Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gressenke og vikarierende fotballtrener!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 10:15   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gressenke og vikarierende fotballtrener!

Min mann er i Hamburg med jobben, og har dermed overlatt fotball-laget sitt til meg! (han trener laget til den eldste sønnen vår)

På Tirsdag hadde jeg trening med dem, og vi hadde det kjempemoro! Øs pøsende regnvær, og bare 4 fra laget møtte opp. Og vi hadde det bare gøy!
Onsdag var årets siste kamp i serien, og den var det store forventninger til. Guttene hadde vunnet alle de tidligere kampene, og ville bli "seriemestere" om de vant denne kampen også!

Vi ankom banen, og jeg fikk guttene til å varme opp. Jeg fikk opp stemningen, og rett før kamstart var guttene giret og veldig klare for å "spille fletta" av det andre laget!!!

1. omgang..

Kom igjen! Hjem i forsvar! Gå på ballen!!! Bra samspill, gutter!! Skyyyyt! Jaaaa! Mååål!!
Nabojenta ble ekstremt engasjert! Jeg hylte og lo, og stresset med å huske hvem som hadde spilt så og så lenge, og hvem sin tur det var til å inn på banen igjen..

2.omgang..

Nabojenta like engasjert! Og vi skåret og skåret!!!

Og alle de andre foreldrene lo godt av den nye lagtreneren! For hvilket engasjement!!!


Så var kampen ferdig, og guttene våre hadde vunnet 14-0..
Jeg var så stolt!!! Og fikk masse tilbakemeldinger om at dette var noe jeg burde gjøre flere ganger!! De andre foreldrene sa jeg var god!! Rent teknisk har jeg vel lite å komme med, men de skrøt av at jeg var flink med guttene. Alle fikk spille like mye, alle fikk masse skryt, og guttene hadde det fantastisk gøy!!!

Dette vil jeg prøve igjen!! Håper mannen har masse reiser fremover!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:38   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink du er! Kanskje du burde gå i lære hos Tom Sollie eller noe sånt? Var det ikke snakk om at du skulle trene laget til lillebror da? Da kan du jo briljere i vei?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:45   #3
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Synes du var tøff jeg som steppet inn, å du ser jo ut til å være den fødte fotballtrener også.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:46   #4
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Ser det for meg der du tripper rundt på sidelinja og skriker og hoier.
Og det er jo et stort behov for kvinnelige trenere her i landet. Dumt at ikke dette skjedde for et par måneder siden, da hadde du kanskje vært Start-trener i dag.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:47   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flink du er

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:47   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Så flink du er! Kanskje du burde gå i lære hos Tom Sollie eller noe sånt? Var det ikke snakk om at du skulle trene laget til lillebror da? Da kan du jo briljere i vei?

De hadde allerede valgt to menn til trenere da vi møtte til første trening! jeg var veldig skuffa, kan du tro!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:05   #7
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

De hadde allerede valgt to menn til trenere da vi møtte til første trening! jeg var veldig skuffa, kan du tro!

Men neste år...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:53   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøfft!

Teknikk er ikke viktig. Det kan Tom Nordlie ta seg av. Kanskje det er er håp for deg i Viking, når de forstår at engasjementet hans bare er skalkeskjul for teknikk?

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 14:28   #9
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pass opp, Tom! Her kommer jeg!!!! Nei, faen...det vil jeg ikke! Vil ikke ha noe med Viking å gjøre!!

Nei! Jeg tar nok heller over Start, der har de bruk for ekte sørlandsk engasjement og kvinnelist!!!

Hvorfor er det ingen som har tenkt på det tidligere???

♪♪Vi er gule vi er svarte,
11 mann med bein av stål.♪♪


Heia, heia START!!
(ser dere hvor godt denne smilyen passer inn her?)

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 16:40   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Får tårer i øynene jeg vennen! Jeg er STOLT av deg.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:38   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink du er! Kjempebra innsats!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:54   #12
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med seieren!

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:33   #13
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Så sporty gjort av deg
Grattis med seriemesterskapet

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:34   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, fikk reint lyst til å spille fotball på laget ditt, jeg!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:45   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Flott gjort!

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no