Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilket språk foretrekker du å lese på?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Se resultatene: Hvilket språk foretrekker du å lese på?
Norsk 116 67,05%
Engelsk 39 22,54%
Dansk 2 1,16%
Svensk 2 1,16%
Annet, vennligst post 14 8,09%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-09, 20:20   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket språk foretrekker du å lese på?

Påll kommer.

Jeg har flere ganger fått et rart vet blikk fordi jeg ikke foretrekker norsk skjønnlitteratur. Og jeg bor et sted der utvalget på engelsk er så vanvittig elendig at det er til å grine av. Jeg syns det egentlig er litt rart at ikke flere leser på engelsk, siden jeg syns det er så mye bedre. Men jeg fikk nå en jeg gikk i klasse med i fjor til å prøve seg på The book thief på engelsk og hun syns den var kjempebra og er glad hun forsøkte seg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no