Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 22:58   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg tror nok jeg ønsket meg jente.. skal jeg være ærlig. Men jeg fikk gutt og det er jeg kjempeglad for nå. Kunne ikke tenkt meg være jentemamma.



Veldig modent.. ikke. Men tenker faktisk sånn. Jeg er kjempeglad for å ha en gutt.

Og hadde du vært jentemamma hadde du sikkert tenkt helt omvendt.
Mange klarer ikke å se for seg at de har et annet kjønn. Jeg klarer egentlig ikke å se for meg at jeg noen gang skal ha en gutt, jeg ER liksom jentemamma. Men kommer gutten så føles det jo helt naturlig allikevel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 22:59   #22
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg synes det er greit å ønsketenke, men om man presterer å bli skuffet over å få "feil" kjønn - da har man tråkket over alle tenkelige streker i min bok.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:01   #23
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og hadde du vært jentemamma hadde du sikkert tenkt helt omvendt.
Mange klarer ikke å se for seg at de har et annet kjønn. Jeg klarer egentlig ikke å se for meg at jeg noen gang skal ha en gutt, jeg ER liksom jentemamma. Men kommer gutten så føles det jo helt naturlig allikevel.

Ja jeg regner ikke med at min mening er objektiv.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:07   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg syns det er helt greit at folk ønsker seg et kjønn. Siden jeg ikke har hatt preferanser på kjønn selv klarer jeg ikke se hvorfor alle må ha en av hver feks. Jeg syns bare ikke kjønn betyr noe særlig, jeg ønsker meg et barn til, og kjønn kom langt ned på listen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:07   #25
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg må nok innrømme at jeg hadde bitte litt ekstra lyst på en gutt sist jeg gikk gravid. Sikkert fordi jeg har mer erfaring med guttebabyer, og fordi jeg alltid har ønsket meg en storebror. Men som flere andre sier så ønsket jeg meg først og fremst en baby!

Denne gangen har jeg ikke noen ønsker.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:22   #26
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg har aldri ønsket meg noe annet enn en baby, det har ikke falt meg inn.

Jeg er sikkert rar.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:22   #27
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Det er lov å ønske seg en baby av et bestemt kjønn. Men jeg synes ikke noe om å bli alvorlig og dypt skuffet hvis man ikke får ønske oppfylt.

Det stiller seg litt likt som når folk kommenterer at vi har valgt å få barn i desember. Enklte ting kan man ikke bare velge.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:24   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg syns det er helt greit at folk ønsker seg et kjønn. Siden jeg ikke har hatt preferanser på kjønn selv klarer jeg ikke se hvorfor alle må ha en av hver feks. Jeg syns bare ikke kjønn betyr noe særlig, jeg ønsker meg et barn til, og kjønn kom langt ned på listen.

Det har vel med nysgjerrighet å gjøre. Jeg ønsker meg en av hver fordi jeg vil oppleve det å ha både gutt og jente, av ren nysgjerrighet. Men det er ikke noe must, altså. Ikke i det hele tatt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:32   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Det skal ikke stikkes under en stol at det var ekstra stas at sistemann blei ei jente.
Jeg elsker guttene mine, men snakk om å føle seg totalt aleine på den østrogene banehalvdel. Nå er vi to som bare ser på hverandre og skjønner alt!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 23:58   #30
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Det er jo veldig lite PK og ønske seg et spesifikt kjønn, men jeg ser ikke noe problem med det, broblemet kommer om en blir skuffet. Eller forskjellsbehandler barna pga kjønn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:44   #31
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Det er ikke noe galt med å ønske, men hvis man gjør noe med det, da blir det galt for meg. Og om man behandler ungen dårliger fordi det ble "feil" kjønn. Så slike tanker bør gjemmes under kjelleren når babyen er født.

Enig - men tror dette er automatisk hos de aller, aller fleste.

Jeg ønsket meg VELDIG ei jente da jeg gikk med nr 2. Da babyen var ute var det første jeg sa: "Er det en gutt""
Jeg tenker endel på det - hvor sterkt kan man ønske seg et spesielt kjønn? Jeg hadde en skjønn gutt fra før, og er hundre prosent sikker på at jeg ville blitt like glad for en gutt til. Men blir litt skremt over fokuset mitt, likevel.

Det herligste med ungene mine er likevel personlighets-forskjellen de har. Og den ville vært ulik uansett kjønn.

