Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-15, 14:08   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Takk, Ben Murphy! Det du sier om begge hender, betyr det at Paper White funker best i høyre hånd? Jeg er venstrehendt så det er et poeng for meg at den funker like godt i begge hender.

(Paperwhite er billigere fra amazon nå, 1086 (uten reklame) mot 1229 (med reklame) på Multicom)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:17   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg tror Multicom bare selger modellene med reklame.

Nei, jeg har uten reklame, kjøpt på Multicom. Og det var billigere der enn fra Amazon da jeg kjøpte også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:20   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Ser ikke ut som Amazon sender Voyage til Norge i det hele tatt?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:22   #24
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Det er litt forskjellige meninger om det. Jeg syns ikke Paperwhite fungerer særlig godt i venstre hånd, men jeg er ikke venstrehendt, så det kan godt hende jeg ikke er god nok til å kompensere for høyrehendte innretninger.

Paperwhite har bare touch-skjerm, og ingen knapper, så du må trykke eller skyve, på skjermen for å bla om. Du kan bla om med å skyve mot venstre med venstre tommel når du holder den i venstre hånd, men det blir jo en lengre bevegelse enn å bare trykke (eller skyve) med høyre tommel.

Voyage har trykkfølsome knapper for å bla begge veier på begge sider av skjermen. Knappene beveger seg ikke, men har en liten vibrasjonsfeedback når de registrerer ett trykk. Noen liker dem ikke. Jeg syns de er fine. Touch-skjermen oppfører seg likt på Voyage som på Paperwhite, men er bedre å bruke på Voyage, fordi skjermen ikke er senket ned fra karmen.

Ben "buzz" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:25   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Jeg har selvsagt abnormt lyst på Voyager, men som motvekt kan jeg likevel si at jeg er veldig fornøyd med PW (og synes det var en stor forbedring fra Touch, som var min forrige.)

:all the way:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:29   #26
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(Paperwhite er billigere fra amazon nå, 1086 (uten reklame) mot 1229 (med reklame) på Multicom)

Da tror jeg ikke du har regnet med frakt og mva fra Amazon. Amazon tilbyr meg en Paperwhite levert til like under 1600 kroner. Fra Multicom blir det under 1300 kroner.

Ben "price of doing business" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 14:38   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Da tror jeg ikke du har regnet med frakt og mva fra Amazon. Amazon tilbyr meg en Paperwhite levert til like under 1600 kroner. Fra Multicom blir det under 1300 kroner.

Ben "price of doing business" Murphy

Haha, du har selvsagt rett! Jeg så meg blind på "Free shipping!"

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 15:30   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Jeg er venstrehendt og har PW og synes ikke det er så veldig tungvindt, men det hadde vært bedre om jeg var høyrehendt. Jeg ender opp med å holde Kindlen i begge hender eller i høyre, for hvis jeg skal bla med venstre hånd må tommelen dekke "arket" i to sekunder mens jeg blar. Det hadde sikkert vært bedre med en Voyager, men ikke nok til at det forsvarer prisforskjellen mellom den og PW.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 23:07   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Bilder på Paperwhite går helt fint. Poden leser endel slike bøker, og han klager ihvertfall ikke.

Jeg ligger mye og leser og blar fint med en hånd faktisk. Måtte venne meg til det med venstre hånd, men nå går det fint. Jeg har dog liggende format på Kindle'n, ikke stående som er det vanlige. Liker liggende mye bedre, mens mann og barn foretrekker stående. Mulig det er litt ulikt å bla da?

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å skaffe meg en Voyager når min Paperwhite ikke vil mer, men den er jo fortsatt ganske så ny, så det blir nok lenge til

Tror ikke de selger de med reklame til Norge, nei.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 00:33   #30
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Jeg er venstrehendt og har PW. Funker fint for meg, i hvert fall. Enten blar jeg med venstre tommel eller så holder jeg den i venstre og kun blar med høyre.

Men jeg bruker høyrehånden mye ellers og. F.eks skriver jeg nå innlegg på mobilen med den, kaster ball bedre enn med venstrehånden etc.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 07:07   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Jeg er litt sånn jeg og, Eowyn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 07:33   #32
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Marianne i ebokhylla-bloggen har skrive ei samanlikning av Paperwhite og Voyage. http://ebokhyllami.blogspot.no/2015/...mtale.html?m=1

Eg har PW og er fornøgd, men ikkje forelska. Eg synest han er vanskeleg å bruke med bare ein arm (noko eg vende meg til då eg hadde Sony Reader), sidan ein må sveipe eller trykke på skjermen for å bla. Eg sakner knappane som eg kunne trykke på med same hånd som eg holdt brettet. Det passer ikkje med min vanlige liggestilling å måtte bruke begge hender.

