Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-18, 15:14   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Jeg har en gutt på 14 som holder på å vokse ut av alle buksene sine, jeg tok han med meg på en liten handlerunde i helga, men han fant ingenting han ville ha. Ikke er han særlig tålmodig på shopping heller.

Jeg prøver å spørre hva de andre ungdommene bruker, men det aner han ikke.
Han har stort sett bodd i fotballklærne sine de siste årene, men nå er han ikke med på fotball lenger, så vi må finne noe annet. De som er innom her går også stort sett i fotballklærne sine.

Tenkte jeg skulle bestille noe på nett så får han prøve, men trenger tips. :-)

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:16   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Det går mest i relativt smale jeans hos min 15-åring. Hjemme er det stort sett joggebukser, men det går han ikke en gang tur med hunden i. Vi har funnet noen modeller som passer ham og så kjøper vi på nett når det er salg.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:17   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Hvilken størrelse bruker han? Min 13-åring liker slim-jeans og liker «the rocker» på cubus godt. De har veldig mye stretch

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:23   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min 10. klassing vil bare bruke bukser som kjennes ut som "gobukser" inni. Det er det eneste kravet hans. Nå som han har gått over til Small i herrebukser så er utvalget enda mindre enn det var før.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:31   #5
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hvilken størrelse bruker han? Min 13-åring liker slim-jeans og liker «the rocker» på cubus godt. De har veldig mye stretch

Jeg tror han må over på herre nå, er vel rundt S tenker jeg. Dongeri går sikkert i 170.
Er det barn eller herreavd du kjøper den buksa? Stretch og bevegelighet er viktig ja.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Min 10. klassing vil bare bruke bukser som kjennes ut som "gobukser" inni. Det er det eneste kravet hans. Nå som han har gått over til Small i herrebukser så er utvalget enda mindre enn det var før.

Det er i grunn kravet her og, de skal være gode og myke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:31   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min bruker chinos fra New Yorker. Nekter både olabukser og joggebukser.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:32   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

13-åringen er 182 høy og bruker chinos fra Levis for det meste, str. 29/34.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:33   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Treningsbukser mest og «vanlige» olabukser. Han er ikke klesinteressert, men sier han holder seg «innafor» av det som er ok på skolen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:33   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min snart 13åring bruker kun joggebukser. Jeg blir sprø, men jeg gidder ikke ta den kampen. De siste buksene jeg har kjøpt er av en litt kulere type enn de vide og han har gått med på å bruke dem.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:35   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Skinny jeans fra H&M herreavd. og jeans fra New Yorker.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:37   #11
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min straks 13-åring er ikke en man bør følge i klesveien i hvertfall.
Han vil bare bruke joggebukse/mjukebukse, sånne i collegestoff. Jeg får overbevist han om å ta på type chinos til jul, og en sjelden gang myk dongeri i stretchstoff i selskap.

Han skal over på ny skole når han begynner i 8. Håper han blir litt inspirert til å forandre litt på stilen, jeg er så lei av joggebukser!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:38   #12
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Min snart 13åring bruker kun joggebukser. Jeg blir sprø, men jeg gidder ikke ta den kampen. De siste buksene jeg har kjøpt er av en litt kulere type enn de vide og han har gått med på å bruke dem.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:39   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Min straks 13-åring er ikke en man bør følge i klesveien i hvertfall.
Han vil bare bruke joggebukse/mjukebukse, sånne i collegestoff. Jeg får overbevist han om å ta på type chinos til jul, og en sjelden gang myk dongeri i stretchstoff i selskap.

Han skal over på ny skole når han begynner i 8. Håper han blir litt inspirert til å forandre litt på stilen, jeg er så lei av joggebukser!

Det er sånne bukser min også bruker. Jeg får på han dressbukser på julaften. Dongeri er helt uaktuelt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:45   #14
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Jack and Jones sine slim fit er favoritten til fjortissen her.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:51   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min har joggebukseimage.

Han eier også jeans fra Jack and Jones, men han bruker dem bare under mild tvang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 15:59   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Straks femtenåringen bruker joggebukser, jeans og turbukser.
Han er uinteressert i merker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 16:34   #17
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min har jeans fra Levis - tror modellen heter 511. Ellers chino slim stretch fra Cubus. Han har både de som er litt tykke og tynne.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 16:46   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Hvis ungen hadde fått velge så hadde han gått med collegebukser hver dag, men det har jeg sagt at han kan bruke som gobukse hjemme med ikke på skolen. Vanlig treningsbukse ja, collegebukse nei.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 16:54   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Sekstenåringen min bruker smale jeans og en gang i blant chinos. Treningsbukser til trening. Joggebukser bruker han heldigvis ikke, sikkert indoktrinert fra tidlig barndom av meg som ikke kan fordra det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 17:21   #20
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke bukser bruker ungdommen deres? (gutter)

Min 15-åring går i smale dongeribukser fra Jack and Jones, Adidas treningsbukse de dagene med gym. Collegebukser har han aldri likt, men går med en shorts i collegestoff innendørs. Buksene brettes til aaaaltfor kort....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no