(jente-fokuset mitt har vært stort hele veien, tror jeg. Da jeg fikk eldstemann kan jeg ikke huske å ha tenkt en eneste tanke om kjønn - og det første jeg gjorde da Newborn-bleie perioden var over, var å gå i butikken og kjøpe rååsa bleiepakke...(ja, det var fargeskille på bleiepakkene den gangen), da hadde gutten min rukket å bli flere uker )


Sist redigert av Frantzen : 04-09-07 kl 00:50.
  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 06:21   #32
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Mange har nok kanskje et ønske om det ene eller det andre, men det er nok ikke helt stuerent å snakke høyt om det. Selv syntes jeg det var helt utmerket å få jente, både en og to ganger, men det er klart det hadde vært stas å fått en liten gutt også...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:40   #33
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg kan ikke forstå at det skal være noe galt i det. Min datter var sikker på at hun denne gangen venter en gutt, og vi sa begge at vi også synes det hadde vært koselig.
Kun jenter som nedstammer fra meg.
Men nå er det altså ei jente, og inge er skuffet av den grunn. Hun er da like velkommen som en gutt ville ha vært.
Jeg kan overhodet ikke se noe galt i å ytre et ønske.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 08:55   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Jeg synes ikke nødvendigvis det er så veldig galt, men jeg kan finne på å bli provosert hvis det fokuseres veldig på kjønn.
De aller fleste ønsker seg jo et friskt og raskt barn og håper kanskje på et bestemt kjønn, det synes jeg er helt greit.

(og jeg må innrømme at jeg syntes det var litt godt med ei jente nå, så sammenligningene med englebror uteblir...)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:15   #35
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Husker jeg ønsket med en jente da jeg var gravid første gangen. Jeg var 18 år, så det tror jeg var ganske normalt. Det ble en gutt (selv om 2 ultralyder hadde vist legen jente), og jeg ble selvfølgelig dritfornøyd! 10 år senere kom nestemann, og jeg håpet litt på jente, men trodde egentlig det skulle bli gutt hele tiden. Husker jeg ble overlykkelig da pappa'n sa det var ei jente som kom ut, men jeg tror nok det hadde vært samme lykke om det kom en gutt. Lykken var like stor med begge så..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:27   #36
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Det er vel på sett og vis greit å ønske seg en jente/gutt, det som IKKE er greit er at andre folk driver å ønsker på mine vegner.

Når folk kommer med flåsete kommentarer som "Bedre lykke neste gang" da jeg ble mor til min andre sønn, da blir jeg eitrende forbannet.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:30   #37
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Siden førstemann lov vente på seg i fem år, må jeg innrømme at jeg blir litt sår når slike ønsker blir brakt på banen. Det med kjønn ble så til de grader underordnet. Det satt i da nummer to ble til også. Jeg blir litt svett, og kanskje sår, når det fokuseres på det. Sist i forrige uke kommenterte en kollega som selv har bran av forskjellige kjønn at "det er fint med en av hver", dette rett etter at jeg hadde fortalt at vi får ei jente til. Denne dama vet sågar at vi har vært gjennom prøverør for å få det til. Sånt irriterer vettet av meg, og jeg blir nok litt sår.

Når det er sagt så tror jeg det er nokså normalt at noen har ønsker som heller litt i den ene eller andre retningen.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er vel på sett og vis greit å ønske seg en jente/gutt, det som IKKE er greit er at andre folk driver å ønsker på mine vegner.

NETTOPP!

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:38   #38
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Når folk kommer med flåsete kommentarer som "Bedre lykke neste gang" da jeg ble mor til min andre sønn, da blir jeg eitrende forbannet.

Herregud!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:45   #39
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Svigerinnen min har tre gutter, og er nå gravid med nummer fire. Hun ønsker seg veldig en jente, og er redd for å bli skuffet om det blir en gutt til. Jeg skjønner henne, og sa til henne at hun får lov til å bli skuffet. For selv om skuffelse er den første reaksjonen, så betyr ikke det at hun blir mindre glad i babyen av den grunn.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:46   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det feil å ønske seg et bestemt kjønn?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det er vel på sett og vis greit å ønske seg en jente/gutt, det som IKKE er greit er at andre folk driver å ønsker på mine vegner.


AKKURAT! Der sa du det. Folk kan ønske seg hva det nå enn er for min del. Men kom ikke her og si at "ja, er du sikker på at dere ikke skal prøve på ei jente da". Og "dere må jo ha ei jente også". Nei, vi MÅ ikke det, thankyouverymuch.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no