Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-20, 23:52   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Vi flyr til Fort Lauderdale og hjem fra Orlando, eneste bestemte målet er New Orleans. Vi har 17 dager (i august) og tenker kjøre tvers over mot Naples fra Fort Lauderdale videre langs kysten mot New Orleans.

Er det noen som har vært på de kanter og har tips til fine byer/steder å ta stopp enten for noen dager, lunsj, en opplevelse eller hva som helst? Hva bør vi få med oss, og evt hvor bør vi styre unna?

Vi har vært i Naples tidligere så vi tenker vi kan kjøre litt lenger før første overnatting etter Fort Lauderdale (tar to netter der, lander sent første kvelden).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 00:22   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Kjører dere HWY 41, kystveien, så er det mange perler langs denne, men klart dundrer man ut på I75, så sparer dere mye tid.

Dere har Sanibel Island, mellom Ft Myers og Cape Coral, fine stender. Et sted jeg syntes er vakkert er Lido Beach, ligger ut ved Sarasota. I Sarasota har dere Pinecraft som er det eneste autentiske Amish området i Florida. Om sommeren bor ikke de gamle der, men den yngre generasjonen. Utrolig gode restauranter og veldig u-amerikansk. Ft Lauderdale - Lido Beach er ca 4 timers kjøring.

Treasure Island ved St Petersburg er også et vakkert sted. Der har dere også Ft De Soto, historisk park og fantastiske strender hvor det nesten ikke er folk. En gjemt perle i Florida.

St Petersburg området er en grei dagsreise fra Ft Lauderdale.

Styr unna Clearwater! Det blir som å være på de verste sydendestinasjonene med høy partyfaktor.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 00:49   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Takk for supre tips, og advarsel om Clearwater, da kjører vi fort forbi der.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 01:14   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Ja! Vi har et paradis i våre hjerter her i familien, og det er Anna Maria Island på vestkysten av Florida. Det har en Key West feel over seg, bedagelig liv, vakkert landskap og ingen high rises (type hoteller og høye leilighetskomplekser). Dere kan egentlig kjøre via Sarasota og ut til Lido Key, som Fløyel nevner. Lido Key er sjarmerende, og verdt et stopp.

Kjør så videre til Longboat Key. Der er det også fine strender, men der er det kun få steder man kan komme seg ned til den da de har valgt å legge schvære hotell og hus langs strandkanten, så selv om selve stranden er åpen for alle, så er det ikke like enkelt å komme seg til den.

Men når dere kjører over broen og til Coquina Beach så åpner landskapet seg. Enkelt å stoppe (stor parkeringsplass) og herlig strand. I Bradenton Beach kan dere dra på delfin safari. I sundet mellom fastland og øybanken samles nemlig delfinene for å få babyene sine på grun av den varme og trygge vannet

Videre finner dere Holmes Beach med den store offentlige stranden Manatee (det er jo egentlig bare en eneste lang strand hele øybanken altså). Videre så kommer man til Anna Maria Island. Koselige små hus, og alle veier fører til stranden

Kjør gjerne innom The Donut Experiment for å bestille rykende ferske donuts som de pynter akkurat slik du vil ha dem (da spiste selv jeg donuts ). Harry's grill er kjent for gode burgere, men man kan måtte vente lenge på maten... Enestående solnedganger og lange, deilige spaserturer på stranden og kanskje helt opp til Bean Point hvor man kan se Skyway - broen som går over til St. Petersburg og videre til Tampa.

Jeg vil absolutt anbefale å få ned pulsen på Anna Maria Island - fritt for stress og jag, og egentlig i kontrast til livet ellers i Florida. I hvert fall for oss som pleier å kombinere det med park hopping i Orlando Vi har leid hus gjennom AirBnB og Vrbo.

Kystlinjen mellom Naples og opp mot Clearwater er vel mer verdt å få med seg enn nord for det igjen, selv om det helt sikkert er noen perler der også. Hadde nok valgt the scenic route når det er mulig i hvert fall, siden det er ganske nitrist å kjøre på motorveiene selv om det er supereffektivt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 10:10   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Sanibel Island er min favoritt. Men ser Fløyel har tipset om det allerede.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 11:04   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Takk for supre tips, ser ut som om det er drøye to timer å kjøre mellom Sanibel og Anna Maria, da kan vi egentlig ta overnattinger på begge. Tenker kanskje lenger nord-vest er der vi bør ta lengre kjøreetapper.
Og vi elsker donuts, så den sjappa skal besøkes.

Vi har bestemt oss for å droppe parker, har gjort det før og ingen av oss er særlig giret på det.

Er det noen som har vært i New Orleans? Hvor mange dager trenger vi der? Holder det med et par?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 11:14   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Ekstra tips til Sarasota: Litt sør for Sarasota ligger Venice beach, der kan man finne haitenner. Man kan leie en slags sil, og gå på jakt i vannkanten. Det var skikkelig kult.

I Crystal River kan man svømme med Manatees. Sommer er lavsesong, men det henger noen igjen der likevel. Veldig gøy, de er rare dyr. Tarpon Springs er en times tid sør for Crystal River, og der er det et slags miniatyr-Hellas.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 11:33   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Sanibel Island er nydelig. Skjellene på stranda der er helt fantastiske! Om man krysser over Everglades, så er Naples også verd et stopp. Stranda er kjempefin, og man kan fiske fra piren der.

