Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til fargevalg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 22:01   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp til fargevalg

Svigers er på besøk i helgen. I går reiste svigermor, svigerinne og jeg på shopping mens mannen og svigerfar skulle være hjemme med barna. Etter en stund fikk jeg telefon fra mannen om å kjøpe mere paracet og flere søplesekker. Hvorfor lurte jo jeg på. Jo, nå hadde svigerfar gått løs på peisen som jeg har ønsket dit peppern gror siden vi flyttet hit (fint med peis, men ikke når den gjør stua umulig å møblere fornuftig).

Vel, det viser seg at peisen er montert etter at veggen ble tapetsert og parketten lagt på gulvet, men veggen må jo males, da. Resten av stua er i fargen Visjon fra jotun. Jeg lurer litt på om det hadde vært fint med en kontrastvegg. Vi må uansett male hele veggen skal det bli fint. Noen forslag til kontrastfarge?

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:22   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til fargevalg

Hvilken farge er vision da? Og hvilke farger er det på sofa og møbler og gardiner?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no