Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 22:51   #241
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Er foresten Janus et bra merke ? hvordan holder de seg etter vask ?
Vet dere om noe sted på nettet en kan bestille ?
Han synes i allefall disse var ok å ha på da han prøvde dem i kveld, men de 2 andre guttene synes de var ekkle å ta på. de vil ikke ha ull.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:51   #242
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg kjøpte også i 110 til Iben, som bruker 98.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:53   #243
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Er det disse dere snakker om? http://www.janus.no/default.asp?id=178
Eller disse? http://www.janus.no/default.asp?id=177 Vi har disse, og de har holdt seg godt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:56   #244
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jau.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 22:58   #245
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Det er link nr 2 safran.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:01   #246
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Det er link nr 2 safran.

Da er jeg enig med Sitron, det er ikke undertøy. Vi bruker det nå på høsten, under regntøy. Glimrende fordi det er så tynt. Gjerne om sommeren også, når det er surt og regner.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:05   #247
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da er jeg enig med Sitron, det er ikke undertøy. Vi bruker det nå på høsten, under regntøy. Glimrende fordi det er så tynt. Gjerne om sommeren også, når det er surt og regner.

Så da skal vi altså ha ullundertøy under disse igjen. trenger ikke noe mer under dressen ute da, hvis det ikke er veldig kaldt da ?

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:08   #248
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Nei, det trenger de ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 23:11   #249
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Så da skal vi altså ha ullundertøy under disse igjen. trenger ikke noe mer under dressen ute da, hvis det ikke er veldig kaldt da ?

Nei, jeg tror det blir passe.
Og sånn for ordens skyld, mine brukte faktisk buksene rett på kroppen under regntøy en gang, det fant jeg ut da de kledde av seg. Men de klagde ikke på at det klødde eller noe.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 08:44   #250
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av turi, her.


Og under tema ULL eller IKKE ULL, det er barn som fryser med ull, og barn som ikke kan ha annet enn tynne bomullsgensre/strømpebukser under dressen når det er -15. Har hatt en i noen år som kun hadde tynne bomullsklær under en coop-dress til kr 199,-, han måtte ta ned dressen i lavvoen mens vi spiste for ikke å svette helt bort.

Det er stor forskjell på hva barn kan og ikke kan ha på seg.

Og heldigvis for at det er klær nok til alle.

Det er jo ingen som påstår at man IKKE svetter i ull. Så klart gjør man det.
Men forskjellen er at om man svetter litt i ull, feks inne i en lavvo. Kler på seg og går UT igjen (og er svett) - SÅ blir det forskjell på ull og bomull - mener jeg.
Man unngår jo ikke svette med ull. Men man unngår i større grad å bli kald OM man svetter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:41   #251
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Klær er dyrt ja.

Har brukt mye på utetøy til lillemann hittil i høst. han er ute 7-8 timer om dagen i barnehagen og godt tøy er viktig. Jeg har kjøpt Reima og trolll dress i år, de er lette og gode å bevege seg i , vanttette og gode.

Så har vi mye ulltøy, har 4 skift liggende i barnehagen konsant og så hr vi 7 sett hjemme.

Vi har hvertfall brukt rundt 4000 hittil.


Sist redigert av Chablis : 26-11-10 kl 20:12.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:07   #252
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg fortalte en gang at jeg svettet av å ha ullsokker rett på føttene.
Da fikk jeg svar av noen som mente folks fysikk ikke var så forskjellig at noen svettet av det og andre ikke.

Så, det er sikkert bare innbilling.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:56   #253
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er jo ingen som påstår at man IKKE svetter i ull. Så klart gjør man det.
Men forskjellen er at om man svetter litt i ull, feks inne i en lavvo. Kler på seg og går UT igjen (og er svett) - SÅ blir det forskjell på ull og bomull - mener jeg.
Man unngår jo ikke svette med ull. Men man unngår i større grad å bli kald OM man svetter.

Ja.
Nemlig.

Det er hele poenget med ull.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:10   #254
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg fortalte en gang at jeg svettet av å ha ullsokker rett på føttene.
Da fikk jeg svar av noen som mente folks fysikk ikke var så forskjellig at noen svettet av det og andre ikke.

Så, det er sikkert bare innbilling.


Hehe, ja da innbiller jeg meg og at tærna minne "svømmer" i svette når jeg har det rett på huden.

Nei,her må bomull innerst for at jeg skal holde meg tørr og luktfri.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:23   #255
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.502
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Spennende diskusjon. Synes det er morsomt at det er så stor forskjell på hva folk bruker, hvor stor vekt de legger på klær og merker.

Jeg er en frysepinn, og gjør alt jeg kan for å kle på ungene, men mannen er varm, går i t-sjorte hele året og er ikke så nøye. Storesøster klager en del på at hun fryser, men vesla kler av seg så snart hun har en sjangs. Blir spennende å se fremover.

I år har vi brukt 2500,- på vinterklær på to barn. Men det er et temmelig falskt regnestykke i og med at vi har fått en del klær hos svigerfamilien min (fantastiske folk!) og jeg kjøpte en del ullklær i fjor vinter på salg (krokofanten). + at vesla arver.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:58   #256
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Denne høsten er jeg sjeleglad for at vi hadde en god del fra i fjor som fortsatt passet. For å si det sånn.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 10:04   #257
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Er foresten Janus et bra merke ? hvordan holder de seg etter vask ?
Vet dere om noe sted på nettet en kan bestille ?
Han synes i allefall disse var ok å ha på da han prøvde dem i kveld, men de 2 andre guttene synes de var ekkle å ta på. de vil ikke ha ull.

Janus har helt supre klær som holder seg fint etter vask. Gode og varme er de også.Har kjøpt mye i merinoull til datteren min her

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 15:33   #258
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Der har jeg også kjøpt, perper, på salg må vite. De sendte med en liten kosesau og Iben elsker den. Syns sånne småting er sånt som gjør at jeg setter pris på å legge igjen tusenlappene mine et sted.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 23:26   #259
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Tørr ikke å regne etter jeg, men det er dyrt med tre barn i barnehagen når det gjelder innkjøp til vinteren.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 02:11   #260
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Det er ikke billig å shoppe til unge i bhg.

Jeg tør ikke tenke på det engang (regne), masse Nøstebarnull, både undertøy og annet, vinterdresser, sko, luer, votter osv.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no