Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Året etter fødselspermisjonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 16:02   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Året etter fødselspermisjonen

Den siste tida har eg stadig fundert over helsa til nybakte mødre. Eg har fleire venninner som har gått ut i sjukmelding kort tid etter dei starta opp igjen i jobb etter endt permisjon. For min egen del holdt eg eit halvt år den gongen eg begynte i jobb etter å ha fått nummer en. Deretter brukt eg eit halvt år på å få igjen energien og gjere andre ting enn å sove halve døgnet.

Korleis opplevde du å gå tilbake til jobb etter endt permisjon? Følte du på krysspresset mellom dei ulike rollene som yrkesaktiv/mor/husmor?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 16:10   #2
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg var tilbake i jobb/studier 5 mnd etter fødselen, og har ikke vært sykmeldt (bortsett bra et og annet virus..) før jeg ble gravid igjen 21 mnd seinere.

Prognosene for å komme seg etter neste fødsel er imidlertid ganske mye dårligere, ettersom jeg ikke har jobbet i det hele tatt i dette svangerskapet, pga bekkenløsning. Jeg kommer til å være et vrak etter nesten 2 år med så lite aktivitet.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 16:12   #3
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg syns det har vært en blanding av slitsomt og befriende å være tilbake i jobb. Befriende fordi det er deilig å bruke hodet til fag, til å ta en kaffe og spise lunsj med kolleger, og til å kunne være meg selv helt og holdent uten at det er en liten en som man skal følge opp hele tiden. Samtidig har denne tiden også vært preget av at jeg har vært mye sliten, da Snupp ikke har sovet aller best om natten. Jeg har hatt en del dårlig samvittighet, og har ønsket å ha mer tid sammen med ham. Og jeg har jo kjent den berømte tidsklemma, som jeg her om dagen så godt beskrevet som ”rett og slett dårlig samvittighet for alt man ikke har tid til”.

Men jeg har ikke vært mye syk, noe jeg nok kan takke mannen og foreldrene våre for. Vi har bestemødre, både min og mannens mor, som stiller opp for oss i hverdagen, og gjør livet mye enklere. Mannen er dessuten utrolig flink til å finne måter jeg kan hente meg inn på, og jeg syns vi har en hverdagsrutine som faktisk fungerer. Hadde den ikke gjort det har vi hele tiden vært klare på at det er en mulighet for meg å gå ned i stilling (mannen jobber allerede i realiteten redusert).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 17:11   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.816
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg har 3 barn, og har vært hjemme i henholdsvis 24 måneder, 15 måneder, og 14 måneder før jeg har begynt å jobbe igjen. Etter siste barnet jobbet jeg deltid 1/2 år før vi fikk bhg-plass og jeg begynte i full tid igjen.

Jeg har ikke vært sykemeldt noen av gangene etter å ha begynt i jobb igjen. Men det er klart, det har vært noen tøffe tak, og det er jammen meg et heftig år, 1.året i barnehagen - med all sykdom som følger med.

Nå er jeg heldig å ha en fleksibel jobb med fleksitid og mulighet for å ta ut litt av opparbeidet pluss-tid i vanskelige perioder. Det har berget oss gjennom slitsomme perioder.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:23   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.641
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Bortsett fra den vanlige bekymringen alle har når de skal forlate poden i barnehage for første gang hadde heller ikke jeg problem med å komme tilbake til jobb. Men jeg hadde en myk start da. Begynte etter 11 mnd, jobba et par uker før det var sommmerferie, så jeg begynte vel for fullt først fra høsten av.

