Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Arroganse

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-07, 21:47   #21
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.910
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

The machine that goes "BING"?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 21:52   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Alle maskiner skulle vært sånn, kvinnevennlige med av-og-på knapp. Eller skulle det bare vært én knapp, kanskje?

De står altså litt for tett på hverandre, Skremmern. Jeg ville trykke på feil knapp i et øyeblikks uoppmerksomhet

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:31   #23
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arroganse

Var det på elkjøp?

Jeg kjøpte oppvaskmaskin der for nøyaktig 8 år siden og ble møtt med en vanvittig holdning hos selgeren som febrilsk skulle selge meg en dyrere og "bedre" maskin. Jeg hadde bestemt meg for den de hadde som kampanjetilbud og det resulterte i at selgeren sa noe slikt som: det er en skikkelig jævlig stygg maskin altså, den ville jeg ikke hatt om jeg fikk den kastet etter meg.

Ja, og vi alle vet at oppvaskmaskinens utseende er det desisdert viktigste kriteriet for å kjøpe, og da kanskje særlig med tanke på at de for 8 år siden ENTEN var hvite, eller i stål.. Hvor stygg kan en oppvaskmaskin bli?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:14   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.316
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Jeg opplevde det samme da jeg kjøpte en av mannens julegaver; en adapter til avspilling av ipod i bilen. De hadde to og jeg spurte om forskjellen. Fikk til svar at det var noen tekniske forskjeller som jeg ikke trengte å bry meg om.
Hallo? Trodde han jeg spurte om forskjellen i fargen?

Ble så sint at jeg overså selgeren og begynte på nytt igjen med en annen. Tror ikke ham forst hvorfor.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:30   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arroganse

Helt utrolig hvor "dumme" enkelte selgere er.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nå er det jo mannfolk som har problemer med å få vaskemaskinen til å vaske riktig. Så en vaskemaskin med få knapper er kanskje ment for menn?


Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Selgeren spinner rundt og sier - "Ja, skal vi se... da har vi en lekker rød bil her borte!"

Er det mulig

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

liten avsporing her.. Mannen min ble skikkelig forbanna sist vi var å så på bil. Alle bilselgerene henvendte seg til meg.. som om "det er hun som til slutt bestemmer"


Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Fikk til svar at det var noen tekniske forskjeller som jeg ikke trengte å bry meg om.



Har heldigvis ikke opplevd noe slikt, muligens fordi jeg ikke er blondine.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:06   #26
Sosing
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 12
Sosing har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Arroganse

Selgere er vel blondere enn kjøperen vil jeg påstå. Jeg er den hjemme som har fleste krav til husets diverse elektriske finesser, men mannen er som regel med på kjøpet. Jeg spør og snakker, selger svarer og ser på mannen min. Dette har skjedd flere ganger, men verst er bilselgere. Den siste bilselgeren fikk til slutt beskjed om at det ble ikke noe bilkjøp før han overbeviste meg om at det var et godt kjøp. Jeg ser da ikke så dom ut? Folkeskikk er da å svare den som stiller spørsmålet.

Sosing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:44   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Det høres helt normalt ut, spør du meg, at folk automatisk tar utgangspunkt i at kvinne=teknisk inkompetent. Det gjelder ikke bare selgere, og det er ikke bare menn som har den holdningen. Mange år i mannsdominerte miljøer har vist meg at det nesten ikke er grenser for hvor undervurdert man kan bli som kvinne når det gjelder kjennskap til tekniske duppeditter.