Vi har bare vært i Clearwater på høst og vinter, og da har det vært helt nydelig. Lite folk, og stranda der er fremdeles noe våre gutter snakker om at de vil tilbake til. Det kom delfiner og svømte i nærheten av oss mens vi badet der, og de fisket fra piren. Men resten av Clearwater er slitt og pastell-harry. Det er bare stranda som er verd å stoppe for.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 13:49   #9
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Vi har kjørt der et par ganger. Det er veldig fint i Fort Walton/Destin området. Tror det er vanskelig å kjøre hele veien langs kysten- spesielt fra Tampa og nordover. Vi kjørte via Orlando, St Augustine og Tallahassee. Husker vi var og besøkte State Capitol i Tallahassee og et flymuseum i Pensacola. Både Mobile og New Orleans var en opplevelse med gamle sørstadshus. Det er langt å kjøre tur retur bare Orlando - New Orleans (over 2000km) og det er ikke så mye å se på langs veien om man tar motorveien.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 14:17   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Om vi på turen hjem stopper i Mobile og Destin burde vi ha ett stopp til før Orlando. Tallahassee ser ut til å være sånn ca midt i mellom men aner ikke om det skjer noe der.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:19   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Foreløpig ser det ut til at bi kjører Fort Lauderdale til Sanibel og blir der noen dager. Videre mot New Orleans er vi veldig usikre på hvor vi bør stoppe.
Destin blir et stopp enten på vei dit eller tilbake. Siste stopp før Orlando og hjemreise blir Anna Maria Island.

Er det noen som har tips om steder mellom Destin og Anna Maria Island som egner seg for en overnatting? Tampa? Tallahassee? Og gjerne flere steder siden vi skal frem og tilbake.

Jeg innser at jeg har langt færre ønskemål for denne turen enn jeg trodde.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:25   #12
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Hva vil dere gjøre da? Tampa har jo Busch Gardens og en kul «gamleby».

St Petes - kunne det vært noe? Fine strender med ikke helt Clearwater-sydenland-stemning?
-

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:34   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Hm, fortsetter å tenke høyt og lage et forsøk på rute. Trenger altså stopp mellom Treasure Island og Destin, og mellom Fort Walton og Anna Maria.

Ft. Lauderdale - Sanibel (2 t 32) - Treasure Island 2 t 38)- - Destin (7 t 9) - New Orleans (4 t)
NO - Mobile (2 t 9) - Fort Walton (1 t 50) - - Anna Maria Island (7 t 29)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:35   #14
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Egentlig er vi åpne for det meste, men liker steder med historie og litt å se på. Busch Gardens kunne kanskje vært noe.

Men det vi sliter mest med er den strekka på 7 timer hvor det egentlig ikke virker å være så mange naturlige steder for en stopp-over. Kanskje bare ta de som kjøredager...

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:43   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Jeg har ett litt mmjjjaaaa forhold til Tampa. Og fra Tampa til Ana Maria til Tampa er det knapt 1 time, så jeg hadde stoppet før Tampa.

Tampa har et bra shoppingsenter da.

Jeg er dessverre ikke veldig godt kjent videre nordover fra Tampa.

Som barn kjørte vi mye i USA, pappa var litt "Happy go lucky". Når vi stod i et veikryss så kunne han si "Høyre eller venstre", så kjørte vi den veien vi ropte og stoppet der vi så det var fint. Ingenting var spikret, det er også veldig OK, hvis man kjører igjennom en fin by så stopper man og tar en natt eller 3 der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 11-02-20 kl 18:51.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:45   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Som barn kjørte vi mye i USA, pappa var litt "Happy go lucky". Når vi stod i et veikryss så kunne han si "Høyre eller venstre", så kjørte vi den veien vi ropte og stoppet der vi så det var fint. Ingenting var spikret, det er også veldig OK, hvis man kjører igjennom en fin by så stopper man og tar en natt eller 3 der.

California-ferien vår var litt sånn, og vi har lovet oss selv å aldri gjøre det igjen. Tanken om å ta ting på sparket var så forlokkende, men så ble det bare stress med å finne ut hvor vi skulle bo og vi brukte uhorvelig mye tid på å Google hoteller.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 18:44   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Og så kommer jo tusen kroners spørsmålet; er det verdt å kjøre hele veien for å oppleve New Orleans?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:09   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Jeg er heller ikke kjent nord for Tampa, men kanskje noe av dette frister?

Apalachicola National Forest

Apalachicola coast line

St. Mark's Wildlife Refuge

Quincy Historic District

Tallahassee

Universitetsbyen Gainesville

Cedar Key

Opplev nord-vest Florida fra hesteryggen

Svøm med sjøkuer i Crystal River




Og til spørsmålet ditt om New Orleans er verdt turen, så synes jeg det er vanskelig å svare på siden jeg ikke har vært der. Men jeg vet at vi ikke hadde tatt turen, men det går egentlig mer på at vi ikke forflytter oss så mye over store avstander på ferie. Vi er mer stasjonære og tar kortere turer fra en base

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 19:12   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Og så kommer jo tusen kroners spørsmålet; er det verdt å kjøre hele veien for å oppleve New Orleans?

Jeg har en kollega som har vært mye i USA, i de fleste statene. Han fortalte forleden at han aldri skulle tilbake til New Orleans om sommeren. Tror han var der i fjor sommer. Skal huske å spørre ham hvorfor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 21:49   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ft. Lauderdale - New Orleans - Orlando; hvor stoppe på veien?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg har en kollega som har vært mye i USA, i de fleste statene. Han fortalte forleden at han aldri skulle tilbake til New Orleans om sommeren. Tror han var der i fjor sommer. Skal huske å spørre ham hvorfor.

Fryktelig varmt og byen stinket urin. Alle lukter ble forsterket i varmen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no