Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 09:30   #61
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Hvite Viking-støvler med hjemmestrikkede raggsokker.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 09:38   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Ilse Jacobsen er forresten veldig store i str, så kanskje de som synes de er romslige har tatt feil str? Jeg bruker vanligvis 38 og 39 i støvletter og vintersko, og har konsekvent 39 i alt hvor det kreves ullsokker. Bortsett fra disse støvlene, der 37 er romslig og gir plass til ullsokker.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 09:58   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker bare vanlige vintersko med ullsokker i. Går lange turer i regnværet hver dag, men blir faktisk ikke våt på beina.

Da jeg var på Grete Roede-kurs for nybakte mødre tror jeg at jeg var den eneste uten Ilse Jacobsen-gummistøvler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 10:29   #64
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Mine kjære Kamik-sko. Dei er vanntette berre heilt nederst, ellers vannavvisande, men eg badar då aldri i halvmeteren med slaps, så det er ikkje noko problem. For første gong er det faktisk heilt ok med slapsever. Eg er varm og tørr på beina!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:51   #65
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg var så lur at jeg kjøpte Ilse Jakobsen-støvler i en størrelse for store, jeg, da... Bruker vanligvis 39, men har støvler i 40. Kan ikke gå med dem uten et par ekstra tjukke raggsokker, og da er de til og med på grensen til for store.

Jeg har også Sorel-støvler, men dem tror jeg aldri jeg har hatt på meg her i Bergen; de er alt for varme. Men i høst investerte jeg i et par limegrønne LaCrosse:



Disse bare elsker jeg!

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)

Sist redigert av kris : 17-01-08 kl 11:57.
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:53   #66
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Grønne Ilse Jacobsen med ullsokker inni.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:54   #67
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Ecco gortex eller fjellsko med gortex husker ikke merke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 11:58   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg har ikke gummistøvler, etter at jeg kastet mine 25 år gamle gule seilerstøvler ifjor. Har prøvd litt forskjellige, men ikke funnet noen optimale. Ilse Jacobsen-støvlene har jeg egentlig blitt litt lei uten å ha hatt dem selv, siden det er så mange som har dem. prøvde dem en gang, og de var veldig vide i ankelen syns jeg. Så jakten fortsetter, det er veldig greit å ha gummistøvler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 12:06   #69
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker noen vinterstøvler som jeg har hatt i mange år, aner ikke hvilket merke de er, men det er noe lær og noe gore-tex, tykke såler og ankelhøye. De duger, men er ikke så gode å gå lange turer i. I forrige uke fikk jeg gnagesår både mandag og torsdag etter halvannen times turer. De er iallefall varme og tørre. Har ullsokker i.

Jeg har gummistøvler også, sånne grønne vikingstøvler med snøring øverst. Men jeg har aldri likt å gå i gummistøvler, så de er ikke så mye i bruk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 13:27   #70
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Før gikk jeg med de høye ilse jacobsen støvlene. Nå bruker jeg mest de korte ilse jacobsen med diamantspennen. Kaldt? Da tar jeg bare ullsokker oppi.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 23:11   #71
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Jeg bruker Sorel, men har veldig lyst på Ilse Jacobsen gummistøvler.
De er visst utsolgt for øyeblikket, så da må jeg vente en god stund.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 01:06   #72
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

Eller kjøpe her, kanskje...?

http://boots.mystore.no/

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 12:01   #73
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke sko/støvler bruker DU i slapsevær?

til alle som har gore-tex sko: TA VARE PÅ KVITTERINGEN!!! OG KLAG hvis de ikke holder vannet ute!!! det er DET man har GARANTI for!!!! I 6 år har jeg brukt gore-tex til dattra mi, imprengnert før første gangs bruk, og kun ETT par har lekket. og da fikk jeg nye, på GARANTIEN. jeg elsker garantier.
noen butikkansatte sier at man ikke kan belage seg på vanntette gore-tex i sølevær, og det skjønner jeg godt at de sier: på denne måten klarer de fint å lure foreldre fra å komme tilbake og klage!!! så klag i vei!
jeg har også bare brukt gore-tex de siste 12 årene, og de har aldri lekket!!! enda jeg hopper i vanndammer og BRUKER dem!!!

datteren min har brukt sine ecco gore-tex vinterstøvler om sommeren også; og dette blir ikke for varmt fordi de puster!!! man kler bare på barnet mindre/tynnere sokker !!

ortepeder og den slags anbefaler sjelden gummistøvler, cherrox, slusher, sorel o.l. pga MANGLENDE/DÅRLIG støtte for barnefoten.. og dette er jo ekstra viktig for barn siden de har føtter under utvikling, og problemet med barneføtter er at de er så myke at de sjelden kjenner noe ubehag (før skaden evt har skjedd) ved feil skotøy... gjelder også for små sko/for store sko...

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no