Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brune, glatte sommerlegger?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-11, 10:26   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Bodylotion med svak selvbruningseffekt er tryggere enn full selvbruning, hvis du er redd for gulfarge og skjolder. Da kan du bygge opp fargen litt etter litt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 10:56   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 11:27   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Lancome har en fin selvbruner for beina, blir ikke gul og har bittelitt shimmer.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 13:23   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Jeg har akkurat vært i Thailand, og har derfor brune legger. Men jeg har brukt alt for mye tid gjennom livet til å gremmes over at de er alt for tykke, og gjør det fortsatt. Men de ser bedre ut når de er brune.
jeg har forøvrig pleid å barbere, og har gått over vil voksing nå. Begge deler funker bra, voksning gir glattere resultat.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 21:51   #25
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bodylotion med svak selvbruningseffekt er tryggere enn full selvbruning, hvis du er redd for gulfarge og skjolder. Da kan du bygge opp fargen litt etter litt.

Takk for tips, da satser jeg på det i første omgang.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har akkurat vært i Thailand, og har derfor brune legger. Men jeg har brukt alt for mye tid gjennom livet til å gremmes over at de er alt for tykke, og gjør det fortsatt. Men de ser bedre ut når de er brune.
jeg har forøvrig pleid å barbere, og har gått over vil voksing nå. Begge deler funker bra, voksning gir glattere resultat.

Jeg har kjempelegger, som nevnt tidligere i tråden kan jeg ikke bruke gummistøvler engang, støvletter ol. kan jeg bare glemme. Har lært meg å gi blaffen de siste årene, det hjap på bli godt over 30. Smekre bein får jeg aldri, men brune pene bein vil jeg ha.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:06   #26
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Jeg tror trikset er jevnlig voksing, peeling og masse bodylotion. Brunfarge fra ferier, solarium eller selvbruning (men det er vanskelig å få jevnt altså). Datteren min har sånn legger, hun driver med det jeg nevnte over (inkludert lange ferier).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:09   #27
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Jeg vokser, smører og bruker innimellom bodylotion med svak bruning.
Det hjelper veldig

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 08:49   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Voksning gir røde prikker hos meg, så jeg barberer. Drar over høvelen kjapt over beina hver dag i dusjen, tar max et minutt og siden huden er vant til det blir det ingen merker whatsoever. Jeg har null pigment på leggene så mild selvbruning er et must i bare-legger-sesongen. Etter at jeg innså det har jeg fått et nytt leggeliv - i syden smører jeg med aftersun på kroppen, men sånn "hver-dag-selvbruner" på leggene og vips er jeg jevnt brun.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:04   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Men det står vel ikke til å nekte at det lukter fiskepudding av alle selvbrunere - også av light-variantene? Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes er verst: å lukte fiskepudding eller å se ut som det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:16   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

De lukter ikke godt (om ikke akkurat fiskepudding). Men man må ikke gå rundt med den lukten på heltid. Jeg smører meg f.eks. før jeg skal på trening og så dusjer jeg et par timer etterpå, da har kremen gjort sitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 11:59   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Jeg synes faktisk at lukta sitter i dagesvis.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 12:11   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Voksning gir røde prikker hos meg, så jeg barberer. Drar over høvelen kjapt over beina hver dag i dusjen, tar max et minutt og siden huden er vant til det blir det ingen merker whatsoever. Jeg har null pigment på leggene så mild selvbruning er et must i bare-legger-sesongen. Etter at jeg innså det har jeg fått et nytt leggeliv - i syden smører jeg med aftersun på kroppen, men sånn "hver-dag-selvbruner" på leggene og vips er jeg jevnt brun.

Jeg har heller ikke pigment i føttene. Det er nesten komisk. Men hvilken selvbruner bruker du da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 13:16   #33
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Sikker på at leggene er uten nupper?

Ikke vet jeg hvordan de får de brune nå, det må jo være enten solarium eller selvbruning.
Mine legger er litt brun nå etter jeg tok noen få timer sol tidligere i år, og er litt rødprikkete om de sees på veldig nært hold, men på litt avstand sees de helt jevne og fine ut.

Bruker en høvel som ikke er så skarp på vinteren (når få ser leggene mine). På sommeren bruker jeg helst hårfjerningskrem, det er enda mer skånsomt for huden min, og gir smekre legger.

Men så har jeg fra naturen lange fine legger da, er ikke like fornøyd akkurat nå med overarmene, så det er kanskje noe der også.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 13:32   #34
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Hvilken hårfjerningskrem bruker du, Smoothie?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 14:31   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har heller ikke pigment i føttene. Det er nesten komisk. Men hvilken selvbruner bruker du da?

Jeg bruker en fra Dior, og blander den 50/50 med Lancôme sin til legger. Dior sin er veldig gradvis, og er den eneste jeg har vært borti som virkelig ikke lukter selvbruning i det hele tatt. (Lancôme sin gjør det.)

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 03-04-11 kl 14:44.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 15:13   #36
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

MissNorway: Hvorfor blander du? Og hvordan, blander du i hånda, eller smører litt med den ene og litt med den andre?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 17:59   #37
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvilken hårfjerningskrem bruker du, Smoothie?

Jeg bruker Veet sin. Har brukt den i alle år.
Har egentlig veldig ømfintlig hud, men jeg reagerer ikke på denne.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:43   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

MissNorway: Hvorfor blander du? Og hvordan, blander du i hånda, eller smører litt med den ene og litt med den andre?

Fordi jeg vil ha litt kraftigere effekt enn den mildeste, og svakere effekt enn den sterkeste. Og mindre lukt. Blander i hånden før jeg smører.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 23:22   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg tror trikset er jevnlig voksing, peeling og masse bodylotion. Brunfarge fra ferier, solarium eller selvbruning (men det er vanskelig å få jevnt altså). Datteren min har sånn legger, hun driver med det jeg nevnte over (inkludert lange ferier).

Signerer. Jeg vokser og epilerer omhverandre. Smører bena hver dag med bodybutter fra BodyShop og peeler minst engang pr uke (har en svær krukke stående i dusjen). I starten av sesongen hender det jeg bruker litt Dove selvbruningskrem.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 14:24   #40
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brune, glatte sommerlegger?

Kan melde om at peeling og selvbruning virkelig gjorde susen ! Nuppene synes langt mindre når jeg er brun.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no