Jeg har som Tinetoff en veldig fleksibel jobb (samme slags jobb -og jeg lurer stadig på om jeg egentlig er henne ... ) og trives også godt med den.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 19:27   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.536
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg ble sykemeldt 3 mnd etter at jeg startet i jobb igjen, og først trodde jeg at det var en depresjon på gang, men mange blodprøver senere så viste det seg at jeg har b12 og folat mangel som kan føre til slitenhet, så for min del er det en fysisk årsak til min sykemelding. Kombinert med en veldig lang og tøff periode i privatlivet mitt så tar det nok litt tid for meg å komme meg helt. Det er helt klart en stor omveltning å ha blitt mamma, men jeg tror ikke det i seg selv ville ført til at jeg ble så sliten at jeg hadde blitt sykemeldt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 19:34   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg begynte å jobbe 50% 10 uker etter fødsel og følte at jeg fikk det beste av to verdener. Da mannen og jeg var ferdig med foreldrepermisjonen etter 10 måneder begynte vi å jobbe 100% begge to og jeg synes det gikk helt fint spesielt siden jeg rakk å bli akklimatisert i løpet de siste 7,5 måneder. Barnet er nå snart 2 år og jeg har jobbet 100% i 13 måneder. Jeg vet ikke hva stress er og har aldri følt noen tidsklemme. Tror det henger sammen med at jeg er laidback av natur?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:08   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.850
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

En del løper jo rundt som halshugde høner rett etter fødselen, og skal ha med seg babysang, babysvømming, barselgrupper og det ene med det andre. Jeg tror det er lurt å ta seg tid til å komme seg ordentlig etter svangerskapet før man setter opp en altfor full timeplan. Hvis man da i tillegg skal jobbe fullt etter 11 mnd, og fortsette det sosiale livet som før, samt ha full kontroll på barn og hjem, er det ikke rart mange går på en smell.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:13   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg har ikke hatt noen problemer med å gå tilbake i jobb etter permisjonene. Og jeg har vært tilbake forholdsvis tidlig begge ganger (9–10 mnd. etter fødsel). Men jeg a) elsker jobben min, b) har stort behov for egentid og rom til å tenke sammenhengende tanker, c) har en veldig fleksibel jobb, d) hadde begge gangene hjemmeværende husfar + ammefri de første månedene etter at jeg hadde begynt å jobbe, sånn at overgangen ble meget behagelig, og e) er vel som Veronal temmelig laidback av natur.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:22   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg ble sykemeldt etter første permisjonen etter bare 3 uker jobbing, men det var arbeidsgiver fullstendig klar over også. Jeg var da så langt i det neste svangerskapet allerede, og med alle bekkenplagene jeg har når jeg er gravid så lå det i kortene lenge før jeg begynte å jobbe.

Etter andre permisjonen ble jeg sykemeldt etter ca. 8 måneder i 50% jobb, men det hadde ikke noe med at jeg jobbet å gjøre. For jeg har vært sykemeldt for akkurat det samme i fjor høst selv om jeg gikk hjemme.

Hvordan det blir å gå tilbake til jobb til sommeren etter over 5 år siden jeg jobbet fullt sist blir spennende å se. Jeg blir gjerne mye mere effektig når jeg jobber når det gjelder andre ting utenom jobb også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:26   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.412
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg har ikke vært sykemeldt etter fødsel og barseltid.

Men det første året var jeg student og ikke arbeidstaker som nå. Småtten var tidlig i barnehage 10 mnd (korrigert 8mnd), og jeg var tidlig i gang som student - men vi gikk ikke fulle dager noen av oss. Det ble en myk start på barnehagelivet, noe som i og for seg er bra, men det tok også vel 6 måneder før jeg virkelig kom i gang med studiene igjen (hovedfagsoppgaveskriving). Det var virkelig tungt, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde greid å bli ferdig uten ekstra støtte fra selvhjelpsgruppe i regi av studentsamskipnaden.

Hvordan det hadde vært å gå tilbake i jobb kan jeg ikke si noe om. For meg var/er det viktig å ha noe annet å bryne meg på enn småbarn og husmortilværelsen som jeg ikke takler særlig bra. Men full jobb og et annet barn vil kanskje situasjonen være helt annerledes.

Vurderer faktisk lønnskonto som kan deles med papsen ved eventuell neste barselpermisjon. Da må jeg tidligere ut i jobb, men kan nyte småbarnstida litt lengre.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:29   #12
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke hatt noen problemer med å gå tilbake i jobb etter permisjonene. Og jeg har vært tilbake forholdsvis tidlig begge ganger (9–10 mnd. etter fødsel). Men jeg a) elsker jobben min, b) har stort behov for egentid og rom til å tenke sammenhengende tanker, c) har en veldig fleksibel jobb, d) hadde begge gangene hjemmeværende husfar + ammefri de første månedene etter at jeg hadde begynt å jobbe, sånn at overgangen ble meget behagelig, og e) er vel som Veronal temmelig laidback av natur.