Jeg er så vant til sånt at jeg, dersom jeg har det travelt, ofte innleder en samtale med utsagn av typen: "Hei, jeg lurer på slik og slik. Du kan godt snakke teknisk med meg, for jeg kommer til å skjønne hva du snakker om." Det har spart meg for maaaange omganger hos førstelinjesupport, med samtaler av typen "Den tingen til høyre kalles musen. Ta den i høyre hånd. Den tingen foran deg kalles tastaturet. De knappene med bokstaver på kalles taster. Det er de du skriver med. La oss se om vi kan finne ut av problemet ditt sammen." Det er nemlig slik man behandler kvinnelige kunder når de har spørsmål om datamaskiner.Med mindre man på forhånd er gjort oppmerksom på at kunden har jobbet med datamaskiner i 15 år. (I alle fall hvar det slik lenge. Det er bedre nå.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:50   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arroganse

Syntes mange her er litt hårsåre jeg
De fleste setter jo pris på at vaskemaskinen er lett å bruke, lite å sette seg inn i osv. Da er jo få knapper litt essensielt er det ikke?? Trenger ikke ha så mye med vurderingen av din iq å gjøre, men at han ville spare deg for 40 sider ekstra med bruksanvisning.. kanskje???

Skjønner virkelig ikke at det er noe å ta seg nær av jeg...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:52   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arroganse

Men når det er sagt. Jeg har jobbet som selger av noe som er en typisk manneting å kjøpe.. OG å selge. Mange kvinner som regnet med at jeg ikke hadde peiling da. Så det går nok begge veier. Jeg måtte overbevise mye mer enn mine mannlige kolleger

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:54   #30
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det høres helt normalt ut, spør du meg, at folk automatisk tar utgangspunkt i at kvinne=teknisk inkompetent. Det gjelder ikke bare selgere, og det er ikke bare menn som har den holdningen. Mange år i mannsdominerte miljøer har vist meg at det nesten ikke er grenser for hvor undervurdert man kan bli som kvinne når det gjelder kjennskap til tekniske duppeditter.

Jeg er så vant til sånt at jeg, dersom jeg har det travelt, ofte innleder en samtale med utsagn av typen: "Hei, jeg lurer på slik og slik. Du kan godt snakke teknisk med meg, for jeg kommer til å skjønne hva du snakker om." Det har spart meg for maaaange omganger hos førstelinjesupport, med samtaler av typen "Den tingen til høyre kalles musen. Ta den i høyre hånd. Den tingen foran deg kalles tastaturet. De knappene med bokstaver på kalles taster. Det er de du skriver med. La oss se om vi kan finne ut av problemet ditt sammen." Det er nemlig slik man behandler kvinnelige kunder når de har spørsmål om datamaskiner.Med mindre man på forhånd er gjort oppmerksom på at kunden har jobbet med datamaskiner i 15 år. (I alle fall hvar det slik lenge. Det er bedre nå.)

De burde heller snakke over hodet på kunden da mener du?? Regne med at de kan det meste fra før av??? Tror ikke dette har så mye med kjønn å gjøre altså.....

Folk er jo VELDIG forskjellig når det kommer til datakunnskap. Man må bare regne med at alle er idioter, så får de som ikke er det si i fra selv.
Men bra at du sier fra syntes jeg. Er umulig å vite hvem som kan hvor mye.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:00   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De burde heller snakke over hodet på kunden da mener du?? Regne med at de kan det meste fra før av??? Tror ikke dette har så mye med kjønn å gjøre altså.....

Folk er jo VELDIG forskjellig når det kommer til datakunnskap. Man må bare regne med at alle er idioter, så får de som ikke er det si i fra selv.
Men bra at du sier fra syntes jeg. Er umulig å vite hvem som kan hvor mye.

Det har ganske mye med kjønn og gjøre, kan jeg forsikre deg om. Jeg har jobbet flere år med support selv, så jeg mener selvsagt ikke at man skal snakke over hodet på kunden. Men er man dyktig, tar det sjelden mer enn tre–fire spørsmål før man har plassert kunden på rett sted på "ekspert–tulling"-skalaen.

Som kvinne opplever jeg likevel stadig at den jeg snakker med overser mine kompetente svar og fortsetter å behandle meg som nybegynner. Jeg vet at mine mannlige kollegaer langt sjeldnere har dette problemet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:11   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.820
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes mange her er litt hårsåre jeg
De fleste setter jo pris på at vaskemaskinen er lett å bruke, lite å sette seg inn i osv. Da er jo få knapper litt essensielt er det ikke?? Trenger ikke ha så mye med vurderingen av din iq å gjøre, men at han ville spare deg for 40 sider ekstra med bruksanvisning.. kanskje???

