Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som kan gi litt endnote-hjelp?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 10:11   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Noen som kan gi litt endnote-hjelp?

Jeg har en odelstingsproposisjon og en NOU blant referansene mine. Men hvordan skal de egentlig legges inn i Endnote? Akk, alt skulle vært artikler, det er så mye lettere ...

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 16:43   #2
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan gi litt endnote-hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har en odelstingsproposisjon og en NOU blant referansene mine. Men hvordan skal de egentlig legges inn i Endnote? Akk, alt skulle vært artikler, det er så mye lettere ...

Det er jo et felt for "Legal rules" under "New References", men det har du sikkert sett alt, og mer vet jeg ikke (i min heldige lille boble så er alt enten artikler eller bøker...) Men send en PM til Acsa, hun er om ikke dronninga av kildeføring så minst en baronesse, og har rukt EndNote en del, ellers er det jo mange andre her som fører mye referanser, så, anyone..? (Lurer selv også).

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:45   #3
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som kan gi litt endnote-hjelp?

Det er egentlig ikke så nøye hva du definerer det som, så lenge du får med den nødvendige informasjonen. Se hvordan andre folk har sitert slike dokumenter og prøv deg litt fram. "Bok" fungerer bra på de fleste slike ting.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no