Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Hva skal du gjøre i hagen i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 21:21   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal du gjøre i hagen i år?

Har du noen prosjekter på gang i hagen? Selv har jeg gjort litt moderat hagearbeid kan man si i denne fine helga som har vært nå. Har fått ryddet bort litt kvist og kvast fra skråninger og "bed", raket litt plen og plukket opp masse spiker etter snekkerarbeidet som har pågått på den ene ytterveggen vår. Ettåring i gresset og masse spiker er ikke en god kombinasjon.

Vi har lyst til å gjøre alt, men vi har oppussing igjen inne fremdeles, så vi må begrense oss. Planen er:
- Ta bort noen gamle betongheller foran inngangspartiet, grave bort litt masse under dem og samtidig fjerne maurene som lever der.
- Lage en fin grusgang som skal føre ned til en allerede gruslagt gårdsplass. Gidder ikke legge stein siden vi skal gjøre om mye om et år eller fler.
- Kjøpe en gressløkplante
- Så sukkererter, men jeg vet jammen ikke hvor.
- Grave opp og legge taknedløp bort fra huset så det ikke fortsette å være vått inntil husveggen...

Egentlig drømmer vi om ny garasje, men det får vente. Vi beholder krypinnet vi har enn så lenge, det er bedre enn ingenting.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:22   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Jeg har sådd en masse greier, og det er det.
Vi har ikke hage, bare vinterhage (veranda som er innglasset), så det er ikke så mye å finne på. Vi skal riktignok ta opp hele gulvet og legge nytt, men det burde være gjort på en helg.

I tillegg hadde jeg et ønske om å lage et lite bed utenfor soveromsvinduet vårt, og det har vi gjort i dag.
Det gjenstår dog:
- et lass til med jord
- gjødsel
- plante ting ut. Slik det ser ut nå kommer det til å bli god blautadrit om det blir drittvær.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 27-04-08 kl 19:54.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:25   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Åååå, favorittemaet vårt for tiden.

- Vi skal gjøre ferdig terrassen.
- Vi skal beise terrassen. Terrassen er nå ferdigvasket og skal bare tørke før beising tar til.
skal olje terrassemøbler.
- Vi skal kjøre bort skrot til gjenvinningsstasjonen. Har kjørt 2 lass - har 2 lass igjen. De siste lassene består av kvister og europallimitatorer.
- Vi skal få på plass 60 meter med kantstein (granitt, 8x20x100 cm) - har sendt bestilling i dag. Mottatt 24/4. Blir ferdig i kveld!
- Vi skal finplanere tomten.
- Vi skal rulle ut 275 kvm ferdiggress.
- Vi skal plante 360 planter (80 løpemeter) med junisøtmispel (blåhegg, Amelanchier Spicata).
- Vi skal legge barkduk og bark i skråing rundt sør- og nordside av tomten. Bestilt 16/7.
- Vi skal montere noen meter med snøfangere.
- Vi skal montere takrenner på garasjen.
- Vi skal legge belegningsstein. Bestilt 16/7.
-
Lage bed. Bed klart til utplanting 16/7.

Sånn til å begynne med.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 16-07-08 kl 21:41.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:30   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Hadde jeg hatt råd i år, så skulle jeg laget platting rundt boden, men siden maling av hus er første prio nå så får det vente.

Ellers så skal jeg kun sette blomster i kasser og krukker, fikser et bed hvor jeg skal bytte ut til rullestein og ellers kun beskjæring busk og hekk i hagen. Legge bark litt her og der og ja sånn pjusk.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:35   #5
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Vi flytter inn i nytt hus i juni og der skal vi planere hagen. Deretter skal jeg leie inn min far slik at han kan veilede meg i hvordan man fikser plen (muligens det blir ferdigplen siden jeg så gjerne vil ha litt grønt rundt huset allerede i år). Dessuten skal jeg kjøpe nye blomsterpotter og fylle med allskens blomster.
PÅ høsten skal jeg selv bygge en liten mur (og hvis jeg ikke fikser det selv, så leier vi inn folk) og deretter skal vi plante hekk mellom oss og våre nye naboer.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:47   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Vi har tatt det største lasset i hagen med å fjerne alt mulig rart som var der av ymse busker og vekster. (Det var overgrodd her kan man si.) Men der er forsatt mye som gjennstår før vi er "ferdig".

