Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-12, 21:35   #21
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Jeg tror han bryr seg langt mer om publisiteten dette gir ham enn de svarene han hevder han er ute etter.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:36   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Han har jo lagt igjen nødpeilesenderen for å ikke bli en byrde for samfunnet (blir ikke noen redningsaksjon om de forliser).

Jeg har litt blanda følelser. Tenker at folk som vil dra på risikofylte tokt burde få gjøre det om de vil. Men samtidig så tenker jeg at han burde lære noe av det som skjedde i fjor.

Har egentlig ikke så sterke meninger kjenner jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 09:52   #23
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns han fremstår som veldig ustabil og desperat. Jeg skjønner han jo på et vis, det må være fryktelig å miste kamerater på den måten han gjorde. Jeg ville nok hatt et enormt behov for å finne ut hva som skjedde. Men jeg syns dette minner om et selvmordstokt og er redd det ender i tragedie.

Jeg har ingen slik utforskertrang og sliter nok derfor med å virkelig skjønne mennesker som ønsker å gjøre sånt, helt uten sikkerhetsnett.

Jeg er helt enig med deg.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 10:22   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Jeg er enige med de som frykter at dette ikke går bra. Det overskygger egentlig alt akkurat nå iom at jeg kjenner ham personlig....

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 10:27   #25
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Jeg tror ikke jeg skal si hva jeg egentlig synes men jeg har ikke helt sansen selv om jeg på et merkverdig plan også finner en slags respekt i all galskapen jeg synes han viser.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 11:19   #26
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Han er en av "våre" jeg har heldigvis forutsetning for å tilpasse meg virkeligheten i det "Norske hus" på en mindre slitsom måte, men jeg har alikevel stor sympati og støtter dette totalt halsbrekkende og farlige toktet. Death before disonnor- og synes det er direkte sexy å dra uten nødpeilesender for å ikke sette andre i fare.Han kommer nok ikke til å finne en skit annet en muligens litt fred etter å ha utført de" ritualene" han trenger for å gå videre, typ søke en mnd sloss i storm med fare for eget liv etc. Feil og feil og uff og tenk om alle osv.jada , men dette er våre gutter og det funker ikke for alle å bo i rekkehus og sammle på juletalerkner. Jeg tror utsiktene til en liv på Kjellsås med villa vofse og volvo virker betydelig skummlere en Valhall og det må det også være plass til. Og jeg tror vi har godt av at noen lever det ut selv om de fleste av oss kun følger ferden via tv.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 12:02   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Jeg syns det var en veldig overdrevet og dum sammenlikning Era. Jeg har både forståelse for at man har større utforskertrang enn meg, og har heller ikke et ønske om at alle skal være like. Man kan allikevel respektere sårbar natur, og la være å dra med seg unge, påvirkelige mennesker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 12:12   #28
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg tror han er fryktelig langt nede, så langt nede at han egentlig blåser i om han overlever eller ei. Berserk og mannskapet var hele livet hans.

Dette tenker jeg også. Når man er drevet av skyldfølelse (som det jo er tenkelig at han er), kan man finne på hva som helst for å skape en slags mening i situasjonen. Om det går bra, medias omtale, hva folk synes osv er kanskje ikke noe han tenker på engang.
Jeg kjenner bare at jeg har stor sympati for han og ønsker at han finner det han leter etter.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:00   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg tror han er fryktelig langt nede, så langt nede at han egentlig blåser i om han overlever eller ei. Berserk og mannskapet var hele livet hans.

Det tror jeg også.
Og håper for hans del at han kan få ro i sjelen sin etter dette. Om han kommer derfra med livet i behold er jo noe usikkert, men uansett skjønner jeg at han bare MÅ gjennomføre dette.

Og jeg synes det er fint at han reiser uten nødpeiler. Dette er hans greie, og han vil ikke bli en byrde for andre om det ikke går etter planen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:03   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Jeg tenker at om en av ungene mine var på Berserk så ville man nok måtte bruke sterk tvang fra å forhindre meg i å dra på samme måte. Ergo skjønner jeg hvorfor han trenger å dra. Jeg tenker at han tar de hensynene han greier for å ikke utsette andre for fare. Også tenker jeg at han føler at han faktisk ikke greier å leve et langt liv fremover som Berserkkaptein uten svar.

Jeg håper han overlever.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:11   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Feil og feil og uff og tenk om alle osv.jada , men dette er våre gutter og det funker ikke for alle å bo i rekkehus og sammle på juletalerkner. Jeg tror utsiktene til en liv på Kjellsås med villa vofse og volvo virker betydelig skummlere en Valhall og det må det også være plass til. Og jeg tror vi har godt av at noen lever det ut selv om de fleste av oss kun følger ferden via tv.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det var en veldig overdrevet og dum sammenlikning Era. Jeg har både forståelse for at man har større utforskertrang enn meg, og har heller ikke et ønske om at alle skal være like. Man kan allikevel respektere sårbar natur, og la være å dra med seg unge, påvirkelige mennesker.

Enig med Tallulah. Jeg er har også stor forståelse for de som vil leve annerledes. Jeg er stort fan av f.eks. Cecilie Skog. Men å skremme isbjørn på Svalbard og oppføre seg toskete og uansvarlig i veldig sårbare naturområder er ingen rettighet som Andhøy kan påberope seg.

