Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan pynter man smågutter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 19:31   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Regner med de skal ha dress på seg, evt mørkeblå bukser og overdel fra pappaens hjemland.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 22:07   #22
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.988
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Mine har svart bukse og rutete skjorte. Hadde de funnet seg i vest, hadde de hatt fin, håndstrikket vest over skjorta. Eldstemann skal ha på seg slips, etter eget ønske.

Som babyer hadde de tweedbukse, skjortebody og strikkevest. Kan også ha litt finere bukse med vest over ullbody.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 22:19   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min åtteåring har stort sett hatt noen ok pene bukser (cord eller chinos) og en skjorte eller en ganske pen genser. Han fikk et par enkle slips da han var 6-7 og syntes det var kult. Han hadde vest da han var yngre, men nekter nå.
Jeg synes det er ganske få anledninger en ikke så stor gutt ikke er pyntet nok med skjorte og bukser som ikke er dongeri.

Jeg har kjøpt noen ok bukser på Pomp delux, og også på Polarn o Pyret. Ellers er Name it et bra tips tror jeg.
Sånn Emilskjorte hadde jeg ikke fått på et barn over 3 år, men ellers er jo det også et alternativ ja.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 22:37   #24
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Man tar med seg ønsket gutt inn på badet, låser døren før han rekker å løpe ut igjen. Henter ham fram fra under vasken, mens man lirker den ene armen ut av genseren han har på. Plukker ham ned fra dolokket mens man lirker ut den andre armen, prøver å holde fast en liten blekksprut som er forbausende sterk og gummiaktig helt plutselig.
Lokker nevnte smågutt med tutt om man bare får tatt genseren over hodet, drar genser over hodet, sørger for at den lekesitterfast slik at man får dratt av buksen mens man lekedrar genseren av hodet. Så river man av bleien og skvetter litt vann på de mest nødvendige stedene, gir ungen en vaskeklut til å tørke seg med før man trer en bleie på hodet til sitt og ungen før man klarer å vikle en på rumpen hans og.
Så grabber man første og beste plagg som ser ut som om det kan tillhøre en guttehvalp før man starter prosessen med å tre en 17 armers blekksprut inn i en liten skjorte/genser mens han utviser talenter for magedans bare egyptiske fristerinner som har øvet i mange år klarer å vise frem.
Så må man feste på bleien igjen, overtale krapylet om at den skal være på, holder bleien på plass med en hånd mens man iherdig prøver å lirke et buksebein mellom gulvet og en liten guttepote som står som plantet på flisene. Når den ene foten er på så letter poten på mystisk vis slik at buksen faller av igjen, denne prosedyren gjentas til det koker lett bak pannebrasken og gutteslampen løftes opp, legges i fanget og buksen dras på.
Så oppdager du en liflig duft og ser det umiskjennelige rødlige lille fjeset foran deg, så er det bare å begynne på nytt.


Men det var kanskje ikke det du spurte om?
:har ikke lest tråden:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 22:44   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Når gutten min var mindre kjøpte jeg juleklær fra roselille til ham. Nå er han blitt større, ikke like gira på å pynte seg og syns det skal være litt tøft. Så i år blir det mørk dongribukse, en blå skjorte og et sort slips som han kan fjerne når han blir lei.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 22:54   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Poden bruker chinos, skjorte og vest.
Før brukte ham knebukse og emilskjorte. Dongeri få han ikke bruke,eller den kampen vinner han foreløbig ikke hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:15   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min har hatt bunad alle julefeiringene sine til nå, unntatt første (da var han bare tre uker). I år bestemte han selv at han skal ha dressbukse, skjorte og slips sånn som "voksne menner" for nå er han blitt så stor (hele 3 år).

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:23   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Poden har hatt finbukser, skjorte og vest. Eller sånn Emil-skjorte og finbukse. Til 17.mai har han hatt festdrakt. I år skal han ha dress med skjorte og vest.

Eg synes ikkje det er så vrient å pynte han. Men eg sliter med å få til finsveisen. Uansett kva eg har i håret, så ligger det like flatt etter 10 minuttar. Finnes det tjuvtriks? Lynlim?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:32   #29
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

3-åringen har nye sorte jeans, ny blå penskjorte og sløyfe.
11 -åringen har nye grå jeans, sort skjorte og grått slips. (selvvalgt)
13-åringen har dressbukser,hvit skjorte,sløyfe og jakke. (absolutt selvvalgt)

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 23:56   #30
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min eldste har marineblå, småthighte fløyelsbukser og marine lakksko- skikkelig Pharrell Williams-style. Har flere skjorter, men pleier å gå for en hvit med blå store småruter(knegg) i to nyanser fra RL eller en småsmårutet skjorte i hvitt/sort fra TH og propell i halsen. Han har også brukt en finskjorte med "tømmermann"-rutete i rødt/blått/gult/grønt da med sort vest og slips.
Grå ullblazer over og sleik . Blazer og bukser er fra HM, tror jeg.

Ninjababyen har marineblå fløyelsnikkers (bloomers) med seler (fra Marie-Chantal), lyseblå skjortebody inni og hvit strømpis. Gråbeige cardigan, null sleik . .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 00:07   #31
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Treåringen skal ha tweedbukse og -vest, hvit skjorte og slips.
Knøttet skal ha tweedbukse med seler, hvit skjorte og bittelite slips som Småen hadde sin første jul.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 00:08   #32
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Sleik ja. Åtteåringen har funnet ut at hun skal style "lillebroran", og de så tidligere i dag ut som en Renati-reklame. Ene fireåringen forklarte meg at jeg kunne ikke klemme han, for det ville ødelegge håret hans.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 00:12   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Sleik ja. Åtteåringen har funnet ut at hun skal style "lillebroran", og de så tidligere i dag ut som en Renati-reklame. Ene fireåringen forklarte meg at jeg kunne ikke klemme han, for det ville ødelegge håret hans.

Tidlig krøkes som "fin" på håret skal bli!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 09:01   #34
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Ler og ler av Cuyas Renati-modeller.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 09:03   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Som en eksotisk sidebemerkning kan jeg ellers bidra med at min åtteårige datter insisterer på å ha på seg svart pinstripedress til jul i år.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 09:34   #36
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Inter:

Her skal gutta (snart 4) ha på seg grå chinos og rødrutet skjorte.
Ikke slips eller noe sånt.
Jeg liker verken dress eller slips på små gutter jeg. Syns det blir for 'voksent'.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 09:57   #37
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Lilla-gutta mine skal begge ha på mørk lilla bukser. 2010-modellen har i tillegg hvit skjorte med lys grå vest over. 2003-modellen har valgt seg sort skjorte og sølvslips.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 10:20   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg kjøper stort sett pentøy hos MeMini. Mye pent til gutter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 11:23   #39
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Her skal mine ha på seg mørk dressbukse, lys stripete skjorte og grå vest over.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 11:37   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Min nekter å bruke slips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no