Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

De beste låtene ever?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-18, 12:14   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De beste låtene ever?

Det har jo vært flere slike kåringer av de beste albumene, og jeg synes heller ikke det er så vanskelig å finne ti favorittalbum, for eksempel.

Når det gjelder sanger, blir det straks vanskeligere, synes jeg.

Klarer du finne ti favorittlåter som du ikke kan slippe?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 17:50   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Hm - jeg kan prøve.

Dette blir i tilfeldig rekkefølge - hvem som er favoritt vil variere. Og sikkert også hvem som er inne på listen.

Robert Plant - Big Log
Pink Floyd - Wish you were here
David Bowie - Life on Mars
Patti smith - Because the night
Bruce Springsteen - Racing in the streets
Genesis - Entangeled
Joni Mitchell - River
Røyksopp og Susanne Sundfør - Running to the sea
Robert Plant og Allison Krauss - Killing the blues -eller flere andre sanger fra Raising sand. Gud, som jeg elsker den platen!

Og det var visst ti.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 19:51   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Her er ti sanger som jeg alltid skrur opp lyden på radioen for å høre bedre. Sånne som jeg kanskje glemmer til daglig, men som jeg alltid blir glad for å høre:

Bruce Springsteen - The River
Prince - Raspberry berret
Adele - Rolling in the deep, jeg liker Glee-versjonen nesten enda bedre faktisk, men begge er supre.
Survivor - Eye of the Tiger
Meat Loaf - Bat out of Hell
Billy Joel - The Piano Man
Gyllene tider - Sommartider
Dum Dum Boys - Splitter pine
Ed Sheeran - Perfect
Andrea Bocelli - Con Te Partiro
Leonard Cohen - Take this Waltz
Adam Lambert - Fever
Talking Heads - Once in a Lifetime

Det var sikkert mer enn tiog det burde vært flere.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 20:17   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

I mens jeg blir mer og mer sikker på at "bestillingen" min på ti låter er umulig å svare på.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 20:19   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

I mens jeg blir mer og mer sikker på at "bestillingen" min på ti låter er umulig å svare på.

Jeg hadde glatt klart 100.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 20:21   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg hadde glatt klart 100.

Det hadde nok jeg også. Problemet er å velge ti.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 20:42   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste låtene ever?

De låtene jeg har merket som favoritt er 130 i tallet og ekskluderer i stor grad favoritter som hører til i en sammenheng og mange som er på andre spillelister. Altså finner jeg ikke storfavorittene som David Bowie og Pink Floyd der. MÅ jeg velge blir det noe slikt:

  1. Peter Gabriels Biko. Kraftig og full av følelser
  2. U2s Elevation. Den skråler jeg til, uten å egentlig noen gang ha lært meg teksten
  3. Jonas Fjelds Engler i sneen
  4. R.E.M.s Everybody Hurts
  5. Bruce Springsteens Fire
  6. Elton Johns Candle In The Wind, originalen. Jeg syns den griper meg mer.
  7. Sinead O'Cónnors versjon av Nothing Compares 2 U
  8. Aretha Franklins stereoversjon av Respect. Girlpower!
  9. DumDum Boys sin Stjernesludd. Av en eller annen grunn begynner jeg alltid å grine litt av den. Koko...
  10. Alanis Morissettes Thank U
Dette var harde bud og streng utvelgelse, kun fra favorittlista.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 21:06   #8
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Imponert over at noen i det hele tatt klarer å lage en slik liste, jeg liker mange sanger godt, men kommer ikke på noen i farta.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 00:29   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Det er veldig variabelt. Jeg hører på forskjellig musikk utfra humøret mitt. Skal se om jeg klarer en topp ti liste.

I Still Haven't Found What I'm Looking For - U2
Behind The Wheel - Depeche Mode
Walking In My Shoes - Depeche Mode
Paisley Park - Prince
Sometimes It Snows In April - Prince
One More Light - Linkin Park
Citizen Erased - Muse
Plug In Baby - Muse
My Hero - Foo Fighters
Good Riddance - Green Day

Og jeg har en haug med andre låter i tillegg, så dette er absolutt ikke den laminerte lista ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 00:50   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Tror ikke jeg klarer å prioritere her, langt mindre treffe på akkurat ti, men i alle fall noen av disse:

For No One, The Beatles
Life on Mars, David Bowie
The Funeral, Band of Horses
As Tears Go By, The Rolling Stones
Chandelier, Sia
Kathy’s Song, Simon and Garfunkel
I’ve Been Losing You, A-ha
The State I am in, Belle & Sebastian
Nightswimming, REM

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 00:56   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Jeg kan jo fylle på med

Personal Jesus - Depeche Mode
Boys of summer - Don Henley
My unintended - Muse
Go your own way - Fleetwood Mac
Don't answer me - the Alan Parsons project
The Funeral - Band of Horses
Run - Snow Patrol
Kärleken väntar - Kent/FF - Kent

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 01:03   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Forøvrig har jeg en som jeg spiller HØYT i bilen ofte - en låt jeg synes aldri fikk det verdensherredømmet den faktisk fortjente - nemlig Here I am med Marion Ravn.

