Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Trinn for trinn for dummies

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-17, 14:57   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Trinn for trinn for dummies

Poden skal arve min telefon, og får den i julegåve. Eg skal ha ny telefon, ein iPhone 8. Da jentungen arva min telefon for nokre år sidan, vart det berre kluss og tull. Ho enda opp med mine meldingar og eg fekk hennar telefonliste og mykje meir.


Eg har lasta opp mot iCloud, og der finner eg bilder. Men melidngar og appar vises ikkje der.



Kan nokon forklare meg, steg for steg, korleis me går fram for at poden skal overta ein blank og tom telefon, samt at eg skal få med meg telefonliste, appar, meldingar, bilder og anna relevant innhold over på den nye?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no