Skjønner virkelig ikke at det er noe å ta seg nær av jeg...

Jeg er på ingen måte motstander av at maskineri er enkelt å betjene. Bevares, men det er ikke det eneste kriteriet som teller. Hadde han sagt at en maskin hadde de ønskede kvaliteter som jeg hadde etterspurt og i tillegg fremhevet at den var enkel å betjene ville jeg synes at det var et pluss, men når han tauer meg av gårde og skal vise meg en maskin som er så flott fordi den bare har én knapp og ikke nevner kapasitet eller energiforbruk med ett ord, da er det ikke kult lenger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:42   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er på ingen måte motstander av at maskineri er enkelt å betjene. Bevares, men det er ikke det eneste kriteriet som teller. Hadde han sagt at en maskin hadde de ønskede kvaliteter som jeg hadde etterspurt og i tillegg fremhevet at den var enkel å betjene ville jeg synes at det var et pluss, men når han tauer meg av gårde og skal vise meg en maskin som er så flott fordi den bare har én knapp og ikke nevner kapasitet eller energiforbruk med ett ord, da er det ikke kult lenger.

Det har neppe noe med deg å gjøre. Kan ha mange andre grunner.. kan hende de tjener mer på å selge denne maskinen, kan hende de har en intern konkurranse om å selge denne maskinen. Kan hende den skal ut fra lager og de ønsker å kvitte seg med flest mulig...
Enig i at det KAN oppfattes som frekt i visse situasjoner (hvis han er overbærende osv), men skal litt til.... syntes jeg da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:44   #34
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det har ganske mye med kjønn og gjøre, kan jeg forsikre deg om. Jeg har jobbet flere år med support selv, så jeg mener selvsagt ikke at man skal snakke over hodet på kunden. Men er man dyktig, tar det sjelden mer enn tre–fire spørsmål før man har plassert kunden på rett sted på "ekspert–tulling"-skalaen.

Som kvinne opplever jeg likevel stadig at den jeg snakker med overser mine kompetente svar og fortsetter å behandle meg som nybegynner. Jeg vet at mine mannlige kollegaer langt sjeldnere har dette problemet.

Men da har det jo mer med at det er en dårlig selger da... Jeg har i allefall ikke støtt på dette problemet så ofte. Stiller man spm som er litt mer avanserte skal det mye til for at de begynner forklare hva musa brukes til... hehe...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 02:06   #35
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Jeg håper du reddet deg inn igjen ved å fortelle at du liker søte, myke kattunger, Nenne.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 07:12   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Å sånn ja. Kanskje jeg er blondere enn jeg tror?

Nei, du er verdens søteste, blonde Nenne. ... Og jeg innser at det første innlegget mitt ikke var så klart som jeg syntes det var. Til gjengjeld var det klart som blekk inne i mitt hode.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:54   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.820
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg håper du reddet deg inn igjen ved å fortelle at du liker søte, myke kattunger, Nenne.

Jeg er ikke så begeistret for katter jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:55   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.820
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei, du er verdens søteste, blonde Nenne.

Det var fint sagt him. Takk!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:56   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.820
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det har neppe noe med deg å gjøre. Kan ha mange andre grunner.. kan hende de tjener mer på å selge denne maskinen, kan hende de har en intern konkurranse om å selge denne maskinen. Kan hende den skal ut fra lager og de ønsker å kvitte seg med flest mulig...
Enig i at det KAN oppfattes som frekt i visse situasjoner (hvis han er overbærende osv), men skal litt til.... syntes jeg da.

Hmpf! Har jeg liksom ikke lov til å være fornærma heller nå? Jeg kjente jo egentlig at jeg syntes det var litt fint å kunne velte meg i rettferdig harme over dusteselgeren jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:31   #40
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er ikke så begeistret for katter jeg.

*gisp!*

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no