Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 18:51   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri


En grusom grusom sak.

Det er jo et lite batteri som barn fint kan svelge. Kan ikke skjønne at det skulle være så vanskelig å tro på det, undersøke det og gjøre jobben.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 21:38   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Ufattelig tragisk sak.

Et lite barn klarer fint å svelge et slikt batteri. Datteren til ei jeg kjenner svelget en 5-krone. Den satt fast i halsen og barnet måtte i narkose for å fiske den ut igjen. Heldigvis stod femmeren på høykant, slik at barnet fikk puste. Legen tok foreldrene på alvor og ordnet med røntgen med en gang.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:30   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Hvor små må ting være for å passere uten problemer? Hvor går grensen? Det er jo forskjellige størrelser på slike batterier og jeg har ikke helt oversikten over hvor grensen går.

Ellers lurer jeg på om foreldrene fulgte med på om batteriet kom ut igjen? Jeg leste ikke hele teksten nøye så jeg vet ikke om det kom frem der.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:38   #24
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Uff så trist, stakkars lille Christian og foreldre.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:38   #25
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Jeg blir helt dårlig bare av det du skriver, forsøkte meg på linken, men orker ikke lese det ...kjenner jeg blir kvalm og uvel altså, grøsser langt inn i margen, så forferdelig!!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 20-06-09 kl 22:44.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:45   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Jævlig, jeg har sittet og grått her nå. Har jo selv en sønn på 14 måneder og kjenner at tanken på at det kunne vært min sønn gjør jeg fullstendig hysterisk. Jeg visste ikke at et slikt lite batteri kunne gjøre så mye skade, tenk så jævlig den lille gutten har hatt det. Jeg blir helt dårlig. Skulle virkelig ønske jeg aldri hadde lest denne saken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:51   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Forferdelig grusomt!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:57   #28
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor små må ting være for å passere uten problemer? Hvor går grensen? Det er jo forskjellige størrelser på slike batterier og jeg har ikke helt oversikten over hvor grensen går.

Ellers lurer jeg på om foreldrene fulgte med på om batteriet kom ut igjen? Jeg leste ikke hele teksten nøye så jeg vet ikke om det kom frem der.

Dette batteriet var visst 2 cm i diameter. Foreldrene hadde fått beskjed av flere leger om at det var helt umulig at han kunne ha svelget det, så de tvilte etterhvert på om han i det hele tatt hadde svelget et batteri.

Grusom sak

LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:59   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Uæh! To cm er jo kjempestort.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:05   #30
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvor små må ting være for å passere uten problemer? Hvor går grensen? Det er jo forskjellige størrelser på slike batterier og jeg har ikke helt oversikten over hvor grensen går.

Ellers lurer jeg på om foreldrene fulgte med på om batteriet kom ut igjen? Jeg leste ikke hele teksten nøye så jeg vet ikke om det kom frem der.

Jeg tror det står ett sted at batteriet her var 2 cm i diameter. Bestefaren hadde målt det, og foreldrene fikk beskjed om at det var umulig at gutten hadde spist ett så stort batteri, og hvis han hadde ville det komme ut.
Foreldrene så ikke noe batteri som kom ut, men registrerte at han hadde sort og klumpete avføring. Ikke dette heller har legene reagert på.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:12   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Ei heller har de reagert på at foreldrene var innom legevakten "hundre" ganger på bare 14 dager og gutten ble verre og verre. Hva faen hadde det kostet dem å ta ETT røntgenbilde for å avkrefte det foreldrene mistenkte!
Hvis det skal komme noe "godt" utav denne grusomme historien, er det hvertfall at de som leser den kommer til å vite hvilken skade sånne batterier kan gjøre og stå skikkelig på for å få røntgen om det skulle skje deres barn. Skjer der med gutten min kommer jeg til å kreve røntgen asap, enten det er offentlig eller privat.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:27   #32
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis det skal komme noe "godt" utav denne grusomme historien, er det hvertfall at de som leser den kommer til å vite hvilken skade sånne batterier kan gjøre og stå skikkelig på for å få røntgen om det skulle skje deres barn. Skjer der med gutten min kommer jeg til å kreve røntgen asap, enten det er offentlig eller privat.

