Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva irriterer deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-18, 18:49   #21
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Du har min dypeste medfølelse, Niobe!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 18:52   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Sutring over offentlige tjenester i verdens rikeste land (helsevesen, skole, NAV og hva_har_du). Joda, ting kan sikkert gjøres bedre der også, men jeg får totalt fnatt av "Bestemor måtte vente 20 minutter på taxi"-avisinnlegg.
Ja, og så folk som forhåndmelder seg på/til ting uten å først tenke over om de egentlig har lyst/tid/ork/talent/kondis til å stille når det faktisk gjelder. Lite selvinnsinkt kalles det også, og det er vel en ting som irriterer meg en del sånn generelt.
Og snø! WTF, vi skriver april!
Og hundeeiere (mest de som ikke plukker opp dritten etter hunden sin )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 19:05   #23
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Når folk tilpasser svaret sitt til situasjonen på en slik måte at de alltid kommer ut som perfekte.
F.eks "Hvor mye jobber du da?"
Som kan besvares med et overveldende antall timer og med forsakelser av livets goder, til folk man vil imponere den veien. Og som kan besvares med et helt nøkternt antall timer og med stor grad av fleksibilitet, med mulighet for å følge opp barn forbilledlig, dersom feks svigermor spør.
For eksempel.
Det synes jeg, som er litt sånn, pertentlig eller hva det nå blir, er veldig irriterende.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 19:50   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Sutring over offentlige tjenester i verdens rikeste land (helsevesen, skole, NAV og hva_har_du). Joda, ting kan sikkert gjøres bedre der også, men jeg får totalt fnatt av "Bestemor måtte vente 20 minutter på taxi"-avisinnlegg.

Kjære vene ja.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 19:54   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Jeg irriterer meg over rot - fra husets medlemmer Hvorfor kan de ikke bare gjøre det de skal etter EN beskjed?

Jeg irriterer meg over folk som er sure og negative på jobb, hver bidige dag. Always! Som ikke har noe positivt å si, noen gang. Så bytt jobb da! Du er her frivillig.

Og jeg irriterer meg over meg selv, som ikke klarer å la være irritere meg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 22:01   #26
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Mangel på raushet! Alt fra misunnelse og sure miner til direkte å stikke kjepper i hjula for andre når de har noe/har fått til noe andre gjerne vil ha, eller når noen vil hevde seg på andres bekostning. Det finnes dem som heller vil ødelegge for noen andre enn «bare» å få anerkjennelse for å ha gjort noe bra. Smålighet i alle fasonger er det verste jeg vet!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-18, 22:14   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Folk som synes det er greit å høre på musikk eller se videoer på telefonen sin med full lyd. Hvis det er unger, så blir jeg irritert på foreldrene som ikke har lært ungene sine at sånt IKKE er lov.

Det blir jeg faktisk ganske dritsur av. Sånn på jevnlig basis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 07:42   #28
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

- Folk som stadig kommer for seint til avtaler, og hvor jeg er tvunget til å oppholde meg i ventebobla til de kommer.
- Hundeeiere som tar det for gitt at alle hunder skal hilse og som entusiastisk slipper ut hele flexibåndet.
- Martyrfakter
- Mennesker som ikke tar et nei for et nei.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 07:58   #29
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

- Folk som stadig kommer for seint til avtaler, og hvor jeg er tvunget til å oppholde meg i ventebobla til de kommer.


Jeg hater ventebobla. Det er faktisk ikke vanskelig å komme presis.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 08:57   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Folk som ikke tar hensyn til folk.

Og spiselyder. Og parfyme.

Den første skjønner jeg, og forsåvidt den andre også. Spiselyder er, for noen, vanskeligere å gjøre noe med, f.eks. hvis det er vanskelig å puste gjennom nesa, da blir det til at man må spise med munnen åpen og så smatter det litt.

Det gjorde forresten at jeg kom på en ting til som irriterer meg: Kjeven min klikker på venstre side når jeg spiser. Den lyden er av og til veldig høy og når jeg prøver å unngå klikkingen ender det oftest med at kjeven låser seg og så må jeg knekke den opp. Den lyden der, både klikkingen og den som kommer når jeg må knekke opp kjeven, er skikkelig og så gjør det vondt. Eldste tror jeg gjør det med vilje og blir sur.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 08:58   #31
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Jeg irriterer meg over bilførere som ikke gidder blinke i rundkjøringer. Det er da ikke hemmelig hvor de skal?!?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:04   #32
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Ser noen nevner parfyme som et irritasjonsmoment (og jeg irriterer meg ikke over det i nevneverdig grad), men jeg slenger på parfymerte skyllemiddel/mykemiddel. Herlighet, noen dynger på i bøtter og spann, og det lukter vondt og kvalmende søtlig på lang avstand. Folk bruker skyllemiddel på ALT. Utetøy, innetøy, treningstøy, håndklær...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:10   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Den første skjønner jeg, og forsåvidt den andre også. Spiselyder er, for noen, vanskeligere å gjøre noe med, f.eks. hvis det er vanskelig å puste gjennom nesa, da blir det til at man må spise med munnen åpen og så smatter det litt.