Voyage selgjest ikkje til Europa endå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 08:20   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Takk for link, nokon! Voyage høres jo fantastisk ut. Nå har jeg fått kjøpe en brukt paperwhite etter å ha testet min gamle Kindle på Hiawata. Min er 3. gen og jeg har jo vært fornøyd med den frem til nå, og er det egentlig fremdeles, så i denne omgangen holder nok det til vårt bruk. Så får jeg vurdere en voyagevoyage om en av dem konker etter en stund.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 10:12   #34
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Voyage selgjest ikkje til Europa endå.

Ikke fra Amazon.com til Norge nei, men Multicom selger dem i Norge, og det er godt mulig deres pris er lavere enn den Amazon kommer til å ta når de åpner for internasjonale bestillinger.

I tillegg kan de vel kjøpes i butikk hos Waterstone i UK; de samarbeider med Amazon. Hvis du har britisk eller tysk adresse kan den kjøpes fra amazon.co.uk eller amazon.de.

Ben "slightly European" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-15, 08:51   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Henter opp igjen denne. Hiawata arvet jo min 3. gen og jeg kjøpte en brukt paperwhite. Endel nyere bøker, f.eks. den andre Diary of pig og de siste treehouse-bøkene er ikke tilgjengelig for min gamle 3. gen og Høvdingen har mer eller mindre annektert den siden den funker strålende til kun tekst.

Vi lurer derfor på om Hiawata skal få ny til jul: enten arve min paperwhite eller få en helt ny. Hvor langt unna å bli utdatert er paperwhite? Han leser mye manga også, funker noen av kindlene som tegneserieleser?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-15, 17:34   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Ingen innspill?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-15, 18:05   #37
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Henter opp igjen denne. Hiawata arvet jo min 3. gen og jeg kjøpte en brukt paperwhite. Endel nyere bøker, f.eks. den andre Diary of pig og de siste treehouse-bøkene er ikke tilgjengelig for min gamle 3. gen og Høvdingen har mer eller mindre annektert den siden den funker strålende til kun tekst.

Vi lurer derfor på om Hiawata skal få ny til jul: enten arve min paperwhite eller få en helt ny. Hvor langt unna å bli utdatert er paperwhite? Han leser mye manga også, funker noen av kindlene som tegneserieleser?

Tror det tar lang tid før paperwhite er utdatert. Jeg synes ikke kindlene er så bra som leser for illustrerte ting, men det kan du vel teste selv dersom du har en? Voyage har bedre oppløsning og "hvitere" bakskjerm, men er skeptisk til at det funker for tegneserier likevel.

Jeg driver og tenker frem og tilbake også om sønnen min skal få Voyage, han har min gamle og liker ikke å lese på paperwhite som jeg tenkte å kjøpe til han fordi han vil bla om med knapper. Han er en vims og peller på alt og så vips er det bladd om og det blir han sur av, så han må få Voyage når den gamle gir seg.

Men i ditt tilfelle hadde jeg kanskje gitt gutten paperwhiten og kjøpt en voyage selv.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-15, 19:19   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Kanskje han skal få lese en bok på paperwhiten, så kan jeg se hva han syns. Jeg fant ingen av mangaene han lese for tiden for kindle anyway, så da er det vel mest for barnebøkene som også inneholder litt illustrasjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-15, 10:52   #39
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Voyager er ikke noe must, altså? Jeg skal kjøpe Kindle til en som i utgangspunktet ikke leser så mye, annet en faglitteratur. Er det en enkel måte å få faglitteratur inn på Kindlen? Hvis ikke kommer han sikkert bare til å bruke ipaden..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-15, 15:57   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle til meg eller Hiawata?

Mye frem og tilbake her, altså. Vi har nå bestemt at Hiawata skal få min Paperwhite til jul, jeg blir virkelig ikke venn med den, også tar jeg min gamle 3. Gen tilbake. Som venstrehendt er ikke Paperwhite noe særlig, og jeg likte bedre å les uten lys. Jeg leser dessuten bare tekst, mens han leser endel bøker med bilder som ikke er nedlastbare til den gamle kindlen. Jeg tipper han vil bli superfornøyd! Jeg skal bare sy et nytt trekk til den. Voyage koster over 2000,- nå, så om jeg evt skal oppgradere så får det skje på et senere tidspunkt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no