Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 21:46   #41
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Bruker mine svarte Hunter støvler med deilig rødt fleecefor

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 21:53   #42
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Bruker de høye gummistøvlene fra Ilse Jacobsen. Her hvor jeg bor er det ingen som har dem, så mange som kommenterer hvor gode de ser ut. De er også utrolig gode. De sitter godt på benet og de er passe varme. Jeg har også megalegger, høye vrister og litt til, så kanskje derfor de sitter så godt på.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:12   #43
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Sorel-sko, de er vanntette overalt. Jobber jeg ute i slikt vær, bruker jeg Muck Boots!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:42   #44
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Sorte Armani Jeans slapsestøvler som jeg kjøpte av Angelique ifjor, og som er både deilig å gå med og fine og nette å se på. Jeg har brukt dem så mye at jeg allerede har fått nye gummihæler på. Sier noe om vejret det...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:57   #45
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Støvler eller fjellsko.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:57   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg bruker crocssko (nei, ikke sandalene, men sånne som ser ut som røffe spasersko) med ullsokker oppi.

De holdt jeg på å kjøpe i høst, gode?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og jeg sikler på dem...

Men så fikk jeg høre av en venninne at de visstnok er veldig vide rundt ankelen, slik at de ikke sitter skikkelig på foten. Hva synes du?

Ilse Jacobsen er laget romslige i foten fordi det skal være plass til raggsokker i. Det hører med til gummistøvler.

Jeg bruker korte Ilse Jacobsen støvler, de er varme og tette og jeg vurderer et par til ...
Eller mine svarte Tretorn- gummistøvler.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:58   #47
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Men jeg bruker 35/36 i sko, så kanskje jeg skulle kjøpt cherrox?


Sist redigert av annemede : 16-01-08 kl 22:58. Årsak: feil smilie, igjen
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:07   #48
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har noen halvhøye Helly Hansen GoreTex sko. Bruker ullsokker, så holder føttene seg varme

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:08   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men jeg bruker 35/36 i sko, så kanskje jeg skulle kjøpt cherrox?

Hvorfor ikke med det møkkaværet som er her for tiden ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:10   #50
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvorfor ikke med det møkkaværet som er her for tiden ...

Lite pene. Dessuten er det jo ikke så kaldt nå, det holder med et par med tjukke sokker i støvlene.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:11   #51
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Mine mintgrønne Ilse Jacobsen støvler bruker jeg mye og et par svarte Vagabond ankelsko som er gummiert nederst.

De Vagabondskoene har jeg hatt i 8 år nå og det vises nesten ikke at de er blitt brukt. Og de er brukt mye!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:19   #52
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Hvorfor ikke Cherrox? Jeg har et par dødskule sølvfargede cherroxer i str 38, kjøpt på Eurosko, og de gjør jobben.
Men militærboots (marsjstøvler) går også ann. De har jeg hatt i kanskje sju år, og de fungerer både i regn, snø og på kalde dager. Spesielt elegante er de ikke, men for meg som går 2,5 km til jobb, er det ikke så nøye.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:23   #53
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Det finnes forøvrig Cherroxer opp til str 39. (Til ergrelse for min mann, som er str 40.)

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:25   #54
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg er ikke den som liker å handle best her i verden, så jeg har mine fjellsko som jeg fikk i 1999, og støvler som jeg måtte kjøpe da det gikk hull i de gamle. Jeg har bare sett sånne glorete cherroxer med mønster på, det er liksom ikke helt meg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 23:43   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Hvorfor ikke Cherrox? Jeg har et par dødskule sølvfargede cherroxer i str 38, kjøpt på Eurosko, og de gjør jobben.
Men militærboots (marsjstøvler) går også ann. De har jeg hatt i kanskje sju år, og de fungerer både i regn, snø og på kalde dager. Spesielt elegante er de ikke, men for meg som går 2,5 km til jobb, er det ikke så nøye.

Fordi de er stive og klamme og fyfy for foten, var det ikke så?

Er alle Ilse-støvler foret? Jeg har også de hvite høye med blomster på fra Viking, men det er altfor kaldt for frysepinn-Scarlett når det er slaps. I dag hadde det sikkert gått fint. Men de er dessuten ikke særlig hvite lenger.

Pumaene mine var deilige i kveld, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:08   #56
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker som regel disse:



Eventuelt disse hvis går tur:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:13   #57
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har tre par gore-tex vintersko som jeg bytter på med nå når det er så vått ute. Hater å bli våt på bena.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 08:38   #58
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Cerise høye Viking-gummistøvler

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 08:39   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det finnes forøvrig Cherroxer opp til str 39. (Til ergrelse for min mann, som er str 40.)

Jepp.Kjøpte jeg til datteren min på 18 som hun bruker i stallen når hun møkker.Eneste som duger da.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 08:47   #60
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?



I slapsevær er det kun mine elskede Ilse Jacobsen gummistøvler som duger!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no