Håper å få ordnet i år, som ikke er en årlig nødvendighet:
- Støpe ferdig en del av trappen/trappeplatået
- Flislegge trappen
- Flislegge utenfor hovedinngangen
- Plante de siste hekkplantene
- Plante noen flere busker/rosetre
- Rive ned uteboden og bygge en ny (og større)
- Flytte et plommetre
- Slemme muren
- Beise huset

Ting som er årlige "nødvendigheter":
- Olje platting og veranda
- Plante div blomster i bedet og luke
- Plante ut diverse urter og grønnsaker i "grønnsakshagen" min (de er sådd i minidrivhus inne, nå og skal vokse litt før de kan settes ut)
- Og typisk vedlikeholdsarbeid som hekk-klipping, mosefjerning osv

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:55   #7
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Skulle egentlig ha sådd ny plen, men det er det ingen vits i, for her spilles det fotball og kjøres med firehjuling av ungene. så den ville blitt som den er nå om kort stund.
Mulig vi setter om en veranda til i løpet av året. Har en liten en på ingangspartiet, men skulle hatt en på andre siden av huset, utenfor stua, der har vi bare heller i dag. Skulle hatt en garasje også, men alt tar vist sin tid her hos oss.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:03   #8
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Tja. Jeg har beskjært noen eldgamle epletrær bittelitt, klippet ned prydbuskene og tatt litt av bærbuskene, og jeg har begynt å trekke opp en ugressplante som det uhorvelig mye av her. Og så plantet jeg en avlegger av en stikkelsbærbusk i dag. Og jeg kjøpte og plantet to nye stauder i det største blomsterbeddet.

Videre står det luking på planen. Og så har jeg kjøpt noen liljeløker og gladioler som skal settes ned. Og seinere må georgineknollene i jorda. Pellargoniaene mine ser ut til å ha avgått med døden i vinter, så jeg må noe fornye en del av potteplantene. Og jeg skal så erteblomster og blomkarse som vanlig, og jeg har tenkt å lage et lite hjørne med lupiner nederst i hagen (selv om jeg er litt skeptisk - de sprer seg jo så fort, men er veldig pene en stund i hvert fall). Det blir nok også satt ned en del sommerblomster etter hvert.

Kanskje kommer jeg til å utvide krydderbeddet også - vi får se. Det blir nok ingen større prosjekter enn det i år.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:05   #9
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Kva eg skal gjere i hagen i år?
Eg trur eg skal gå ut i den ganske mange gonger. Og stå litt i den. Og liggje på ei madrass i den. Sitje på stol i den. Kanskje grille litt i den. Kan hende eg skal trekkje i gang grasklipparen i den òg, etter at mannen vart operert i skuldra må han ha hjelp til akkurat det. Kanskje eg skal ut og sjå på gulveis-tua vår, når dei spring ut. Viss eg hugsar det. I fjor gløymde eg det, og da eg gjekk ut i hagen uti mai ein gong var dei avblomstra.
Og viss ikkje nokon kjem og gjer det for oss, må eg vel plukke litt bringebær, solbær, rips, eple, kirsebær, plommer og stikkelsbær òg, tenkjer eg. Eller eg set barna til det :lat:
Eg er ikkje noko hagemenneske og er belemra med 1,5 mål hage
Skulle ønskje mannen gjekk med på å selje, som tomt. Naboen fekk 2,4 mill for sin hage

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:05   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Skal klippe gresset. Holder leeeenge.

Nei forresten. Skal klippe hekken også!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:13   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Jeg må vel klippe gress. Vi skal leie ut gjennom Novasol i år, så skal ikke være der selv. Men må vel holde gresset på et levelig nivå.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:24   #12
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Ja hvor skal jeg begynne, he he.
-legge skiefer
-male huset
-fylle inntil de nye murene og garasjen
-så ny plen
-grave opp et bed å lage nytt
-grave innkjørslen større
-lage to nye bed
-grave opp gammel hekk å plante ny pluss plante hekk en anen plass også

Eller er det jo rake grus, beise noen hagemøbler og litt småtteri

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:27   #13
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Vi skal bygge dokkestue til jentene i hagen.
Også har jeg veldig lyst på større veranda.