Jeg synes den er så rå, så hudløs, så hjerteskjærende og så FIN.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 02:10   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste låtene ever?

10 altså?! Garantert mange store jeg kommer til å glemme, men i farten er det disse jeg kommer på:

The Bitter End - Placebo
Uprising - Muse
Rope - Foo Fighters
Desert Rose - Sting
No Leaf Clover - Metallica
Personal Jesus - Depeche Mode
Someone like you - Adele
My Immortal - Evanescence
Wicked Game - Chris Isaak
Mercy - Shawn Mendes

(Jadda, jeg vet det er 11... )


Og så må jeg bare ta med en med klassiske verker - for det er minst like viktig for meg:

Pianokonsert no. 1, 1.sats - Tchaikovskij
Fiolinkonsert i E-moll, 1.sats - Mendelssohn
Fratres - Arvo Pärt
Cellokonsert i H-moll, 1.sats - Dvořák
Elégie - Fauré
Symfoni no. 8 i H-moll, Den Ufullendte - Schubert
Symfoni no. 9 i D-moll, 2.sats - Beethoven
Symfoni no. 9 i E-moll, 3. og 4.sats (klarer ikke å velge) - Dvořák
Requiem i D-moll, Dies Irae - Mozart
Cellokonsert i E-moll, 1.sats - Elgar

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 10:14   #14
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Det er litt vanskelig for det er en del sanger som har en spesiell plass i hjertet som ikke er der fordi jeg synes de er så utrolig bra, men fordi de får frem en følelse. Melodien i friends f.eks. Minner meg om studietid, venner i klynge på sofaen og kvalitetstid. Får frem en god følelse, men ikke fordi sangen i seg selv er så fantastisk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 10:28   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Det er jeg veldig enig i, vixen. Det er vanskelig å skille, egentlig.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 10:45   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Dette var en vanskelig øvelse ... men her er i alle fall ti utvalgte som av og til forsvinner ut av spillelistene mine, men som alltid har en tendens til å dukke opp igjen. Enten på grunn av gode assosiasjoner, eller fordi det bare er vakre sanger:

Brothers in Arms - Dire Straits
Pont des Arts - St Germain
Teardrop – Massive Attack
Wherever I May Roam – Metallica
Soleplassland – Tre små kinesere
Time – Pink Floyd
The great gig in the sky – Pink Floyd
Zombie – The Cranberries
Walk this way – Run-D.M.C. & Aerosmith
Men går jag over ängarna – Göran Fristorp

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 11:40   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Om det er mine absolutt topp ti vet jeg ikke, men nå skriver jeg ned ti vedlig bra låter.

Teo Torriate (Let Us Cling Together) - Queen
Boulevard of Broken Dreams - Green Day
Space Oddity - David Bowie
Tyven tyven - Dumdum Boys
Wuthering Heights - Kate Bush
Hey Jude - Beatles
Three Little Birds - Bob Marley
Angie - Rolling Stones
In The Winter - Janis Ian
O Children - Nick Cave

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-18, 13:00   #18
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley
Madonna - Vogue
David Bowie - Life on Mars
Sting - Moon over Bourbon Street
Jokke - Narkoman
Joni Mitcell - Big Yellow Taxi
Prince - Raspberry Beret
Karpe Diem - Spis din syvende sans
Red Hot Chilli Pepper - Give it away
U2 - Sunday Bloody Sunday

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 07:21   #19
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Vanskelig det her - men dette er mine singalong låter:

Me and bobby mc gee - Janis Joplin
I will survive - G.Gaynor
Mercedes Benz - Janus Joplin
Back to Black- amy whinehouse
Brothers in arms - Dire S.
Whats up - 4 nonblondes
Respect - a.franklin
Hey Jude - Beatles
Bridge over troubled water - s.garfunkel
Boys og summer - d.henley

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 10:15   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste låtene ever?

Rakkefølgen er alfabetisk - ingen over, ingen ved siden, ingen under.

Adele: Skyfall
Bertine Zetlitz: Twisted little Star
Clannad: I will find you
Coldplay: Fix you
Cranberries: Zombie
Cure: Spiderman
Bowie: Life on Mars
Dumdum Boys: Tyven tyven
Hozier: Take me to Church
Imperiet: Blå himlen Blues
Joni Mitchell: River
Kaizers Orchestra: Ompa til du dør
Marillion: She knows , you know
Metallica: Until it sleeps
Ozzy Osbourne: Mama I’m coming home
Paperboys: Barcelona
Pink Floyd: Wish you were here
Pouges: Fairytale in New York
Proclaimers: Sunshine on Leith
Rammstein: Ohne dich
Rolling Stones: Paint it black
Seigmen: Metropolis
Snow Pateol: Casing Cars

Og sikkert mange, mange fler.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no