Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken side i sengen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-20, 20:42   #41
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg ligger på høyre side av senga (fra fotenden). Både hjemme, på hytta og i leiligheten. Når jeg er alene på hotell varierer det.

Alene på hotell ligger jeg midt i. Sist byttet jeg rom fordi det var to enkeltsenger som ikke stod sammen på rommet, jeg hadde vitterlig bestilt queensize bed og da forventer jeg i det minste hel overmadrass.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)

Sist redigert av Fersken : 01-03-20 kl 20:52.
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 20:51   #42
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Nærmest døra, eventuelt på venstre side.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 20:56   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Jeg liker å ligge i armkroken og da har han kun høyre skulder som virker til det.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 21:10   #44
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hæ?
Om jeg ligger på rygg i sengen og ser opp i taket, så ligger jeg på høyre side av mannen.

Takk for hjelpen. Jeg ligger på Heltens venstre arm. De første årene Helten og jeg bodde sammen var det hipps om happs hvem som lå på hvilken side. Etter at unga kom til ble det slik at jeg lå på den siden som var raskeste vei til do. Nå har det etablert seg skikkelig hard og jeg klarer ikke sove godt på hans høyre side.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 21:14   #45
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Er jeg den eneste som sliter litt om jeg ikke får ligge i riktig retning når jeg sover andre steder? Må jeg ligge østvest er løpet kjørt.

Du er sikkert ikke den eneste. For meg er det visst ikke viktig, siden jeg sover med hodet mot nord i nordhuset og mot øst på Østlandet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:55   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Jeg ligger på høyre side sett fra fotenden, altså mannens venstre side. Det er ikke viktig for meg, jeg sover like godt uansett, men det er slik vi ligger hjemme, og som regel slik det ender med at vi sover andre steder også, av gammel vane.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 11:31   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.240
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Det er altså så absurd for meg å snakke om sider fra fotenden. Så forskjellige vi er!

Hvis jeg ligger på høyre side av sengen, er det selvsagt fra hodeenden, altså at mannen er på min venstre side.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 12:10   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Kan ha noe med at jeg aldri ligger på ryggen (dvs de gangene jeg gjør det ligger ikke mannen ved siden av )

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:18   #49
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Venstre fra fotenden hjemme. Høyre på båten. Årsak? Han ligger alltid nærmest døra og do.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:39   #50
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.341
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Jeg ligger på venstre side hjemme. Det er kortest vei til do derfra, og jeg velger ellers alltid sengeside etter kortest vei til do. Jeg har verdens minste blære og drikker mye vann.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 07:38   #51
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Helst midt i

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-20, 21:17   #52
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Alltid venstre fra fotenden, alltid.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-20, 20:02   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken side i sengen

Jeg skjønner ikke dere som velger side basert på korteste vei til do. Dvs. jeg går på do 1-3 ganger hver natt, men jeg hadde heller snudd på hodeenden enn å ligget på feil side av Helten. Det var lettere før, da spilte det ingen rolle for meg hvilken side jeg lå på.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no