Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Peugeot 307sw, noen som har? (Erfaringer)

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 13:54   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 307sw, noen som har? (Erfaringer)

Vi skal kanskje prøvekjøre i morgen!
Berthel O. Steen har et ok tilbud som går ut i morgen, derfor er det en viss fare for bilkjøp også... Herregud, jeg er dritspent - kjøpe bil nå!? Litt uforberedt, og her i familien er det bare jeg som kan kjøre bil, derfor har jeg endel jeg skulle sagt...

Vi har nå en Opel Astra 1998, uten klimaanlegg og elendig på vinterføre (jeg fikk en alvorlig sleng med store følger for 2 år siden)
Sluker derfor alt om 307 SW, det er den vi har snakket om lenge!

Kanskje det er enda flere med erfaringer her?
Naboen har bilen, og de er meget fornøyde.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:59   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peugeot 307sw, noen som har? (Erfaringer)

Amelie: Søster ringte akkurat og har prøvekjørt bilen, hun virket veldig fornøyd og får den om en uke. Søster har kjørt i over 20 år, så det har blitt en del forskjellige biler og hun synes det var meget god kjørekomfort på denne. De betaler 180.000 og da får de med litt tilleggsutstyr.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:12   #23
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 307sw, noen som har? (Erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Amelie: Søster ringte akkurat og har prøvekjørt bilen, hun virket veldig fornøyd og får den om en uke. Søster har kjørt i over 20 år, så det har blitt en del forskjellige biler og hun synes det var meget god kjørekomfort på denne. De betaler 180.000 og da får de med litt tilleggsutstyr.

Interessant! Liker designen på bilen også jeg! Mange av de litt større som blir så ulekre. Spennende i morra - - vi må bare se ordentlig på det økonomiske først.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no