Jeg hørte forresten han snakket om "A4-liv" (hva nå det er) i en eller annen sammenheng. Han hørtes nedlatende og fordømmende ut. De fleste av oss må leve liv der vi tenker på litt flere enn oss selv og leve etter regler som det er flertall for. Det er det som holder samfunnet oppe og gjør at vi klarer å ta vare på hverandre. Det er heldigvis ikke bare de sterkeste som overlever.

Og hvorfor må man sammenlikne livet til Andhøy med "de som bor i rekkehus og samler juletallerkner som har kjedelige liv og Volvo"? Jeg kjenner ikke så mange sånne jeg. Men jeg kjenner en haug med folk som opplever, nyter, bidrar, hjelper, lærer, utvikler seg, viser omtanke osv. Hvis det er dette som menes med A4, så synes jeg det fortjerne mer cred enn det Andhøy gjør når han kjører ATV uten tillatelse til Sydpolen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:25   #32
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.460
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Var det ikke Vetle Lid Larsen som hadde en genial kronikk elns i A-magasinet for snart et år siden hvor han trakk fram hverdagslivet som den siste villmark? Hvordan det var mer krevende å følge lille Silje på ballettrening hver uke og å slåss om den siste laktosefrie fiskepuddingen på kiwi, for at Jørgen skulle få middag. Han mente det såkalte hverdagslivet var hardere enn disse ekspedisjonene, og jeg kan være enig i det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:25   #33
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Sammenlikningenen handler ikke om at det ene er bedre eller dårligere jeg kjenner en del av disse gutta og det er for mange av dem ikke mulig å leve innenfor sammfunds normen av veldig mange forskjellige årsaker- å finne et utløp for det som Jarle har jeg stor respekt for, men jeg er veldig veldig glad for at jeg ikke har det sånn og jeg håper ved Gid at mine barn vil finne andre og mindre selvdestruktive måter å kjenne at de lever på. Lenge leve villa,vofse og volvo livet, det er min største bragd å klare å tilpasse meg og ønske dette så igjen det er absolutt ikke ment som kritikk av lovlydighet og stabilitet.

Det med natur og Isbjøn idioti er jeg enig i.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:27   #34
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Og jeg synes det er fint at han reiser uten nødpeiler. Dette er hans greie, og han vil ikke bli en byrde for andre om det ikke går etter planen.

En ting er at HAN reiser uten nødpeiler, men han kan ikke gjennomføre dette alene og drar andre med seg, akkurat det skurrer litt i mine ører.
Men jeg håper at han finner svar, får ro i sjelen og overlever.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:29   #35
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det med natur og Isbjøn idioti er jeg enig i.

Og det er det som er det viktigste for meg i denne saken. JA er jo en imponerende fyr, og jeg har ledd meg fillete og blitt superimponert over mange av turene hans tidligere. Men denne "jeg trenger ikke bry meg om sårbar natur"-greia hans, er helt uakseptabel, synes jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:31   #36
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En ting er at HAN reiser uten nødpeiler, men han kan ikke gjennomføre dette alene og drar andre med seg, akkurat det skurrer litt i mine ører.
Men jeg håper at han finner svar, får ro i sjelen og overlever.

Jeg tror faktisk ikke at han drar noen med seg. Jeg tror de som er med på turen har bedt om å få bli med selv. Gærne folk!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:39   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

jeg må innrømme at jeg tenkte "har du planer om å ta livet av deg selv" da jeg leste det. Å reise dit - uten nødpeilesender er ille nok synes jeg.
Jeg tenker også "behov for oppmerksomhet"; men synes det er en rar måte å få det på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:42   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Det jeg ikke får helt taket på her er hvorfor han velger å lage en ny ekspedisjon ut av dette hvis det er kun svarene han ønsker. Hvorfor bruke flere uker på å ta seg inn i Antarktis fra New Zealand når han kan ta seg dit med helikopter og bruke båter som er beregnet for ishavet? Hvorfor drar han avgårde i en seilbåt som ikke er bygget til formålet?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 13:50   #39
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det jeg ikke får helt taket på her er hvorfor han velger å lage en ny ekspedisjon ut av dette hvis det er kun svarene han ønsker. Hvorfor bruke flere uker på å ta seg inn i Antarktis fra New Zealand når han kan ta seg dit med helikopter og bruke båter som er beregnet for ishavet? Hvorfor drar han avgårde i en seilbåt som ikke er bygget til formålet?

Helikopter, fly, større båter osv vil kreve at han får tillatelse til å dra, for da må han involvere andre. Han har levd på seilbåter de siste 15 (?)årene, og har seilt på ganske tøffe plasser før, så er det noen som kan klare det, så er det han.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 14:04   #40
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om Jarle Andhøys siste ekspedisjon?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Og det er det som er det viktigste for meg i denne saken. JA er jo en imponerende fyr, og jeg har ledd meg fillete og blitt superimponert over mange av turene hans tidligere. Men denne "jeg trenger ikke bry meg om sårbar natur"-greia hans, er helt uakseptabel, synes jeg.

æsj der er jeg desværre enig , men hakke lyst-

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no