Itillegg er det en del småting som skal gjøres.
Så, luke, plante litt mere jordbær, luke, klippe gress, beise plattene,
også håper jeg på at det blir så lite regn i sommer at jeg må vanne i blomsterbedene.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:27   #14
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Beise terassen
Luke/klippe hekken
Klippe plen

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:57   #15
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Vi har raket plen og beskjært busker og eple/plommetrær.

Vi snakker om å bytte både gulv og rekkverk på verandaene (tre stk), men ennå har vi ikke klart å bestemme oss for hvilket rekkverk vi vil ha. Tar gjerne imot inspirasjon

Hagen vår bærer litt preg av at vi har brukt veldig mye tid på hyttebygging de tre årene. Dermed har det blitt lite tid hjemme til hagearbeid. Vi har derfor lyst til å bytte ut noen busker, plante et eller annet som skjermer litt mot naboene. Strekker tiden til så kan det hende at vi går i gang med å utvide den ene terrassen/verandaen. Det skal ikke bli noe problem å fylle dagene ser jeg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:02   #16
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skal klippe gresset. Holder leeeenge.

Etter at ungene her og mange i nabolaget bruker plenen her som fotballbane, så tror jeg ikke jeg trenger å klippe så ofte. og litt kjøring med firehjuling bidrar også til lite med plenklipp. Men det er nå koselig med unger som leker i hagen så vi får heller satse på en fin hage da ungene har blitt eldre. Litt da siden naboene på begge sidene av huset vårt har grønne fine plener og masse beplantning.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:03   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Male utemøblene og verandagulvet. Og 1 vegg på huset.

Også prøve å holde liv i epletreet vi kjøpte i fjor. Muligens kjøpe et epletre til sånn at det går an å henge i hengekøye i hagen om en 15-20 år eller hvor lang tid de trenger på å gjøre seg hengekøyedyktige.

Klippe plenen får mannen stå for. Jeg skal nok beskjære thujaene en gang til høsten, og rosebuskene... og alt det andre rælet som er der ute.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 07:41   #18
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

- Bytte ut en plankekant (råtten) rundt et bed. Skal sette en kant av naturstein i stedet.
- Sette opp noen meter gjerde, så bikkja og A kan leke uten at vi trenger å tenke på om de går ut på veien
- Skjøtte plantene så godt jeg kan

Kommer sikkert på mer etterhvert. Sommeren er jo lang

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:34   #19
Pludde
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 37
Pludde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Jeg skal vanne litt de plantene jeg har, og som alle står i krukker... Beddene tok jeg bort i fjor, jeg orket ikke luke.
Kanskje kjøpe et par fargeklatter av noen blomster.
Skulle gjerne foretatt verandavask og olja/beisa den om igjen.
Leke med ungene.
Sikkert spa/rake bort masse sand som guttungen drar ut fra sandkassa.
Se på at mannen klipper plena.
Fint lite med andre ord.

Pludde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:47   #20
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du gjøre i hagen i år?

Så altfor mye (skulle vi iallefall ha gjordt). Det ble jo dessverre ikke så mye gjordt i fjor for da var ikke været på vår side, så det vi får prøve å begynne på i år er:

- male ferdig stakittgjerde + postkassestativ
- olje/lakke terrassen og male rekkverket
- fjerne resten av busker og trær som skal ned
- skifte noen vinduer i garasjen og male den veggen
- legge heller i en krok bak garasjen
- fylle ut med litt jord og planere hagen/plenen mot naboen
- bygge klatrevegg og sette opp nytt huskestativ
- evt. nytt gjerde mot naboen
- forefallende luking og planting av sommerblomster i bed og krukker

Fremtidige prosjekt

- fjerne en berberishekk og sette opp ny hekk, evt gjerde.
- fjerne en stor komposthaug vi har
- plante litt nye busker og trær

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no