Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vil du være vennen min?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 20:01   #21
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.


Får ikke gitt deg rykte nå, var på dine trakter idag, så er ikke SÅ langt unna

Ja der ser du

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:12   #22
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Men kanskje du kan finne noen her du også!?

Ja, jeg blir gjerne venn med de som vil ha en ekstra.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:20   #23
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Ja, jeg blir gjerne venn med de som vil ha en ekstra.

Det er jo så mye teknologi idag, sms og mail, forum, facebook etc, så det er fullt mulig tenker jeg å ha et vennskap uten fysisk kontakt Send meg gjerne en PM :-)

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:28   #24
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Froland calling!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:29   #25
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg er i litt samme situasjon selv. Tilflytter ved studiestart, ble kjent med alle andre tilflytterne. Forskjellen mellom de og meg var at jeg er sammen med en herfra så ble derfor boende mens de andre reiste "hjem". Har ingen familie her heller. Såklart, noen kjenner jeg jo her etterhvert, men det er få som egentlig har tid eller lyst til å ta seg tid. De fleste virker til å ha mer enn nok med det de har fra før av familie og venner. Når det gjaldt barselgruppe var helsestasjonens svar på det at vi bare dessverre fallt mellom to grupper, at de ikke hadde noen til oss, det var den saken. Har sendt en pm!

Blir veldig gjerne kjent med andre også!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:30   #26
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Hva om vi organiserte et sørlandstreff? Det hadde vært veldig koselig.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:31   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Organiserte, arrangerte. Same shit.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:34   #28
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg er nok for langt unna, men om det finnes noen i Mjøsområdet her, hyl ut

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:42   #29
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg bor ved mjøsa, riktig side selvsagt.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:46   #30
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg bor jo ikke så langt fra Mjøsa

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:48   #31
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva om vi organiserte et sørlandstreff? Det hadde vært veldig koselig.

Koselig
og bittelitt skummelt, men nå vil jeg veldig gjerne bli kjent med flere så da må jeg vel nesten tørre å slenge meg på også.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:48   #32
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Froland calling!

Sommernatt ved Froooolaaaand, ved det klaaaare fjeeeelllvaaannnn...

Sorry, måtte bare

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:51   #33
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Koselig
og bittelitt skummelt, men nå vil jeg veldig gjerne bli kjent med flere så da må jeg vel nesten tørre å slenge meg på også.

Jeg har møtt ganske mange FP-ere etterhvert, og det er ikke skummelt i det hele tatt. Bare mange flotte mennesker, med tonnevis av forskjellige livserfaringer. Og jeg er blitt oppriktig glad i dem, alle sammen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 20:55   #34
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Noen i Trøndelag som er interessert i flere venner, da? Jeg bor i Nord-Trøndelag.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:05   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Noen i Trøndelag som er interessert i flere venner, da? Jeg bor i Nord-Trøndelag.

hvor langt nord bor du da? (I N-T, mener jeg) Jeg bor i Trondheim jeg altså, men tilbringer ganske mange helger og ferier på hytta

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:07   #36
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg er nok for langt unna, men om det finnes noen i Mjøsområdet her, hyl ut

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg bor ved mjøsa, riktig side selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Stompen, her.

Jeg bor jo ikke så langt fra Mjøsa



Maxine, vi har til og med jenter på samme alder.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:09   #37
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

hvor langt nord bor du da? (I N-T, mener jeg) Jeg bor i Trondheim jeg altså, men tilbringer ganske mange helger og ferier på hytta

Lengst nord. Bor på Brekkvasselv i Namsskogan.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:13   #38
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Jeg trooor jeg så deg i byen en dag før jul, men jeg strener liksom ikke bort og sier hei.
Men vil du ta en kveldstur ala spasere/ få luft/ trim eller annet så er det bare å PMe. Jeg er noen få år eldre enn deg, men helt sikkert mer umoden. Jeg er jo herfra og har stort nettverk, men det gjør vel ikke så mye?
Blir sikkert med på sørlandstreff hvis nabojenta "organiserer" .

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:14   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Lengst nord. Bor på Brekkvasselv i Namsskogan.

DET er langt unna det....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:20   #40
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil du være vennen min?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hva om vi organiserte et sørlandstreff? Det hadde vært veldig koselig.

Jeg er gjerne med..!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no