Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2014

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-14, 11:14   #61
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1.Sarah Lark - Den lange, hvite skyens land.
2. Marieke van der Pol - Rampelys.
3. Linwood Barclay - Ute av syne.
4. Sophie Kinsella - Bryllupsnatten.
5. Harlan Coben - Når noen bare forsvinner.
6. Mariann Aaland - Det var stille, det snødde.
7. Harlan Coben - I den skogen.
8. Sara Shepard - Morder.
9. Sara Shepard - Hjerteløs.
10. Sara Shepard - Etterlyst.
11. Harlan Coben - Den uskyldige.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 14:24   #62
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

1. Jon Michelet: Skytteren.

Veldig, veldig god bok. En sjøroman som tar for seg Norges innsats i handelsfarten under andre verdenskrig, i tillegg til kunnskap om krigen og verden for øvrig.

2. Ken Follett: Nålen.

Jeg likte den. Grei og enkel underholdning om en tysk spion som med sitt listige vesen truet hele operasjon Overlord under andre verdenskrig.

3. Richard Stengel: Mandelas arv.

Da brukte jeg noen dager mer enn jeg hadde trodd på å få bok nr. 4 i posten, så jeg skviset inn denne i mellomtiden.

4. Ken Follett: I all evighet.

Fantastisk! Jeg elsker denne boka, og vil lese den enda en gang! Oppfølger til Stormens tid, 200 år senere fremdeles i Kingsbridge. Kraftig sak på vel 1100 sider.

5. Ken Follett: Kjempenes Fall.

Jeg er på Follett-bølgen, tydeligvis. Nå i det tjuende århundre, første bok i en triologi der vi følger fem familier fra fem forskjellige land. Gleder meg!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 14:35   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar

1. Mark Owen: En tøff dag
Ikke den type bok jeg vanligvis leser, men denne var velskrevet, nøktern og rett frem. Jeg likte den godt. Veldig lettlest, jeg begynte i går kveld og ble ferdig i morges. Mannen kommer til å lese den ferdig i løpet av kvelden.

2. Dag Solstad: Genanse og verdighet (skjønnlitterært pensum)
Jeg tror ikke jeg liker Dag Solstad altså. Denne romanen kunne vært fantastisk, om det ikke var for de enormt lange setningene. Jeg anser meg selv for å være relativt oppegående, men setninger som strekker seg over en hel side, sliter jeg med å følge med på.

3. Sigrid Unset: Kristin Lavransdatter - Kransen (skjønnlitterært pensum)
Jeg er ikke fan, for å si det mildt...

4. Roy Jacobsen: De usynlige
Jeg liker Roy Jacobsen. I motsetning til "alle andre", synes jeg ikke denne var bedre enn Vidunderbarn, men den var veldig fin denne også.

5. Zinken Hopp: Trollkrittet (skjønnlitterært pensum)
Fornøyelig gjensyn med en bok jeg likte godt som barn. Den var akkurat så morsom som jeg husket den.

6. Helene Uri: Rydde ut
Denne boken er nydelig, litt rotete, litt langdryg enkelte steder, men akk så vakker. Etter å ha lest en del omtaler av den, mistenker jeg at jeg kanskje likte den så godt fordi den beskriver sorg på en måte jeg veldig godt kjenner meg igjen i.

7. Rasmus Løland: Kvitebjørnen (skjønnlitterært pensum)
Nynorsk anno 1906. Fantastisk. Har bare så vidt begynt, men nerden i meg elsker denne allerede.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 21:51   #64
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar:
1. Lars Kepler: Sandmannen. utrolig spennende!
2. Jørgen Jæger: skyggejakten.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 22:45   #65
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar:
1. Halldor Laxness: Independent People. (Påbegynt i juli 2013)
2. Bergsveinn Birgisson: Svar på brev frå Helga. (Påbegynt høsten 2013)
3. Roy Jacobsen: De usynlige.
4. Marisha Pessl: Special topics in calamity physics. (Påbegynt i 2008...)

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 13:41   #66
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1.Sarah Lark - Den lange, hvite skyens land.
2. Marieke van der Pol - Rampelys.
3. Linwood Barclay - Ute av syne.
4. Sophie Kinsella - Bryllupsnatten.
5. Harlan Coben - Når noen bare forsvinner.
6. Mariann Aaland - Det var stille, det snødde.
7. Harlan Coben - I den skogen.
8. Sara Shepard - Morder.
9. Sara Shepard - Hjerteløs.
10. Sara Shepard - Etterlyst.
11. Harlan Coben - Den uskyldige.
12. Kim Leine - Kalak; en erindringsroman.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 22:31   #67
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1. Kristina Ohlsson: Tusenfryd
2. George R.R. Martin: Kongens kamp
3. George R.R. Martin: Dragenes dronning

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-14, 15:55   #68
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

1. Donna Tartt: The Goldfinch. Storslagen bok, men jeg var nok ikke helt i sinnsstemning til å nyte den fullt ut.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 01:17   #69
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Jeg lager meg en plass her, og liker denne tråden best, hvor man lager nytt innlegg for hver nye bok. Det er eneste måten jeg får med meg nye innlegg på. Skriv gjerne hva du syntes om boka også i korte trekk, for jeg bruker deres innlegg som inspirasjon til videre lesning!