Foreldrene har vel sagt at det var noe av grunnen til at de står frem nå, ett halvt år etterpå. Det er vel ingen i Danmark som ikke har fått det med seg for å si det sånn. Det står også i Berlingske at Christians sak har gjort at tre leger har samlet informasjon og skrevet en vitenskapelig artikkel som skal publiseres i de danske legenes ukeskrift til høsten, som skal sørge for at dette aldri skal kunne skje igjen. Vil tro at denne saken har funnet veien til norske legevakter også ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:57   #33
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Forferdelig grusomt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:25   #34
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Veldig rar sak. Jeg skjønner det faktisk ikke. Det er jo så lett å smelle av et røntgenbilde og så er man jo sikker?

De har jo vært undersøkt hos mange leger og det virker dessverre som at de første som sa at det var ikke mulig (veldig rar ting å si, en unge kan jo svelge hva som helst, og om det er en stor ting så fester det seg jo i halsen. Er det lite nok til at ungen får det i munnen, så kan det svelge det) at ungen hadde fått batteriet i halsen. Å være så sikker at man lar være å ta et røntgenbilde er virkelig veldig merkelig. Uansett, jeg skjønner at lege nummer ørtipørti i rekken ikke tenkte på det, for foreldrene hadde jo blitt avskremt fra å fortelle denne mistanken da.

Det er jo helt vanlig problemstilling at unger kanskje har svelgt noe, og da pleier man jo å ta et røntgenbilde såfremt man vet at det er så lite objekt at det ikke er noe problem. Å la være å undersøke fordi batteriet var for stort er jo komplett ulogisk.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:29   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Jeg synes også dette er helt rart, og helt hårreisende. Jeg har tatt røntgen to ganger og det var pga. små bagateller i forhold til dette, og det har aldri vært noe problem å få tatt røntgen. Er det dyrere og mer ressurskrevende å få tatt røntgen i Danmark enn i Norge? Tenker på uttalelsen fra denne ene sykepleieren i saken, om at man helst unngikk røntgen fordi det var så ressurskrevende?
ETT røntgenbilde og denne gutten hadde etter all sannsynlighet levd i dag. Det er til å miste nattesøvnen av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:32   #36
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tenker på uttalelsen fra denne ene sykepleieren i saken, om at man helst unngikk røntgen fordi det var så ressurskrevende?

Næsj, røntgen tar man i hytt og vær og for fillesaker, det er en billig undersøkelse. Dette var jo snakk om et batteri så helt vanlig røntgen hadde jo holdt, ikke nødvendig med CT engang.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:33   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Det gjør jo denne saken, om mulig, enda verre. Jeg fatter det ikke. Godt de blir stilt til veggs nå hvertfall.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:38   #38
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det gjør jo denne saken, om mulig, enda verre. Jeg fatter det ikke. Godt de blir stilt til veggs nå hvertfall.

Det er jo ikke av vond vilje da når sånne ting skjer, de aller fleste leger og sykepleiere er jo redde på legevakt for å overse noe med barn. For helsepersonellet er dette et mareritt på samme måte som å kjøre over et barn.

Som oftest kommer sånne ting av dårlig kommunikasjon mellom foreldre og helsepersonell, enten pga udugelighet på helsepersonellsiden, foreldresiden eller katastrofalt dårlig kjemi.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 00:49   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Selvsagt er det ikke av vond vilje, men når man avfeier foreldre på den måten som enkelte av legene har gjort her (ved å si at det er umulig for et barn å svelge et slikt batteri, nekte å i det hele tatt sjekke det ut) og ikke sjekke barnet litt mer grundig når foreldrene har vært på legevakten "hundre" ganger med barnet, som jo bare er blitt verre, synes jeg det er helt hårreisende, sånt bør jo ikke skje! De fleste leger gjør heldigvis en svært god jobb, men at det finnes arrogante leger som avfeier ting som slett ikke bør avfeies er ikke til å stikke under en stol.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 01:05   #40
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 14 mnd gammel gutt døde etter å ha spist knappcellebatteri

Jeg har tenkt på ham i hele dag, så enkelt det hadde vært å tatt et røntgenbilde.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no