132 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vinklubb, som jeg endelig fikk vært med på,etter omrokjeri ger og avlysninger. Fine vinklubbdamer, som jeg er så glad i. Og så godmat og god vin. Litt småsusen hjemme i sofaen nå. Og kjenner meg glad og heldig som har sånne fine, ekte folk i kivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|