Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?
Mor 75 56,82%
Far 11 8,33%
Barna 0 0%
Hushjelpa 1 0,76%
Ingen 2 1,52%
Alle 43 32,58%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-06, 10:33   #41
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Alle.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:49   #42
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Den som bruker opp do papiret skifter til ny rull og kaster den gamle.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:52   #43
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Her tror jeg det bare er mor i huset som gidder å ta seg bryet med å kaste de i søpla.. finner stadig de i vinduskarmen på badet.. eller bak toalettet.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:29   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

I og med spørreundersøkelsen kommer det kanskje ikke som en overraskelse at det her i huset stort sett er undertegnede som fjerner de fordømte rullene.

Det er ikke sånn i alle hjem.
Mannen til ei venninne kommenterte tørt etter flere års samliv at han mistenkte sin kone for å samle på dem.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:32   #45
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg tror samboeren til venninnen min tar kaka i denne sammenhengen.

Ikke bare strør han tomme doruller på gulvet - han klager også til henne fordi de ikke blir fjernet fra gulvet...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:43   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg og bare jeg kaster doruller hjemme hos oss.

Jeg tror ikke at han vet at de må kastes en gang.

Egentlig plager det meg ikke så veldig, for jeg kan nå bort til en søplebøtte når jeg sitter på do og dermed får jeg multitasket enda litt mer.

Snuppa går ikke på do enda, men synes det er innmari gøy å hjelpe til, så det hender jeg gir den til henne med beskjeden: "kaste i søpla". Tror ikke hun heller kommer til å ta initiativet til å kaste den på en stund.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:51   #47
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ungene og mannen

Samme her. Og jeg kaster!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:52   #48
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Her i huset er det stort sett jeg som kaster de.
De andre spesielt mannen synes tydligvis det er fint som pynt på vasken.........

Her også...

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:55   #49
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Arg! Skjønner ikke hvorfor det skal være så sinnsykt vanskelig å få den tomme rullen i søppelposen!!

Gubben synes vist den tomme rullen er så flott og fin at den egner seg til pynt ved vasken..

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 13:22   #50
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg kan bare konstatere at vi har det som mange andre. Jeg skal ikke være skråsikker, men jeg tror ikke mannen har kastet en eneste dorullhylse siden jeg traff han iallefall...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 18:38   #51
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Kanskje jeg egentlig er mann?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:08   #52
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Det sr stort sett meg. Det er som regel jeg som skifter dem også. Mannen tar bare en ny rull og setter den oppå den gamle. Ja ja, man kan ikke lage bråk av alt. Så lenge jeg rusler rundt hjemme alene tre dager i uka er det helt i orden.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:10   #53
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg aner ikke! Jeg gjør det i hvert fall ikke, men de forsvinner på mirakuløst vis! Kanskje det er dorullfeen? En mye mindre sannsynlig løsning er at det kan være mannen...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:16   #54
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Først og fremst meg.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:16   #55
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Det blir nok meg. Jeg fatter ikke at mannen absolutt skal slenge rullene ved siden av søppelspannet i stedet for oppi.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:18   #56
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg vil tørre å påstå at det er jeg som kaster dorullene absolutt alltid. Som regel gidder ingen andre å ta de av holderen engang , men bare strekke seg etter en ny rull, begynne på den og strekke seg tilbake igjen for å slippe å kaste den gamle.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:58   #57
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg. Dvs. jeg kaster ikke, men resirkuerer. Mannen evner ikke å ta rullen ut av badet...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:10   #58
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Alle.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:11   #59
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg aner ikke! Jeg gjør det i hvert fall ikke, men de forsvinner på mirakuløst vis! Kanskje det er dorullfeen? En mye mindre sannsynlig løsning er at det kan være mannen...

Noe slikt skjer her i huset også. Sikkert dorullfeen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:11   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kaster tomme doruller hjemme hos deg?

Jeg har et meget godt eksemplar av mannearten. Han ikke bare kaster og setter på ny, han passer hele tiden på å etterfylle på de 3 badene, og setter det på handlelisten.

Selv skifter jeg rull ved behov.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no