Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-16, 10:50   #41
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg med bøkene mine fra videregående?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Har du den novella? Det er den mest sykt morsomme novella ever!!

Har den i norskboka og en liten underlig novellesamling av Hovland.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Norskbøker, ja. Jeg husker førstegym, da leste vi "Nattmat 8" og "Mannen fra i morgen". Og "Brother Death" i engelsken.

I norskboka var det en tegneseriestripe jeg har lett og lett etter helt siden da. Jeg har til og med spurt her inne. Det er en helsides tegneserie der en mann og en kvinne sitter ved et bord, og i hver rute sier mannen "Jeg. Jeg. Jeg. Jeg" og kvinnen følger lyttende med. Så i siste stripa sier hun plutselig "Eg!" og mannen gjesper. Hvis noen HAR den stripa, eller vet hvor jeg kan få tak i den, så pliiiiis si i fra.

Jeg har bedt mamma om å ta med det lille av bøker som står igjen etter meg i Trondheim, det blir 5. Desember. Nå fikk jeg ryddet litt hjemme, Filosofihistorie 1 og 2 fra ex phil, samt Escolas ordbok er nå kastet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no