Januar:

1. Lydbok: Helene Uri - Den rettferdige: Sterk bok om hvordan man kan bli dømt for noe man ikke har gjort.
2. Lydbok: John Boyne - Gutten i den stripete pysjamasen: Enkel, kort og letthørt bok, i kategorien ungdom, men jeg synes den var helt grei for voksne også.
3. Barne/ungdomsbok: Sigbjørn Mostue - Zombie-Bjarne: Leste denne fordi det er en lokal forfatter som også har skrevet meget gode voksenbøker og jeg var nysgjerrig på barneboka. Synes den var helt grei, men ikke noe mer heller.
4. Bok: Jonas Gardell - Tørk aldri tårer uten hansker 3, Døden: Trist, vond, vanskelig, fin og utrolig sterk slutt på trilogien. Endelig skal jeg se serien som er laget også! Gikk for øvrig forbløffende enkelt å lese den på svensk, siden den ikke er kommet på norsk ennå.
5. Bok: Jonas Gardell - En komikers oppvekst: Jeg liker virkelig Gardells måte å skrive på. Og denne romanen beskriver hvor rå barndommen kan være for enkelte, men med mye humor også. Gleder meg til å lese fortsettelsen.
6. Bok: Jonas Gardell - En ufo gjør entré: Om barndommen var rå så kan ungdomsårene være enda mer brutale. Et innblikk i å være utenfor, forsøke å tilpasse seg, et hint om at om overflaten virker bra så kan det lure anorexi, overgrep og selvskading bak fasaden. Fy søren som han skriver denne mannen.
7. Lydbok: Tatiana de Rosnay - Mokka: En fin liten bok om frykt for å miste, bedrag og sorg.
8. Bok: Jonas Gardell - Slik går nok en dag fra våre liv for aldri mer å komme igjen. Hva kan jeg si, dette er en svenske som treffer meg, ved å beskrive andres noe miserable hverdag på en lun og humoristisk måte så ser man med ett lysere på sin egen.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 14:18   #70
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1.Sarah Lark - Den lange, hvite skyens land.
2. Marieke van der Pol - Rampelys.
3. Linwood Barclay - Ute av syne.
4. Sophie Kinsella - Bryllupsnatten.
5. Harlan Coben - Når noen bare forsvinner.
6. Mariann Aaland - Det var stille, det snødde.
7. Harlan Coben - I den skogen.
8. Sara Shepard - Morder.
9. Sara Shepard - Hjerteløs.
10. Sara Shepard - Etterlyst.
11. Harlan Coben - Den uskyldige.
12. Kim Leine - Kalak; en erindringsroman.
13. Harlan Coben - På grunn av et løfte.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 14:24   #71
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

1. Boris Pasternak: Doktor Zjivago
Jeg pleier å nevne dette som en av yndlingsbøkene mine, så det var litt spennende å gjenlese den, det er vel drøye 15 år siden sist. Men den er fortsatt storslagen på mange måter, selv om jeg er atskillig mer kritisk til hovedpersonen enn da (HVORFOR, Jurij Andrejevitsj!?), er den skumlere enn mang en dystopi og storslagen som kjærlighetshistorie også. Og siden Pasternak er fantastisk som lyriker, er jo doktoren det også.

2. Ransom Riggs: Hollow City
Njaaa, ikke like bra som den første Miss Peregrine-boka – men imponerede om enn ikke aldeles uventet twist på slutten. Og mer cliffhanger, så klart.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 15:35   #72
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar:
1. Deborah Geary: "A modern witch" - Lettlest, søt og koselig bok. Fortsetter med nr 2. i serien.
2. Deborah Geary "A hidden witch" - Fremdeles lettlest, og kanskje litt for søt og koselig, men ikke verre enn at jeg fortsetter med nr. 3.
3. Deborah Geary: "A reckless witch" - Jeg er visst hekta, fortsetter med nr. 4.
4. Deborah Geary: "A nomadic witch".
5. Deborah Geary: "A different witch " - To bøker igjen i serien, men de får vente, nok hekser for ei stund!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 22:02   #73
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

