Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Klippe plen i dag?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 12:52   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klippe plen i dag?

Kan jeg klippe plenen nå? Eller er det en sånn ting som man ikke gjør i dag?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 12:54   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Jeg synes det er helt greit nå som klokken har tikket over 12. Så klipp i vei. Har hørt høytrykkspylere og gressklippere, og faktisk en sag, nå i løpet av den siste timen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 12:59   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Her hos oss kunne man godt klippet plenen i dag.
Dog i dag blir det nok ikke gjordt for det bøtter ned.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:01   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Klipp ivei!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:03   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Takk for svar!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:05   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Vi skal klippe. Nå kom sola, vi må bare vente på at det blir tørt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:39   #7
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

I dag kunne jeg klippet, men ikke i går. Men jeg er litt rar.

Forøvrig klippet svigerfar plenen vår på lørdag, før han rensket mellom hellene. Han avsluttet med å rive ut peisen vår...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:42   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Jeg drøyde det og kommer ikke til å gjøre det allikevel for nå fikk naboen "terassebesøk".

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:44   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Vi har nesten ikke naboer så..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:49   #10
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Helligdag, søndag... For vår det spiller det liten rolle, men jeg foretrekker at mannen min drøyer den til noe etter 11-12-tiden. Selv om han ikke alltid har tålmodighet til det.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:35   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Her har en av naboene drevet med sirkelsag siden i morges, og en annen holder på å mure. Så jeg tror neppe at gressklipperen blir uglesett. Vi må klippe når været tillater det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:36   #12
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Kan jeg klippe plenen nå? Eller er det en sånn ting som man ikke gjør i dag?

Jeg ville svart nei om det er til sjenanse for naboene. For meg er en høyttrykkspyler og boring og motorklipping fy, mens en håndklipper er grei. Det har noe med støynivået å gjøre.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:50   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Vi klippet i går. Manuell klipper, da, og alle naboene er tydligvis på hytta!

Det var perfekt, for like etterpå startet det å regne, så nå ligger den og selvsår seg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:04   #14
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Jeg gjorde det igår
Men Plantasjen var åpen så trøster meg med at jeg ikke var alene som gjorde hagearbeid igår.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:07   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Jeg hadde ikke gjort det, mest av alt fordi jeg unner naboene å sitte i hagen på en fridag uten at de skal høre plenklipperen vår. Jeg synes i grunnen det er nok støy ellers i uka fra plenklippere. Hadde jeg bodd langt fra folk hadde jeg nok klippet plen i dag. Jeg hadde ikke gjort det i går, da det var en høytidsdag for oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:27   #16
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Jeg hadde ikke hatt problemer med å klippe i dag, hvis det ikke var til senanse for naboene. Men for det første har vi ikke plen, og for det andre så har vi ikke naboer.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:53   #17
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Synes dere selv det er sjenerende når naboer klipper plenen? Jeg tenker da selvsagt til tidspunkt hvor de fleste oss er våkne, altså litt ut på formiddagen og ettermiddagen.

Jeg selv synes ikke at det har noe å si at det er lyd fra naboens gressklipper eller plenklipper. Bedre med lyd fra klipperen enn et overgrodd nabolag.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 17:57   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kari, her.

Synes dere selv det er sjenerende når naboer klipper plenen? Jeg tenker da selvsagt til tidspunkt hvor de fleste oss er våkne, altså litt ut på formiddagen og ettermiddagen.

Jeg selv synes ikke at det har noe å si at det er lyd fra naboens gressklipper eller plenklipper. Bedre med lyd fra klipperen enn et overgrodd nabolag.

Det kommer selvsagt an på hvor tett man bor. Vi har relativt liten hage, og når naboen bruker sin motorklipper er det ikke mulig å sitte ute.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:01   #19
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kari, her.

Synes dere selv det er sjenerende når naboer klipper plenen? Jeg tenker da selvsagt til tidspunkt hvor de fleste oss er våkne, altså litt ut på formiddagen og ettermiddagen.

Jeg selv synes ikke at det har noe å si at det er lyd fra naboens gressklipper eller plenklipper. Bedre med lyd fra klipperen enn et overgrodd nabolag.

Fikk ikke endret skrivefeil, det skal stå gressklipper eller KANTklipper

Selv bor jeg rekkehus, så naboen kunne likegjerne ha stått på verandaen min å duret, men likevel synes jeg det er bedre at de faktisk klipper gresset enn at de lar vær. Gresset må jo klippes og det er jo en gang slik at de fleste har fri på helligdager. Når det da klaffer slik at det er både hellidag og oppholdsvær så bryr jeg meg ikke med at det er lyder fra folk rundt meg. Hadde jeg brydd meg om det, så hadde jeg nok ikke overlevd livet i rekkehus.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 18:22   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klippe plen i dag?

Kari. Jeg synes det er sjenerende med plenklipping. Jeg synes det er herlig at klipperne i nabolaget står i ro en dag i uken. Da er det mulig å invitere gjester i hagen uten at det bråker fra store motorklippere.

Vi har 3 mål tomt og mye av den er plen. Jeg kan likevel ikke komme på en eneste gang at vi har hatt behov for å klippe på en søndag, 1 mai eller 17 mai. Vi har begge full jobb.

Vi dropper også plenklipping andre dager i uka hvis naboer har gjester i hagene sine.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no