Bortsett fra at jeg har hatt 3 permisjoner, og at mine har vært litt kortere (7-8 mnd etter fødsel), så er dette nøyaktig slik jeg har hatt det, og nøyaktig slik jeg tenker....

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:32   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Etter endt fødselspermisjon har det gått strålende. Slet med sterk bekkenløsning og sykemelding i svangerskapet, året hjemme i permisjon var så som så mht bekkenet. Men da jeg begynte å jobbe igjen ordnet alt seg

Jobber 100 %. Hadde perm 12.mnd.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:24   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg har ikke følt meg krysspresset. Det hender relativt ofte at jeg sover halve døgnet, men jeg har ikke vært sykemeldt etter jobbstart (15 mndr), sett bort i fra 14 dager nå nylig pga at min far er veldig syk.
Jeg hadde i alle fall blitt gal skulle jeg gått hjemme og vært sykemeldt, blir man så mye "friskere" av å event gå 100% sykemeldt?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:57   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.885
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Jeg har ikke følt meg krysspresset. Det hender relativt ofte at jeg sover halve døgnet, men jeg har ikke vært sykemeldt etter jobbstart (15 mndr), sett bort i fra 14 dager nå nylig pga at min far er veldig syk.
Jeg hadde i alle fall blitt gal skulle jeg gått hjemme og vært sykemeldt, blir man så mye "friskere" av å event gå 100% sykemeldt?

Eg veit ikkje om eg vart friskare den gongen det gjaldt meg. Men etterkvart fikk eg nok søvn til at eg greidde å sette på ei vaskemaskin etterkvart.

No har eg lært og har turnusjobb. Det hjelpe for meg og mi tidsklemme.

Marian, eg syns utsagnet ditt vitne om arroganse. Om du kjenne så godt til MokkMokk sin situasjon skulle du jo hatt god forutsetning for å sjå at dette virkelig kreve ein innsats som kanskje er umenneskelig å få til.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:00   #16
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Marian, eg syns utsagnet ditt vitne om arroganse. Om du kjenne så godt til MokkMokk sin situasjon skulle du jo hatt god forutsetning for å sjå at dette virkelig kreve ein innsats som kanskje er umenneskelig å få til.

Hvis det er holdningen så går det ihvertfall ikke. :ærlig:

Og jeg diskuterer generellt og ikke mokkmokks tilfelle, selv om jeg tilfeldigvis vet mye om hvordan hun har det og en del av utfordringene hun lever med.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:18   #17
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg var hjemme i tre år med datteren min pga hennes sykdom.

Jeg har jobbet 100% fra jeg begynte på igjen for 1,5 år siden og stoooooortrives. Har ikke vært mer borte enn noen få dager pga sykdom eller sykt barn.

Og så mye mer effektiv man blir generelt i livet når man jobber. Jeg tror ikke antall år hjemme har stort å si, det handler vel mer om holdninger til jobb og arbeidsliv.

"Tidsklemma" er et oppkonstruert begrep og en dårlig unnskyldning.


Sist redigert av Marian : 06-02-07 kl 22:33.
Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:25   #18
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.575
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.


"Tidsklemma" er et oppkonstruert begrep og en dårlig unnskyldning.

Det er det verste jeg har hørt. Hva i alle dager mener du med det? Les Mokkmokks innlegg om kabal som ikke går opp, og si meg hva du mener med at det kun er en dårlig unnskyldning. I min verden er tidsklemma i aller høyeste grad et reellt problem.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:31   #19
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det er det verste jeg har hørt. Hva i alle dager mener du med det? Les Mokkmokks innlegg om kabal som ikke går opp, og si meg hva du mener med at det kun er en dårlig unnskyldning. I min verden er tidsklemma i aller høyeste grad et reellt problem.

Jeg kjenner mokkmokk og hennes problemstilling bedre enn du aner

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:40   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.575
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Jeg kjenner mokkmokk og hennes problemstilling bedre enn du aner

Og allikevel mener du at det ikke er et reellt problem?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no