Det gjorde forresten at jeg kom på en ting til som irriterer meg: Kjeven min klikker på venstre side når jeg spiser. Den lyden er av og til veldig høy og når jeg prøver å unngå klikkingen ender det oftest med at kjeven låser seg og så må jeg knekke den opp. Den lyden der, både klikkingen og den som kommer når jeg må knekke opp kjeven, er skikkelig og så gjør det vondt. Eldste tror jeg gjør det med vilje og blir sur.

Det at det for noen er vanskelig å gjøre noe med gjør det jo ikke mindre irriterende for meg. Jeg kjefter ikke altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:11   #34
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Når folk ikke kan ta opp ting direkte med meg!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:12   #35
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Å ja, jeg takler heller ikke parfymerte skyllemidler. Selv de som liksom er merket sensitive eller svakt parfymert lukter altfor sterkt. Jeg klarer bare å bruke de som er helt uten parfyme.
Jeg kan på en måte skjønne at folk vil at klærne skal lukte epler eller lotusblomster eller hva det nå er (eller nei, jeg skjønner det ikke så veldig egentlig), men kan ikke produsentene lage disse produktene slik at de ikke lukter så sterkt? Holder det ikke med et hint av duft? Og når de som bruker klær som dufter stinker vanilje og jasmine også bruker shampo med parfyme og kroppssåpe med parfyme og sprayer på seg parfyme så blir det fort et helt sammensurium av veldig mye lukt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:13   #36
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Enig i parfymerte skyllemidler! Eksen elsket det, jeg hatet det!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:32   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Jeg er i grunnen svært lite sensitiv når det gjelder lukt når jeg tenker etter.

Tåler godt både parfymer, tøymykner, vaskemidler, duftlys, blomster, all slags matlukt og det meste annet. Bruker ikke parfyme selv, og det varierer hvor godt jeg synes det lukter når andre har det på seg, men det verken plager eller irriterer meg. Jeg er glad for det. Verden er jo stappfull av lukter.

De eneste luktene jeg klarer å komme på, som jeg faktisk har store problemer med å takle (bortsett fra åpenbare ubehagelige lukter som dårlig ånde o.l. selvsagt) er lukten av blåbærbiola, og Redbull, Battery o.l. Disse er jeg heldigvis ikke utsatt for ofte nok til at jeg kan ha de på lista over ting som irriterer meg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:42   #38
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Morsomt! Det er helt tydelig andre folk som er problemet! Litt gøy at så mange svarer ting som er relasjonsorientert. OK, ikke lukten av blåbærbiola da.

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Jeg irriterer meg over bilførere som ikke gidder blinke i rundkjøringer. Det er da ikke hemmelig hvor de skal?!?

Kanskje du ligger på hjul med PST?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:43   #39
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Bedrifter/ organisasjoner/bibliotek som ikke har orden i datasystemene sine og sender purregebyr til meg.. når ting er ok.

De jeg bor med som bare roter og ikke gidder rydde.
Høy lyd på nettbrett/tlf og ikke bruker headsett både voksne og barn

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 09:53   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Morsomt! Det er helt tydelig andre folk som er problemet! Litt gøy at så mange svarer ting som er relasjonsorientert. OK, ikke lukten av blåbærbiola da. Kanskje du ligger på hjul med PST?

Jeg kan heller ikke si jeg irriterer meg over blåbærbiola da, jeg bare synes den lukter fælt.

Jeg irriterer meg over ting som floker seg, henger seg fast eller faller ned. Slik som ledninger til hodetelefoner, kleshengere (både de som hekter seg i hverandre og de som klærne glir av), at veska alltid blir stående oppå bærereima, slik at veska flipper oppned når jeg løfter den opp etter reima, vide/lange klær eller veskereimer som hekter seg fast i dørhåndtak, nesten tomme bokser som faller ut når jeg åpner kjøleskapet, emballasje som er nærmest umulig åpne, eller som er har "riv her"-merking som ikke funker - alt sånt gjør meg nesten gal av akutt irritasjon. Og ting som ikke virker. Dataprogram som henger, feilmeldinger, plundrete, tungvindte og lite brukervennlige dataprogram, problemer med nettverk etc. Kort sagt plunder og heft. Det er kanskje det aller største irritasjonsmomentet i hverdagen.

Så ikke bare person-/relasjonsorientert nei.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no