Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 22:05   #61
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Savner min oth dypt og inderlig, det er den beste vogna jeg har hatt. Har store planer om å bytte ut p&t med en oth når Mathilde bare blir lei av å sitte i vogn.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 00:21   #62
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Du kommer ikke til å angre.

Jeg burde foresten være høyeste leder i Dårlig Mor A/S, lillebror ble snudd mot kjøreretningen i en alder av 4,5 måned. (Gigababyen vokste ut av bagen og mamman ville ikke ha noen annen vogn)

Da kan jeg være Daglig Leder, Aurora var bare 5 måneder. Kan kanskje være en formildende omstendighet at hun sluttet å sutre i vogna den dagen vi byttet fra bag til sittedel på OTHen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 16:48   #63
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Da kan jeg være Daglig Leder, Aurora var bare 5 måneder. Kan kanskje være en formildende omstendighet at hun sluttet å sutre i vogna den dagen vi byttet fra bag til sittedel på OTHen.

Ask og ble en drøm å ha med på trilletur.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 16:58   #64
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.107
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ask og ble en drøm å ha med på trilletur.

Lillesøster begynte å sove 2-3 timer i slengen mot 20 min tidligere da vi byttet. Hun var 5 1/2 mnd og jeg skulle egentlig bare teste den... men den ble værende på understellet etter det .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 20:49   #65
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Kjenner jeg blir litt glad over denne tråden.

Har OTH til lille-mandarin og har etter mye om og men komt frem til at vi kjøper bag til lillesøster i desember.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 21:12   #66
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.793
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt

Gratulerer med ny og lekker vogn. Jeg har en tfk vogn så vi får samme problemstillingen når bagen blir for liten, men det var jo oppløftende å lese om hvor mange fornøyde, forovervendte babyer det er her

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no