Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-17, 10:18   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

En pappa på Nordstrand jentelag har tatt initiativ til en kampsang for laget der spillerne er 14 år, som spiller på sex. Han påstår at dette bare er uskyldig moro, jeg syns det er bælteit, og jeg lurer virkelig på hva som foregår oppi hodene til ALLE foreldrene på dette laget, som syns dette er gøy-gøy!

https://www.nrk.no/ostlandssendingen...ter-1.13460511

Pappaen påstår at man "må treffe på sjanger", og det er derfor teksten er som den er. Jeg tenker at han er helt på bærtur, både som forelder og som selvutnevnt musikkekspert.

Sitat:

– Hva med tekstlinjen: «pass deg dommer, ikke stå å glo nå. Vi veit at vi er digge, baby, lås deg inn på do nå». Er det greit for 14-åringen å synge?
– Nå vet ikke jeg hva du legger i det, men dette med dommere og spillere har alltid vært en greie i alle idretter. Det er jo en balansegang på hva man kan tillate seg. Dette er ment som en morsom og edgy-greie, svarer Østlie.

Andre edgy tekstutdrag:

Sitat:

«Vi er chicksa fra Nordstrand som knuser. Vi er chicksa med blå og hvite truser»

Sitat:

«Kom on bithces bli med, vi river av deg klærne, heiser deg opp i en stang, vi er en fucked up hjerne. Vi er her for å sloss, og vi gir oss aldri. Gutta deres heier på oss.»

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no