Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-18, 09:18   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Jeg er i Trondheim på et seminar. En kollega trenger ladekabel til sin HP PC. Finnes det en butikk i sentrum som selger slikt eller må man til Lade eller deromkring?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:25   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Prøv Nidaros Data i Fjordgata. De skaffer det meste. Hvor i byen er du?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:29   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Jeg er akkurat nå i Kongensgate på et hotell og skal på seminar på Litteraturhuset, så Fjordgata er fullt overkommelig. Jeg er godt kjent i Norges fineste by, så vi finner fram Tusen takk, jeg var redd vi måtte styre med buss osv til Lade eller Tiller eller andre utkanter.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:30   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg er akkurat nå i Kongensgate på et hotell og skal på seminar på Litteraturhuset, så Fjordgata er fullt overkommelig. Jeg er godt kjent i Norges fineste by, så vi finner fram Tusen takk, jeg var redd vi måtte styre med buss osv til Lade eller Tiller eller andre utkanter.

Mulig jeg har en her hen kan låne, jeg har kontor i samme bygg som Trondheim Torg, og kan komme ut på kort varsel og møte vedkommende f.eks ved inngangen til TT ved Rema. Hva slags HP?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:34   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Han må ha den med seg, vi skal videre til sørlandet for å holde foredrag i morgen kveld, så han må nok kjøpe en han kan ta med. Men tusen takk for tilbudet!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 09:35   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trøndere - jeg trenger litt kjapp hjelp

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Han må ha den med seg, vi skal videre til sørlandet for å holde foredrag i morgen kveld, så han må nok kjøpe en han kan ta med. Men tusen takk for tilbudet!

Ok!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no