1. A storm of swords av G.R.R. Martin.
Denne boka har jeg brukt fryktelig lang tid på. Det er en veldig bra bok, jeg elsker språkstilen og skildringene og de tørrvittige betraktningene, men blir så forbanna/lei meg/sliten av at han må ta livet av mine yndlingsfolk hele tida. Eller nesten gjøre det. Jeg trengte jo traumebehandling etter hvert kapittel på slutten der. Derfor har det blitt noen pauser. Likevel sluttet det så spennende at jeg allerede er i gang med neste bok.
2. Hvis noen ser meg nå av Benedicte Kroneberg Meyer.
Fin og medrivende bok om å finne seg sjæl. Likte denne.
3. Kunsten å prokrastinere av John Perry.
Denne kom seg ikke helt i mål, typisk nok , men det aller meste var utrolig vittig. Kapittelet om horisontal organisering:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 22:06   #74
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar

1. Mark Owen: En tøff dag
Ikke den type bok jeg vanligvis leser, men denne var velskrevet, nøktern og rett frem. Jeg likte den godt. Veldig lettlest, jeg begynte i går kveld og ble ferdig i morges. Mannen kommer til å lese den ferdig i løpet av kvelden.

2. Dag Solstad: Genanse og verdighet (skjønnlitterært pensum)
Jeg tror ikke jeg liker Dag Solstad altså. Denne romanen kunne vært fantastisk, om det ikke var for de enormt lange setningene. Jeg anser meg selv for å være relativt oppegående, men setninger som strekker seg over en hel side, sliter jeg med å følge med på.

3. Sigrid Unset: Kristin Lavransdatter - Kransen (skjønnlitterært pensum)
Jeg er ikke fan, for å si det mildt...

4. Roy Jacobsen: De usynlige
Jeg liker Roy Jacobsen. I motsetning til "alle andre", synes jeg ikke denne var bedre enn Vidunderbarn, men den var veldig fin denne også.

5. Zinken Hopp: Trollkrittet (skjønnlitterært pensum)
Fornøyelig gjensyn med en bok jeg likte godt som barn. Den var akkurat så morsom som jeg husket den.

6. Helene Uri: Rydde ut
Denne boken er nydelig, litt rotete, litt langdryg enkelte steder, men akk så vakker. Etter å ha lest en del omtaler av den, mistenker jeg at jeg kanskje likte den så godt fordi den beskriver sorg på en måte jeg veldig godt kjenner meg igjen i.

7. Rasmus Løland: Kvitebjørnen (skjønnlitterært pensum)
Nynorsk anno 1906. Fantastisk språk. Jeg vet den er kommet ut i ny utgave, og den har jeg bestilt, for jeg må bare se hvordan den er endret, om alt snakket om Gud og negerslaver er tatt vekk.

8. Jonas H. Khemri: Ett öga rött (skjønnlitterært pensum)
Usikker på om jeg gleder eller gruer meg til å lese svensk...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 22:51   #75
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Det går sakte her for tiden, men jeg får vel krote ned det jeg har lest:
Januar:
Orson Scott Card: Enders Game
Orson Scott Card: Speaker of the dead
Liza Marklund: Fasadefall

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 13:40   #76
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1.Sarah Lark - Den lange, hvite skyens land.
2. Marieke van der Pol - Rampelys.
3. Linwood Barclay - Ute av syne.
4. Sophie Kinsella - Bryllupsnatten.
5. Harlan Coben - Når noen bare forsvinner.
6. Mariann Aaland - Det var stille, det snødde.
7. Harlan Coben - I den skogen.
8. Sara Shepard - Morder.
9. Sara Shepard - Hjerteløs.
10. Sara Shepard - Etterlyst.
11. Harlan Coben - Den uskyldige.
12. Kim Leine - Kalak; en erindringsroman.
13. Harlan Coben - På grunn av et løfte.
14. Gunn-Helen Øye - Elsk meg; avlogget.
15. Jonas Gardell - En komikers oppvekst.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 12:01   #77
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Jøss, jeg må slutte å lese så tykke bøker, tror jeg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 13:14   #78
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Jeg leser både tykke og tynne bøker skremmern, men har nok litt mer tid til å lese enn det du har. Jeg velger ikke bøker ut fra tykkelse akkurat.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-14, 13:16   #79
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøss, jeg må slutte å lese så tykke bøker, tror jeg.

Jeg tror jeg må slutte å lese så sakte.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 13:22   #80
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar
1.Sarah Lark - Den lange, hvite skyens land.
2. Marieke van der Pol - Rampelys.
3. Linwood Barclay - Ute av syne.
4. Sophie Kinsella - Bryllupsnatten.
5. Harlan Coben - Når noen bare forsvinner.
6. Mariann Aaland - Det var stille, det snødde.
7. Harlan Coben - I den skogen.
8. Sara Shepard - Morder.
9. Sara Shepard - Hjerteløs.
10. Sara Shepard - Etterlyst.
11. Harlan Coben - Den uskyldige.
12. Kim Leine - Kalak; en erindringsroman.
13. Harlan Coben - På grunn av et løfte.
14. Gunn-Helen Øye - Elsk meg; avlogget.
15. Jonas Gardell - En komikers oppvekst.
16. Joe Peters - Cry silent tears.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no