Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Laptop-tips ønskes

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 18:18   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laptop-tips ønskes

Jeg skal få meg ny bærbar på jobben, og kan få velge selv.
Men jeg er litt usikker på hva jeg skal ha, det er så mye å velge mellom!

Jeg kan ikke velge Mac, det er ikke kompatibelt med programvaren jeg bruker.
Det står mellom HP og Lenovo, de er de beste sånn jeg ser det, men hvilke modell ???

Krav:
- Den må være lett, jeg skal bære den mye med meg.
- Den må ikke for liten, i og med at det skal være den eneste pc-en jeg bruker. Men siden den skal bæres - ikke for stor heller.
- Den må leveres med full portreplikator.
- Den bør helst ikke være svindyr, for jeg må betale den av budsjettet "mitt" og det er ikke stort. :gjerrig:


Ellers skal den brukes med Windows XP og mye Citrix, så den trenger ikke være superduperkjapp, men det er jo alltid greit med noe som går rundt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:23   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Jeg ville valgt en HP 15,5". Skal se hva som finnes..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:48   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Jeg ville valgt en Lenovo Thinkpad T60. (nå er jeg ikke helt oppdatert på alle T modellene, men i den serien ihvertfall da) Evt en i R serien hvis budsjettet sprekker... (men da blir den jo tyngre også)

Jeg har hatt Thinkpad i R og T serien og har vært fornøyd med begge.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:49   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg ville valgt en HP 15,5". Skal se hva som finnes..

15,4" har jeg på den jeg har hjemme. Det er alt for stort. Jeg har overhodet ikke bruk for noe widescreen, det blir bare tullball med prosjektører.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:49   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Lurt å bestemme seg om du vil ha DVDbrenner og hva slags oppløsning du vil ha, det har jo litt å si på prisen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:51   #6
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Uten tvil Lenovo. Jeg er på min 3. TP nå, og har bare godt å si om de. Jeg bruker maskinene mye og hardt.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:53   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Uten tvil Lenovo. Jeg er på min 3. TP nå, og har bare godt å si om de. Jeg bruker maskinene mye og hardt.



Bortsett fra at jeg er på min nr 5 eller 6

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:07   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Jeg liker veldig TP, har hatt det tidligere. Pappa er på sin ørtende TP, nekter noe som helst annet, og når det kommer til data så stoler jeg definitivt på ham.

Jeg skal ha en ny hjemme også, men det blir en Packard Bell mest sannsynlig. For den skal jeg bare ha til å surfe med.

Jeg får høre med sjefen på onsdag hva pris-grensen egentlig er.
Også skal jeg se på noen Dell-maskiner.

Jeg er egentlig veldig lei HP og Dell og Acer, for det har vi veldig mye av på den andre jobben min - derfor tenkte jeg å se bort fra dem. Men det er litt vanskelig å se bort fra HP da ... Spesielt siden jeg en gang var autorisert HP-mekker.

Takk for tips i hvert fall. Det er alltid greit å høre andres erfaringer.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:25   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Synes disse videoene her viser bra hva en Thinkpad tåler


(Kilde: youtube.com)


(Kilde: youtube.com)


Bare innmari synd at det ikke er hele versjonen og at lyden ikke er med...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:27   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Jeg får ikke sett youtubesnutter på denne pc-en. Jeg får prøve dem senere.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:42   #11
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Laptop-tips ønskes

Vi har mange Lonovo T60 på jobben. Vi er vel ikkje veldig fornøgde eigentleg, spesielt ikkje med skjermen. Meinar å hugse at skjermen fekk negativ omtale i ein test som var gjort ein eller annan stad? Altså, hovudsakleg er pc'en heilt grei, men skjermen slit vi med. Dei siste modellane til HP har eg dessverre ikkje fått testa ut.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no