Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Noen som aner hva det koster å reparere

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 18:10   #1
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Noen som aner hva det koster å reparere

skjermen på et Cannon digital Ixus 750? Det er nemlig ødelagt, kameraet fungerer alikevel, men det er jo litt greit å kunne se bildene man tar etter hvert.
Kjøpte meg et Nikon Coolpix (ett eller annet lite kompakt digital kamera) men jeg blir ikke helt fortrolig med det. Så jeg tenkte at dersom det ikke var så alt for dyrt å reparere Cannon kameraet kunne jeg jo bare gjøre det, så kan sambo bare ha Nikon kameraet for seg selv....

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 08:07   #2
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som aner hva det koster å reparere

Jeg går ut fra at kameraet er så gammelt at garanti ikke gjelder, ei heller reklamasjon?
Dersom du skulle være usikker på akkurat det, må du levere det inn der du kjøpte det så sender de det inn til reparasjon...

Ad. prisen: Jeg vet at det er to verksteder som blir brukt, ett i Bergen og ett i Oslo. Jeg vet at det i Bergen heter "Camera Video Tecnic": http://www.camera.no/ og de svarer kjapt på telefoner/mail.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no