Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kan jeg dele en amazon-konto?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-15, 10:56   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg dele en amazon-konto?

Hiawata arvet min gamle kindle og raser gjennom bøkene. Men jeg er litt lei av å få tips om 6th grade ninja og slikt. Er det mulig å dele kontoene våre på noe vis? Enten opprette en konto for ham på samme kredittkort som min, og overføre bøkene, eller på et vis ha to kontoer under min innlogg?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:07   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Hmm. Det gikk ikke før, i hvert fall. Men noe a la Apples familiedeling hadde vært veldig fint. Jeg er lei av å få tips om alt mannen liker å lese.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:18   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Dere kan ha Amazon Houshold i hvert fall. det er en egen innstilling for kontoer som brukes av barn der.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:19   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

https://www.amazon.com/gp/help/custo...deId=201806360

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:25   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Hm. nå har jeg laget en "child profile", men jeg finner ikke ut av hvordan jeg legger hans bøker inn i den og mine i min osv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 13:25   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Ser ikke ut som det gjør noen forskjell å lage en child profile, Amazon sier selv dette:

Sitat:

*If you register your child's Kindle to your account and later decide to have them registered to their own account, content will not be transferred.
Amazon cannot merge accounts or separate content from one account and move it to another.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 13:58   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Dette skaper hodepine hos oss, og mannen frustrert over alle de ville forslagene han får i sin feed siden både poden og jeg deler hans konto Vi har kommet frem til at det ikke går å dele, uten å miste tilgang til bøkene man allerede har kjøpt, og da er man egentlig fanget.

Men Household, kan vi da blokkere noen bøker for barn? Jeg har nemlig noen relativt "friske" bøker han egentlig ikke trenger å rote seg borti

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 15:17   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Men Household, kan vi da blokkere noen bøker for barn? Jeg har nemlig noen relativt "friske" bøker han egentlig ikke trenger å rote seg borti

Ja, det kan du tydeligvis, uten at jeg har satt meg inn i hvordan. Jeg har bare fjernet de jeg ikke ønsker at Hiawata skal lese fra hans Kindle, og instruert ham til å ikke laste ned noe fra skya eller kjøpe noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 15:50   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det kan du tydeligvis, uten at jeg har satt meg inn i hvordan. Jeg har bare fjernet de jeg ikke ønsker at Hiawata skal lese fra hans Kindle, og instruert ham til å ikke laste ned noe fra skya eller kjøpe noe.

Thanx. Da skal jeg se nærmere på dette. Vi har diskutert dette endel i heimen tidligere, for vi synes at Amazon gjør dette litt vel vanskelig. Vil tro mange familier starter med en Kindle og så bare øker behovet. Men når man starter med en Kindle, så kjøpes jo alle bøker der, og det er jo kjipt å kutte tilgangen på disse på et eller annet tidspunkt. Jeg har sikkert handlet 150 bøker siden jeg startet å bruke Kindle, og jeg ønsker jo fortsatt å ha de. Håper de finner en god løsning på dette, som sikrer dem at ikke man deler bøker utenfor husstanden (som jeg regner med er grunnen til at de ikke har løst dette).

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 15:52   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Håper de finner en god løsning på dette, som sikrer dem at ikke man deler bøker utenfor husstanden (som jeg regner med er grunnen til at de ikke har løst dette).

Det er vel dette som er poenget med Amazon Household. Der kan man legge til maks to voksne, og begge har tilgang til å handle med hverandres betalingskort.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no